Εκπαιδευτικοί: Η ΟΛΜΕ να αναδείξει την πρότασή της για αυτοαξιολόγηση
Η ΔΑΚΕ της Δ' ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής ζητά ανάδειξη της πρότασης της ΟΛΜΕ για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, τονίζοντας ότι «η μαζική συμμετοχή των συναδέλφων στην απεργία –αποχή δεν πρέπει να ερμηνευτεί ως μία τυφλή άρνηση κάθε καινούριου»

Η ΟΛΜΕ να αναδείξει την πρότασή της για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας ζητά η ΔΑΚΕ της Δ' ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής με ανακοίνωσή της.

«Η μαζική συμμετοχή των συναδέλφων στην απεργία –αποχή δεν πρέπει να ερμηνευτεί ως μία τυφλή άρνηση κάθε καινούριου, όπως επιχειρείται να παρουσιαστεί, από μόνιμους λασπολόγος του κλάδου μας,  αλλά  ως μια κραυγή αγωνίας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ως προς το μέλλον του δημόσιου σχολείου. Αυτή η στάση όμως, ιδίως τώρα με τα συντριπτικά ποσοστά συμμετοχής στην απεργία αποχή, πρέπει να κεφαλαιοποιηθεί  από τη  ΟΛΜΕ, θωρακίζοντάς την  με την επικαιροποιημένη πρόταση της Ομοσπονδίας μας», σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

ΔΑΚΕ Δ΄ ΕΛΜΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΚΗΣ

Η ΟΛΜΕ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Οι τελευταίες εξελίξεις επιβεβαίωσαν και από τη βάση των εκπαιδευτικών τη διαφωνία όλων τω παρατάξεων  σε βασικά σημεία του περιεχομένου του νόμου για την «εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση», όπως και για τις συνθήκες που καλούνται οι συνάδελφοι να συμμετάσχουν στις ομάδες αξιολόγησης. 

Η ΟΛΜΕ, σεβόμενη την ιστορία της, τις διαχρονικές θέσεις  και την θέληση των συναδέλφων, οφείλει να επικαιροποιήσει τη βασική της θέση για το θέμα της αυτοαξιολόγησης του σχολείου, όπως  και την αντίθεσή της στην αξιολόγηση- χειραγώγηση.

   Εξάλλου οι θέσεις της εκφράζονται από την πλειοψηφία του ΔΣ  της ΟΛΜΕ και από τα συνέδριά της.

   Φρονούμε,  με βάση την επικοινωνία μας με τους συναδέλφους ότι η επικαιροποίηση της στάσης  για την αυτοαξιολόγηση πρέπει να βασιστεί:

  • στη βασική θέση ότι η αυτοαξιολόγηση είναι κατάκτηση του κλάδου και εργαλείο στήριξης του δημόσιου σχολείου
  • στην απλοποίηση  των διαδικασιών, ιδίως τα πρώτα χρόνια, ώστε να κατανοηθεί πλήρως από τον κλάδο
  • στη ρεαλιστικοποίηση των δεικτών
  • στη μη εμπλοκή εξωτερικών παραγόντων.
  • στην αποφυγή μεθόδων που ενδέχεται να οδηγήσουν σε κατηγοριοποίηση των σχολείων.
  • στη μη σύνδεση της αξιολόγησης με τη χρηματοδότηση (εκτός βέβαια, αν λόγω ιδιαιτέρων συνθηκών, απαιτείται παραπάνω χρηματοδότηση)

Η μαζική συμμετοχή των συναδέλφων στην απεργία –αποχή δεν πρέπει να ερμηνευτεί ως μία τυφλή άρνηση κάθε καινούριου, όπως επιχειρείται να παρουσιαστεί, από μόνιμους λασπολόγος του κλάδου μας,  αλλά  ως μια κραυγή αγωνίας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ως προς το μέλλον του δημόσιου σχολείου. Αυτή η στάση όμως, ιδίως τώρα με τα συντριπτικά ποσοστά συμμετοχής στην απεργία αποχή, πρέπει να κεφαλαιοποιηθεί  από τη  ΟΛΜΕ, θωρακίζοντάς την  με την επικαιροποιημένη πρόταση της Ομοσπονδίας μας. 

ΑΠΟ ΤΗΝ Τ.Ε.  ΔΑΚΕ Δ΄ ΕΛΜΕ ΑΝ ΑΤΤΙΚΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

apati
938 θύματα απάτης από «ηλεκτρονικό κατάστημα» - Η ζημιά ξεπερνάει τις 360.000 ευρώ
Εμφανίζονταν ως επαγγελματίες πωλητές προϊόντων, εισέπρατταν τα χρήματα για «συμφωνίες» που έκλειναν, αλλά τα προϊόντα δεν παραδίδονταν ποτέ
938 θύματα απάτης από «ηλεκτρονικό κατάστημα» - Η ζημιά ξεπερνάει τις 360.000 ευρώ