Ειδικά σχολεία: Σε διαμαρτυρία καλεί ο ΣΕΠΕ «Ο Αριστοτέλης»
Σε παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής, σήμερα Τρίτη 9 Μαρτίου, καλεί τους εκπαιδευτικούς των ειδικών σχολείων ο ΣΕΠΕ «Ο Αριστοτέλης»

Στην σημερινή παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής συμμετέχει και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε.  «Ο Αριστοτέλης».

Οι εκπαιδευτικοί των ειδικών σχολείων, δεν έχουν σταματήσει να διαμαρτύρονται, για την κατάσταση στα ειδικά σχολεία, τα οποία συνεχίζουν να λειτουργούν, χωρίς παρόλα αυτά να έχουν ληφθεί πρόσθετα μέτρα προστασίας τόσο για τους μαθητές, που πολλές φορές ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, όσο και για τους εκπαιδευτικούς. 

Οι εκπαιδευτικοί κατηγορούν το υπουργείο Παιδείας για προκλητική και πλέον άκρως επικίνδυνη συμπεριφορά, αφού συνεχίζει να παρουσιάζει μια εικόνα επίπλαστης κανονικότητας, ότι “δεν τρέχει τίποτα”, ενώ πριν από λίγες ημέρες σημειώθηκε ο πρώτος θάνατος μαθητή Ειδικού Σχολείου του Πειραιά από κορονοϊό.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Με θλίψη ενημερωθήκαμε για την τραγική κατάληξη μαθητή Ειδικού Σχολείου του Πειραιά από κορονοϊό. Πρόκειται για μαθητή που έπασχε από βαρύ αυτισμό και πολλά υποκείμενα νοσήματα.

Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά του.

Είναι προκλητική και πλέον άκρως επικίνδυνη η συνολική προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ που συνεχίζει να παρουσιάζει μια εικόνα επίπλαστης κανονικότητας, ότι “δεν τρέχει τίποτα”, ώστε να κρύψει τις τεράστιες ευθύνες που έχει!

Συγκεκριμένα στο σύλλογο μας  στο 6ο Ειδικό Δημοτικό, παρόλο που είχαμε προειδοποιήσει όλο το προηγούμενο διάστημα για την ανάγκη να παρθούν έκτακτα μέτρα, το Υπουργείο Παιδείας, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ο Δήμος δεν έκαναν τίποτα με αποτέλεσμα το σχολείο να κλείνει για δεύτερη φορά λόγω κρούσματος!

Το κτήριο έχει πολλά προβλήματα! Οι αίθουσες επικοινωνούν μεταξύ τους, αφού τις χωρίζουν μόλις κάποιες χαμηλές μεσοτοιχίες που δεν καταλήγουν καν στο ταβάνι, ενώ πολλές από αυτές δεν έχουν παράθυρα ώστε να αερίζονται επαρκώς. Στο σχολείο φοιτούν 47 μαθητές στοιβαγμένοι  σε μικρές αίθουσες ενώ σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν και συνδιδασκαλίες! Η έλλειψη δρομολογίων των λεωφορείων των παιδιών από και προς το σχολείο έχει ως αποτέλεσμα τα παιδιά να συγχρωτίζονται, παρά την προσεκτική κατανομή των μαθητών στα τμήματα και τους ορόφους, τα διαφορετικά διαλείμματα και εφημερίες που έχουν οργανώσει οι εκπαιδευτικοί. Τα κενά των νόμιμων κι επιβεβλημένων αδειών ειδικού σκοπού δεν έχουν καλυφθεί ακόμα με αποτέλεσμα τα κενά να υπάρχουν εδώ και μήνες.

Η Δ/νση Εκπ/σης μετά από πολλές και συνεχόμενες πιέσεις κατέληξε να ζητήσει εκπαιδευτικούς για το σχολείο (όχι όμως για τις ειδικότητες ΕΕΠ και ΕΒΠ). Οι δυο εκπαιδευτικοί ΠΕ70 και οι δυο γυμναστές που ζήτησε η Δ/νση δεν επαρκούν σε μια τέτοια κρίσιμη περίοδο για τα σχολεία και τα κενά σε ΕΕΠ και ΕΒΠ δεν έχουν ζητηθεί να καλυφθούν ακόμα. Ο ΕΟΔΥ έχει έρθει για τεστ στο σχολείο μόνο δύο φορές ενώ είναι πάγιο αίτημα οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές να εξετάζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Τα ερωτήματα προς το ΥΠΑΙΘ και την κυβέρνηση για τα ειδικά σχολεία είναι αμείλικτα.

Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά

  • αλλά τι μέτρα έχουν παρθεί για την αποσυμφόρηση των δρομολογίων μεταφοράς των μαθητών, για να μειωθεί ο συγχρωτισμός παιδιών από διαφορετικές περιοχές και από διαφορετικά σχολεία;
  • τι μέτρα  έχουν παρθεί για να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό, για να μειωθούν οι μαθητές ανά ομάδα, να αξιοποιηθεί κάθε υποδομή για να μην συγχρωτίζονται μαθητές και εργαζόμενοι; Για να προσληφθεί επιπλέον, προσωπικό σχολικών νοσηλευτών & ΕΒΠ για να καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα;
  • αλλά τα τεστ δεν είναι συχνά και επαναλαμβανόμενα.
  • αλλά δεν υπάρχει καμία μέριμνα για εντοπισμό, καταγραφή και κυρίως για συστηματική παρακολούθηση των μαθητών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, με ευθύνη του Υπουργείου Υγείας. Η τραγική περίπτωση του μαθητή στον Πειραιά αποδεικνύει πως πολλά παιδιά στα Ειδικά Σχολεία ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, έχουν και άλλα υποκείμενα (σοβαρά) νοσήματα. Δεν θα έπρεπε, ανάλογα τον τόπο κατοικίας των μαθητών, να υπάρχει συστηματική επαφή και παρακολούθηση του μαθητή και της οικογένειά του από φορέα της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (εξέταση, συχνά τεστ κλπ); Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την ανάγκη ολοκληρωμένης, ουσιαστικής κρατικής παρέμβασης και μέριμνας, η οποία όμως απουσιάζει προκλητικά!
  • αλλά δεν έχει γίνει ούτε ένας εμβολιασμός εργαζόμενου σε Ειδικό Σχολείο. Ο εμβολιασμός του προσωπικού των Ειδικών Σχολείων μπορεί να ανακοινώθηκε ότι μπαίνει σε προτεραιότητα αλλά η όλη διαδικασία εξαντλήθηκε στη δήλωση συμμετοχής, χωρίς ουσιαστικές διαδικασίες ενημέρωσης, χωρίς σχεδιασμό για να ξεκινήσει άμεσα ο εμβολιασμός. Ακόμα και αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα η κυβέρνηση το αντιμετώπισε αποκλειστικά με όρους επικοινωνίας και προπαγάνδας
  • Τέλος καταγγέλλουμε ξανά το ΥΠΑΙΘ που συνεχίζει την πολιτική της μηδενικής χρηματοδότησης για την παιδεία, καθώς με το κλείσιμο των γενικών σχολείων, ξανά θέλει να μπαλώσει τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό με ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ αναπληρωτών εκπαιδευτικών από τα τμήματα ένταξης! Η πρακτική αυτή στην πράξη αποτελεί ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ επ’ αορίστου με πρόφαση την πανδημία και ανοίγει την πόρτα για την μετακίνηση εκπαιδευτικών από δομή σε δομή και από σχολείο σε σχολείο αντί για προσλήψεις εκπαιδευτικών. Την ίδια στιγμή αλώνει τα μορφωτικά δικαιώματα και των μαθητ(ρι)ών των γενικών σχολείων γραμμένων στα Τ.Ε. που χάνουν εν μια νυκτί τη στήριξή τους και των μαθητ(ρι)ών στα ειδικά σχολεία που θα βιώνουν μια διαρκή αλλαγή προσώπων σε μικρό χρονικό διάστημα. Εδώ και τώρα να γίνουν μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών και επιστημονικού προσωπικού όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων για τα ειδικά σχολεία. Να υλοποιηθούν όλες οι προτάσεις του εκπαιδευτικού κινήματος για ανοιχτά και υγειονομικά ασφαλή ειδικά σχολεία.  Να αποσυρθεί τώρα η οδηγία αυτή!

Το Υπουργείο παίζει στα ζάρια την υγεία εργαζομένων, των μαθητών και των οικογενειών τους!

Στεκόμαστε δίπλα στους γονείς των παιδιών που φοιτούν στα ειδικά σχολεία! Συμμεριζόμαστε την αγωνία τους, το άγχος και την ανασφάλεια για το μέλλον των παιδιών τους. Οι αγωνίες μας είναι κοινές, γιατί κοινός είναι ο στόχος της πολύπλευρης στήριξης των παιδιών μας. Ο μόνος δρόμος είναι ο κοινός μας αγώνας απέναντι στην ανάλγητη κυβερνητική πολιτική.

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας ν’ αναλάβουν τις ευθύνες τους! Όσο τα ειδικά σχολεία στις «κόκκινες» περιοχές μένουν ανοιχτά, χωρίς να  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΡΑ, ΤΟΣΟ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ!

Απαιτούμε:

  • Να προταχθούν οι εκπαιδευτικοί στους μαζικούς εμβολιασμούς, με προτεραιότητα τους εργαζόμενους στα ειδικά σχολεία!
  • Να υπάρχει συνεχής ιατρική παρακολούθηση των μαθητών και των εργαζομένων των Ειδικών Σχολείων με συχνά και επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς, ειδικό κλιμάκιο του ΕΟΔΥ μια φορά την εβδομάδα, με οδηγίες και ιατρική καθοδήγηση για καθημερινά ζητήματα που προκύπτουν, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι μαθητές των ειδικών αδυνατούν να  φορούν μάσκες σε πλήθος περιπτώσεων. Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος να γίνονται οι αναγκαίες ιχνηλατήσεις, αλλά και φροντίδα των πασχόντων.
  • Διπλασιασμός των πούλμαν ώστε να μειωθούν οι μεταφερόμενοι μαθητές ανά όχημα. Αποκλειστικά Δημόσιες και Δωρεάν σχολικές μεταφορές με οχήματα που να είναι αποκλειστικής χρήσης από τα σχολεία.
  • Να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα στα Ειδικά σχολεία με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες. Να αξιοποιηθεί κάθε υποδομή για να μην συγχρωτίζονται μαθητές και εργαζόμενοι. Να γίνουν από τους εμπλεκόμενους φορείς οι απαραίτητες ενέργειες για την μετεγκατάσταση του 6ου Eιδικού ΔΣ σε κτίριο κατάλληλο για την ασφαλή λειτουργία του.
  • Να υπάρχει επάρκεια σε όλα τα απαραίτητα  μέσα ατομικής προστασίας.
  • Να προσληφθεί επιπλέον, προσωπικό καθαριότητας για να καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτοκόλλα.
  • Άδειες στους συναδέλφους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, χωρίς τους περιορισμούς που βάζει η υπουργική απόφαση. Να γίνουν άμεσα προσλήψεις προκειμένου να αντικατασταθούν οι συνάδελφοι που έχουν άδεια ειδικού σκοπού και να μην γίνει καμία περικοπή αδειών που δικαιούνται οι εργαζόμενοι, για να μειωθούν οι μαθητές ανά ομάδα, αλλά και καμία μετακίνηση προσωπικού από άλλα σχολεία. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί/Μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών ΤΩΡΑ αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία για να καλυφθούν οι ανάγκες-όχι στην κοροϊδία με τριμηνίτες αναπληρωτές.
  • Το υπ. παιδείας οφείλει να πάρει μέτρα για αν υποστηρίξει πολυεπίπεδα τις ανάγκες των μαθητών με αναπηρία/ ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σε ασφαλή και ανοιχτά σχολεία.
  • Για όσους μαθητές αναστέλλεται η διαδικασία είτε κλεισίματος του σχολείου, είτε σοβαρών προβλημάτων, να υποστηριχτούν διεπιστημονικά με κάθε πρόσφορο μέσο και  με κατ’ οίκον διδασκαλία όπου είναι δυνατόν.

Καλούμε τους συναδέλφους των Ειδικών Σχολείων να πάρουν μαζικά μέρος στην παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής την Τρίτη 9/3 13:00.

Καλούμε τις ΕΛΜΕ και τους Συλλόγους Π.Ε. (ΣΕΠΕ) της Αττικής να πάρουν μέρος, με αντίστοιχες αποφάσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Είμαι επί ξυρού ακμής και δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας! Τι σημαίνει αυτός ο συνδυασμός νεοελληνικής και αρχαίας γλώσσας
Εκφράσεις από τα Αρχαία Ελληνικά που χρησιμοποιούμε σήμερα
Είμαι επί ξυρού ακμής και δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας! Τι σημαίνει αυτός ο συνδυασμός νεοελληνικής και αρχαίας γλώσσας
paidia glossa
Δέκα παγκόσμιες λέξεις που είναι… ελληνικές και κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
Δέκα λέξεις με ελληνική ρίζα, που κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
Δέκα παγκόσμιες λέξεις που είναι… ελληνικές και κάνουν τη δική τους "καριέρα" στο εξωτερικό
anergoi-oaed-epidoma-anergia.jpg
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
Αύριο ξεκινούν οι αιτήσεις για τα διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ για τον Απρίλιο, με νέες θεματικές ενότητες
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές