Υπηρεσιακές μεταβολές τον Σεπτέμβριο ζητούν εκπαιδευτικοί
Υπηρεσιακές μεταβολές τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου με ανοιχτά σχολεία και όλα τα κενά να δίνονται στους εκπαιδευτικούς ζητά μεταξύ άλλων η Αγωνιστική Παρέμβαση Γ' ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας

«Όχι στις υπηρεσιακές μεταβολές του Δεκαπενταύγουστου», λέει η Αγωνιστική Παρέμβαση Γ' ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας, ζητώντας να πραγματοποιηθούν στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι υπηρεσιακές μεταβολές «αποτελούν ιμάντα περάσματος των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών και είναι ένα ακόμα βήμα ελέγχου, χειρισμού και χειραγώγησης των εκπαιδευτικών».

Η Αγωνιστική Παρέμβαση Γ' ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας ζητά μεταξύ άλλων υπηρεσιακές μεταβολές τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου με ανοιχτά σχολεία και όλα τα κενά να δίνονται στους εκπαιδευτικούς, καθώς και έγκριση όλων των ολιγομελών σε όλους τους τύπους σχολείων και δημιουργία τμημάτων μέχρι 15 μαθητών.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Όχι στις υπηρεσιακές μεταβολές του Δεκαπενταύγουστου!

Για ακόμα μια φορά τα τελευταία χρόνια πραγματοποιούνται υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών μέσα στο κατακαλόκαιρο, αλλά αυτή τη φορά με τη μισή Ελλάδα να καίγεται ή να έχει καεί, σε έδαφος εξελισσόμενης πανδημίας, ενώ για τους διοικούντες είναι λεπτομέρεια ότι τα σχολεία είναι κλειστά και o περισσότερος κόσμος είναι διακοπές.

Την Δευτέρα 16/8 η ΔΙΔΕ Γ΄ Αθήνας, μια και δεν υπάρχει ΠΥΣΔΕ, ανακοίνωσε μετά το μεσημέρι λειτουργικά κενά και ζητάει από όλες τις κατηγορίες συναδέλφων που θα υποβάλλουν αίτηση τοποθέτησης να το πράξουν έως Πέμπτη 19/8 στις 9.00πμ. Δηλαδή 2 ολάκερες μέρες και κάτι ώρες, με φαστ τρακ διαδικασία, ακόμα και για τους νεοδιόριστους συναδέλφους μας. Η κυβέρνηση της ΝΔ, πρωτοστατούντος του ΥΠΑΙΘ, εμπεδώνει στην κοινωνία το καθεστώς των μηδενικών αντιδράσεων, που έχει ποικιλοτρόπως θεσμοθετήσει.  Και εξηγούμαστε:

  • Δεν υπάρχουν αιρετοί στα ΠΥΣΔΕ, άρα αυτά μόνο κατ΄ όνομα είναι υπηρεσιακά συμβούλια. Είναι δοτές συναθροίσεις διορισμένων και παρατρεχάμενων της διοίκησης που υλοποιούν την κυβερνητική πολιτική χωρίς καμία αντίρρηση. Κανένας, εκτός ενδεχομένως από κάποια εκπαιδευτικά σωματεία, δεν τα ελέγχει. Να θυμίσουμε ότι λιγότερο από ένα χρόνο πριν η Κεραμέως προκήρυξε ηλεκτρονικές εκλογές των Υ.Σ. και έφαγε το καθολικό γιούχα του κλάδου με αποχή που ξεπέρασε το 90%. Επίσης είναι ανοιχτή η διαδικασία του χτισίματος των γαλάζιων μηχανισμών στελεχών στην εκπαίδευση, που είναι κομμάτι στον τελευταίο νόμο Κεραμέως για την αξιολόγηση στελεχών, εκπαιδευτικού και αυτονομία σχολικής μονάδας.
  • Οι διοικούντες χρησιμοποιούν σε αυτή την περίπτωση την δικαιολογία ότι πρέπει να δώσουν κενά για τους αναπληρωτές, για να βρίσκονται όλοι στα σχολεία 1η Σεπτέμβρη, ενώ ως γνωστό και μετά τα Χριστούγεννα καλύπτουν κενά. Οποία λοιπόν ψευδολογία. Δεν γνωρίζουν τα κενά που πέρυσι ξεπέρασαν τις 50.000 και φέτος με τους 11.700 νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, θα είναι σίγουρα πάνω από 40.000; Ή πρόκειται να πάρουν για την α΄ φάση των αναπληρωτών το σύνολο των απαραίτητων; Τι θα χάλαγε δηλαδή, πέρα από τα επικοινωνιακά κυβερνητικά τερτίπια, να βρίσκονται πραγματικά όλοι στις θέσεις τους στις 13 Σεπτέμβρη; Να είναι σαφές σε όλους/ες ότι με όλες τις αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις των τελευταίων χρόνων, με τις κατηργημένες ειδικότητες, συγχωνεύσεις και κλείσιμο τμημάτων, αύξηση διδακτικού ωραρίου, κατάργηση υπευθύνων εργαστηρίων κλπ, προσπαθούν να περικόψουν αυτά τα κενά και άρα και τις προσλήψεις. Για το λόγο αυτό έχουν εφεύρει και χρησιμοποιούν και φέτος τα χιλιάδες «ολιγομελή τμήματα» που δεν έχουν εγκρίνει σε όλη τη χώρα μέχρι σήμερα. Αντίθετα λόγω και πανδημίας όχι μόνο θα έπρεπε να τα εγκρίνουν αλλά και να σπάσουν σε τμήματα έως 15 μαθητές σε όλα τα σχολεία για λόγους δημόσιας υγείας, για να μην κλείσουν τμήματα και σχολεία.
  • Τα λειτουργικά κενά στα οποία μας καλούν να κάνουμε δήλωση τοποθέτησης δεν είναι τα πραγματικά, αφού εκτός από τα ολιγομελή, λείπουν οι μακροχρόνιες άδειες που διαπιστώνονται 1η Σεπτέμβρη, νέες αποσπάσεις, πραγματικές λειτουργικές ανάγκες μετά από σύγκληση του Συλλόγου Διδασκόντων για κενά-πλεονάσματα, οριστικά τμήματα κ.ά. Σε κλειστά σχολεία μπορούν πιο εύκολα να κάνουν επιλογή των κενών που δίνουν κάθε φορά ή τουλάχιστον υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Ανοίγεται η δυνατότητα ρουσφετιών, αφού κανένας δεν γνωρίζει τα τελικά τμήματα και κενά, παρόλο που η διοίκηση διακηρύττει ότι έχουν οριστικοποιηθεί. Η αλήθεια είναι ότι πράττει κατά το κομματικό δοκούν. 
  • Δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εγγραφές των μαθητών στα σχολεία, λόγω πανδημίας, κακής σχέσης με την τεχνολογία, ελλιπούς ενημέρωσης κ.ά. Πως σκέφτεται η διοίκηση να λύσει το πρόβλημα αυτό; Με το να ανοίξει τα τμήματα προσανατολισμού, τομέων-ειδικοτήτων, ακόμα και γενικής παιδείας στα σχολεία που ανήκουν, προτίμησης των μαθητών ή με το να τους κάνει περιφερόμενους και να τους στείλει σε σχολεία που έχει την δυνατότητα να φτιάξει τμήματα 27+ μαθητών; Έχουμε την πεποίθηση ότι διαλέγει το δεύτερο. Το αποδεικνύει και το 88738/21-7-21 του ΥΠΑΙΘ με το οποίο ασκήθηκε πίεση στα σχολεία να καταργηθούν τμήματα που είχαν δηλωθεί έναν μήνα πριν επειδή δεν είχαν ολοκληρωθεί οι ηλεκτρονικές επανεγγραφές.
  • Δεν είναι δουλειά μας να παρεμβαίνουμε σε διοικητικές πράξεις κάνοντας υποδείξεις καλής διοίκησης σε ένα σύστημα το οποίο είναι χρεοκοπημένο από κάθε πλευρά. Δεν είμαστε «συνεργάτες». Κρίνουμε και διαπιστώνουμε την εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών αντιλαϊκών πολιτικών μέσω των πράξεων αυτών και προσπαθούμε να διαμορφώσουμε μαζικούς όρους για την ανατροπή τους. Έχει δικαίωμα και ο παλιός συνάδελφος να γνωρίζει το σύνολο των κενών και με διαφάνεια να κάνει δήλωση τοποθέτησης, αλλά και ο νεοδιόριστος που γύρισε πάνω από δεκαετία τις εσχατιές της χώρας ως αναπληρωτής έχει επίσης το ίδιο ακριβώς δικαίωμα.

Όχι στις υπηρεσιακές μεταβολές του Δεκαπενταύγουστου, που αποτελούν ιμάντα περάσματος των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών και είναι ένα ακόμα βήμα ελέγχου, χειρισμού και χειραγώγησης των εκπαιδευτικών!

Απαιτούμε:

  • Υπηρεσιακές μεταβολές τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη με ανοιχτά σχολεία και όλα τα κενά να δίνονται στους συναδέλφους. Σύγκληση των συλλόγων διδασκόντων για το θέμα την πρώτη μέρα λειτουργίας των σχολείων. Κανένας συνάδελφος σε πάνω από δύο σχολεία και μόνο σε όμορα.
  • Έγκριση όλων των ολιγομελών σε όλους τους τύπους σχολείων και δημιουργία τμημάτων μέχρι 15 μαθητών. Πρόσληψη του αναγκαίου μόνιμου προσωπικού κάθε είδους για την επαρκή λειτουργία των σχολείων μέσα στη πανδημία. Επαναλειτουργία κλειστών σχολείων και αιθουσών. Καμία τηλεκπαίδευση.
  • Σε κάθε περίπτωση για κενά που θα προκύψουν από την δημιουργία τμημάτων ή από άδειες ή άλλο λόγο, για τους ή τις συναδέλφους που θα μπορούσαν να τα έχουν δηλώσει και πάρει, να υπάρχει δικαίωμα ένστασης η οποία να γίνεται δεκτή.
  • Νέους μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών, με σταδιακή κατάργηση της αναπλήρωσης. Να σταματήσουν τώρα οι τρίμηνες συμβάσεις.
  • Εξασφάλιση όλων των απαραίτητων υγειονομικών όρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων. Καθημερινή παρουσία κλιμακίων του ΕΟΔΥ. Διαγνωστικά τεστ δωρεάν. Αυξημένο μόνιμο προσωπικό καθαριότητας.
  • Ενίσχυση, άμεση επισκευή και έκτακτη χρηματοδότηση των σχολείων των πυρόπληκτων περιοχών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pikantika-fagita.jpg
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά
Μαγειρέψτε σαν Έλληνες στην πατρίδα του Τσελεμεντέ - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχώρισε γαστρονομικά το βρετανικό περιοδικό National Geographic
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά