Εκπαιδευτικοί: «Όχι» στη μετατροπή του 1ου ΕΠΑΛ Επανομής σε Πρότυπο
INTIME NEWS / ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης δηλώνει τη στήριξή του στο σύλλογο διδασκόντων του 1ου ΕΠΑΛ Επανομής ενάντια στη μετατροπή του σχολείου σε πρότυπο, καθώς και στις δράσεις και κινητοποιήσεις του συλλόγου και της Β΄ ΕΛΜΕ

Tη στήριξή της στο σύλλογο διδασκόντων του 1ου ΕΠΑΛ Επανομής δηλώνει η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, ενάντια στη μετατροπή του σχολείου σε Πρότυπο.

Επίσης το σωματείο στηρίζει τις δράσεις και τις σχετικές κινητοποιήσεις του Συλλόγου και της Β΄ ΕΛΜΕ.

Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε τη μετατροπή συνολικά έξι ΕΠΑΛ στη χώρα σε Πρότυπα. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα εξής σχολεία: ΕΠΑΛ Άργους, Επανομής, Περάματος, Ξάνθης, Ηγουμενίτσας και Τρικάλων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης:

Το Δ.Σ. της Ε' ΕΛΜΕ δηλώνει τη στήριξή του στο σύλλογο διδασκόντων του 1ου ΕΠΑΛ Επανομής ενάντια στη μετατροπή, καθώς και στις δράσεις και κινητοποιήσεις του Συλλόγου και της Β΄ ΕΛΜΕ για το ζήτημα αυτό.

Κοινοποιούμε το ψήφισμα του 1ου ΕΠΑΛ Επανομής

1οΕΠΑΛ –  8o Ε.Κ  ΕΠΑΝΟΜΗΣ

ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου ΕΠΑΛ Επανομής, σε συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στις 2-6-2021 αποφάσισε κατά συντριπτική πλειοψηφία,  ότι δεν επιθυμούμε με κανέναν τρόπο τη μετατροπή του σχολείου μας σε Πρότυπο, όπως μεθοδεύεται το τελευταίο διάστημα από το Υπουργείο Παιδείας και  από διάφορους αρμόδιους παράγοντεςμε την τακτική του «Αποφασίζομεν και διατάσσομεν». Η απόφαση του Συλλόγου μας  συντάσσεται με την απόφαση της Β΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης και της ΟΛΜΕ.

Δηλώνουμε απερίφραστα την αντίθεση μας στη μετατροπή του σχολείου μας σε Πρότυπο ΕΠΑΛ γιατί:

Με την απόφαση (άρθρο 17/ Ν. 4763/ 21/12/2020) το Υπουργείο στερεί από  τους Συλλόγους Διδασκόντων των ΕΠΑΛ τη δυνατότητα συμμετοχής στην απόφαση για τη μετατροπή των σχολείων τους σε Πρότυπα.

Η μετατροπή του ΕΠΑΛ Επανομής σε Πρότυπο θα επιφέρει αλλαγές στη μορφή και τη δομή του σχολείου, στα αναλυτικά και ωρολόγια προγράμματα, στις ειδικότητες και στα μαθήματα.

Οι επιτροπές που σύστησε το Υπουργείο για τα Π.ΕΠΑΛ και στις οποίες οι Σύλλογοι Διδασκόντων και τα σωματεία μας δεν έχουν λόγο, θα αποφασίζουν τα πάντα για την εκπαιδευτική διαδικασία.

Σύμφωνα με τον νόμο,  δίνεται σε μαθητές η δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση εγγραφής στο Π.ΕΠΑ.Λ. ανεξάρτητα από τον τόπο διαμονής τους και θα εισάγονται  με βάση τον βαθμό του απολυτήριου τίτλου τους  κατά φθίνουσα σειρά. Αυτό σημαίνει ότι πολλοί από τους μαθητές μας (με χαμηλές επιδόσεις και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες) οι οποίοι προέρχονται από όλες τις περιοχές του Δήμου Θερμαϊκού αλλά και άλλων όμορων Δήμων, θα αποκλειστούν και θα αναγκαστούν να «μεταναστεύσουν» σε σχολεία άλλων περιοχών, με δική τους οικονομική επιβάρυνση. Συνεπώς ανοίγει ο δρόμος για την διάκριση, την κοινωνική ανισότητα, την κατηγοριοποίηση και τη διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων, που θα έχουν διαφορετικό πρόγραμμα, μαθήματα, ειδικότητες και χρηματοδότηση.

Στα Π.ΕΠΑΛ οι εκπαιδευτικοί  κατηγοριοποιούνται μέσω του τρόπου πρόσληψής τους.

Η  σκληρή και διαρκής αξιολόγηση εκπαιδευτικών και μαθητών, οι πίνακες κατάταξης των σχολείων που θα ακολουθήσουν θα καταργήσουν τον δημόσιο χαρακτήρα  της  εκπαίδευσης και τα σχολεία θα μετατραπούν σε  ανταγωνιστικές ιδιωτικές επιχειρήσεις  που θα χρηματοδοτούνται από χορηγούς και θα διέπονται κατά κύριο λόγο από τους νόμους της αγοράς εργασίας.

Εκπαιδευτικοί που δεν συμφωνούν με τη μετατροπή του σχολείου τους σε Πρότυπο, θα αναγκαστούν μετά από τόσα χρόνια εργασίας να «μεταναστεύσουν» και αυτοί όπως και οι μαθητές τους, χάνοντας την οργανική τους θέση και την αρχαιότητα στο σχολείο που υπηρέτησαν με φιλότιμο, αξιοπρέπεια και πίστη στο παιδαγωγικό καθήκον τους και αναζητώντας μια άλλη, σε άλλα σχολεία, με αμφίβολα αποτελέσματα.

Δηλώνουμε ότι:

Δεν χρειαζόμαστε Επαγγελματικά σχολεία τα οποία κάνουν διακρίσεις και αποκλείουν αδύναμους μαθητές.

Χρειαζόμαστε αναβαθμισμένα ΕΠΑΛ, που να παρέχουν ολοκληρωμένες θεωρητικές και εργαστηριακές γνώσεις σε όλους τους μαθητές.

Χρειαζόμαστε αναβαθμισμένα ΕΠΑΛ, που να προάγουν την αξία της δημοκρατίας, της συλλογικότητας, της αλληλεγγύης, της ελευθερίας και του σεβασμού στη διαφορετικότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα, με γενναία χρηματοδότηση, σύγχρονο εργαστηριακό εξοπλισμό, νέα βιβλία, εκπαιδευτικούς που να προσλαμβάνονται έγκαιρα και να επιμορφώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Καλούμε τους γονείς των παιδιών που θίγονται από την μετατροπή του ΕΠΑΛ Επανομής σε Πρότυπο, την Δημοτική Αρχή της οποίας οι μελλοντικοί δημότες αποκλείονται από την εκπαιδευτική διαδικασία, την ΟΛΜΕ και την ΕΛΜΕ, να σεβαστούν τη δημοκρατική απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων και να την υποστηρίξουν με κάθε τρόπο.

ΣΥΛΛΟΓΟI ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ 1ΟΥ ΕΠΑΛ -   8ΟΥ Ε.Κ ΕΠΑΝΟΜΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή