Thumbnail
Κανένας Σύλλογος Διδασκόντων δεν μπορεί να συνεδριάσει σχετικά με το θέμα της αξιολόγησης, γιατί δεν προβλέπεται ούτε καν από την Υπουργική Απόφαση - Ενημέρωση από την Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Σχετικά με τη νέα εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ για την αξιολόγηση, η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης τονίζει – επαναλαμβάνει τα εξής:

1) Οι Σύλλογοι Διδασκόντων όφειλαν, με βάση το νόμο, να συνεδριάσουν με θέμα την αποτίμηση για το προηγούμενο έτος (“Έκθεση Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων”) μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου. Η συντριπτική πλειοψηφία ΔΕΝ συνεδρίασε, ούτε την περασμένη σχολική χρονιά, ούτε τη φετινή (μέχρι 30/9). Προσοχή! Ο Προγραμματισμός αφορά αποκλειστικά το Διευθυντή και όχι την κατάθεση σχεδίων δράσης από τις ομάδες. Δεν καταθέτουμε κανένα σχέδιο δράσης, δεν παραδίδουμε εκθέσεις, “προσχέδια”, περιλήψεις κλπ.

Σε κάθε περίπτωση, καμία άλλη υποχρέωση δεν προκύπτει για τους ΣΔ. Για το λόγο αυτό, το ΥΠΑΙΘ απαιτεί ουσιαστικά από τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αξιοποιώντας τις διατάξεις του νόμου 4823/2021, να προχωρήσουν μόνοι τους στην αποτίμηση μιας σχολικής χρονιάς που δεν έγινε προγραμματισμός και που τα σχολεία ήταν για 5 μήνες κλειστά.

2) Η προθεσμία για την κατάθεση του “Συλλογικού Προγραμματισμού” για τη φετινή χρονιά παίρνει νέα παράταση [από τις 12/11, στις 29/11]. Αναφερόμαστε αποκλειστικά για τους στόχους-τα σχέδια δράσης (τίτλους)-ομάδες δράσης-συντονιστές ομάδων. Όλα τα παραπάνω έχουν οριστεί από το Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας με βάση τις διατάξεις του νόμου 4823/2021 (αμελλητί). Δεν υπάρχει κάποια υποχρέωση για τις Ομάδες Δράσης και τους συντονιστές αυτών.

3) Η υποχρέωση των συντονιστών των ομάδων δράσης να αναρτήσουν τους στόχους (Α’ μέρος) παίρνει παράταση μέχρι 12/1. Άρα, μέχρι 29/11 κανείς συνάδελφος που έχει οριστεί συντονιστής ομάδας δράσης δεν έχει υποχρέωση να συντάξει κάποιο κείμενο.

4) Τα αναλυτικά σχέδια δράσης των ομάδων δράσης (Υλοποίηση και Αποτίμηση), που ουσιαστικά έχουν οριστεί με βάση τις διατάξεις του νόμου 4823/2021, παίρνουν νέα παράταση, προφανώς μετά τις 12/1/2022, που λήγει η προθεσμία των συντονιστών των ομάδων να συμπληρώσουν το Α’ Μέρος (Σχεδιασμός).

Με βάση όλα τα παραπάνω:

  • Κανένας Σύλλογος Διδασκόντων δεν μπορεί να συνεδριάσει σχετικά με το θέμα, γιατί δεν προβλέπεται ούτε καν από την Υπουργική Απόφαση. Κανένας Διευθυντής/τρια δεν είναι υποχρεωμένος/νη να καλέσει συνεδρίαση Συλλόγου Διδασκόντων. Κανένας δεν μπορεί να τον/ην αναγκάσει, ούτε ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου. Οι συνάδελφοι που τυχόν καλεστούν σε Συλλόγους Διδασκόντων να επικαλεστούν όλα τα παραπάνω.
  • Για όσους συναδέλφους πιεστούν να πάρουν μέρος είτε σε συνεδριάσεις ΣΔ, είτε σε συνεδριάσεις Ομάδων, η ΕΛΜΕ έχει προκηρύξει  διευκολυντικές στάσεις εργασίας 1- 3 ώρες στο ωράριο του κάθε συναδέλφου, όσες ώρες από αυτές χρειαστεί.. 

Η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, ενημερώνει τέλος,ότι μετά το κοινό κάλεσμα 36 ΕΛΜΕ, για να γίνει νέα Γενική Συνέλευση των προέδρων και Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ, βάσει του καταστατικού και την πίεση που ασκήθηκε για τη συνέχιση του αγώνα, το ΔΣ της ΟΛΜΕ όρισε νέα ΓΣ προέδρων για τις 27 Νοέμβρη και έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ από 22 ως 26 Νοεμβρίου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thranio
ΕΕΠ: Ανοίγει η πρόσκληση για νέες θέσεις Ψυχολόγων, Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών
Υπουργική απόφαση καθορίζει διαδικασία επιλογής Ψυχολόγων, Σχολικών Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαίδευσης και...
ΕΕΠ: Ανοίγει η πρόσκληση για νέες θέσεις Ψυχολόγων, Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών
ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
Εκπαιδευτικοί της Κεφαλονιάς και Ιθάκης καταγγέλλουν την κυβερνητική επίσκεψη ως επικοινωνιακή προπαγάνδα – «Απαιτούνται λύσεις, όχι βιτρίνες»
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
καιρός βροχές
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
Φθινοπωρινή μεταβολή με βροχές, καταιγίδες και πτώση θερμοκρασίας – Πού θα χτυπήσουν τα φαινόμενα
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
​​​​​​​Η χαμηλή ψηφιακή ωριμότητα, η έλλειψη στρατηγικής και ο φόβος της καινοτομίας κρατούν την Ελλάδα πίσω στη νέα τεχνολογική εποχή
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;