tsanta
Κάλυψη πραγματικών κενών και να μην εφαρμοστεί η «οδηγία-λαιμητόμος» της παράλληλης, ζητά η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών-Ωρομίσθιων

Κάλυψη όλων των πραγματικών κενών των σχολείων και να μην εφαρμοστεί η «οδηγία-λαιμητόμος» που περικόπτει παράλληλη στήριξη, ΕΒΠ και σχολικούς νοσηλευτές ζητά η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών-Ωρομίσθιων.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Το Υπουργείο Παιδείας με προφορική οδηγία ζητά από τις Διευθύνσεις να μη δημοσιοποιήσουν τα κενά της Παράλληλης Στήριξης, του ΕΒΠ και των σχολικών νοσηλευτών, ενώ ταυτόχρονα ομαδοποιεί τις ανάγκες σε σχολικούς νοσηλευτές και ΕΒΠ και ορίζει ότι σε κάθε σχολείο θα υπάρχουν μέχρι 2 εργαζόμενοι στην Παράλληλη Στήριξη!

Ακόμα και πριν την έναρξη της πανδημίας, οι μαθητές με αναπηρία δεν είχαν ουσιαστική στήριξη, αφού ήταν πολύ συχνό το φαινόμενο ένας εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης να «μοιράζεται» σε μέχρι και 5 παιδιά, να μην υπάρχει στο σχολείο κοινωνικός λειτουργός, ψυχολόγος ή νοσηλευτής. Μετά την απομάκρυνση των παιδιών από το σχολείο για τόσο μεγάλο διάστημα, με ευθύνη της Κυβέρνησης, οι ανάγκες όλων των μαθητών, και σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αυξήθηκαν. Η ύπαρξη όλου του απαραίτητου προσωπικού που θα στηρίξει αυτούς τους μαθητές σε μαθησιακό, κοινωνικό και ψυχολογικό επίπεδο είναι πιο απαραίτητη από ποτέ!

Παρ’ όλα αυτά, το Υπουργείο και η Κυβέρνηση αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά ότι πίσω από τα μεγάλα λόγια για το «αναβαθμισμένο σχολείο» βρίσκεται το σχολείο των ελλείψεων και της πλήρους μορφωτικής υποβάθμισης!  Η οδηγία του Υπουργείου στην πράξη σημαίνει ότι οι εκπαιδευτικοί της Παράλληλης Στήριξης θα μειωθούν σχεδόν στο μισό, χιλιάδες συνάδελφοι θα απολυθούν και πάρα πολλά παιδιά θα μείνουν χωρίς καθόλου στήριξη, με το βάρος να πέφτει στους γονείς, ή θα έχουν ελάχιστη στήριξη, μερικών ωρών την εβδομάδα, χωρίς ο εκπαιδευτικός να μπορεί να τους παρέχει σταθερό και ολοκληρωμένο επιστημονικό πρόγραμμα.

Όλες οι κυβερνήσεις, διαχρονικά, προσπαθούν να απαλλαγούν από τις ευθύνες τους για την κάλυψη των αναγκών μαθητών και εκπαιδευτικών, υποβαθμίζοντας  όλο και περισσότερο το σχολείο και καταπατώντας εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα. Δεν πάει άλλο! Δε θα επιτρέψουμε να εφαρμοστεί η οδηγία που «πετάει» εκτός σχολείου χιλιάδες συναδέλφους και διαλύει τη ειδική αγωγή, τσακίζοντας το δικαίωμα των παιδιών με ειδικές ανάγκες στην εκπαίδευση και την αξιοπρεπή ζωή!

Διεκδικούμε:

  • Να δοθούν όλα τα κενά στη δημοσιότητα, κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών με το απαραίτητο προσωπικό σε μία φάση.
  • Να προσληφθεί ένας εκπαιδευτικός της κατάλληλης ειδικότητας για κάθε παιδί με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Άμεσα μέτρα στήριξης των αναπληρωτών (σίτιση, στέγαση κλπ.)
  • Μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων και για την αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων που δημιούργησε ή επιδείνωσε η απομάκρυνση των παιδιών από το σχολείο.
  • Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με βάση τις πραγματικές, σύγχρονες ανάγκες της εκπαίδευσης.

Καλούμε τους συλλόγους μας να πάρουν αποφάσεις για παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, συμμετέχουμε στις κινητοποιήσεις, καλούμε τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ να πάρουν θέση!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites
ΕΚΦΕ Χανίων: «Γιορτάζοντας τις φυσικές Επιστήμες» με τη συμμετοχή 400 μαθητών/τριων
Συμμετείχαν συνολικά 23 σχολεία με 35 ομάδες και γύρω στους 400 μαθητές/τριες όλων των βαθμίδων
ΕΚΦΕ Χανίων: «Γιορτάζοντας τις φυσικές Επιστήμες» με τη συμμετοχή 400 μαθητών/τριων