Αξιολόγηση-Αγωνιστική Παρέμβαση Ηρακλείου: Όχι στην υπονόμευση του αγώνα
Η Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ηρακλείου καταλογίζει υπονόμευση του αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση στις παρατάξεις «Εκπαιδευτική Προοπτική» και «ΠΕΚ/ΠΑΣΚ»

Αξιολόγηση: Τις παρατάξεις «Εκπαιδευτική Προοπτική» και «ΠΕΚ/ΠΑΣΚ» καταγγέλλει η Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ηρακλείου αναφορικά με τις δράσεις και την απεργία που έχει προκηρύξει η ΟΛΜΕ για τον κλάδο των καθηγητών, ενάντια στην αξιολόγηση.

«Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ από τη θέση της προεδρίας της ΕΛΜΕ και η ΠΕΚ/ΠΑΣΚ από τη θέση της αντιπροεδρίας, απαίτησαν από το Δ.Σ του σωματείου- με τη μορφή ενός ιδιότυπου «εντέλλεσθαι» που παραπέμπει σε συνδικαλιστικές πρακτικές αντιδημοκρατικού κατήφορου και πραξικοπηματικής στάσης-να ΣΤΑΛΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΛΜΕ(!) το κείμενο των διευθυντών στα σχολεία. Ενα κείμενο, που, στην ουσία του, ΑΚΥΡΩΝΕΙ τόσο το πλαίσιο της απόφασης της ΟΛΜΕ, όσο και τα αγωνιστικά βήματα άρνησης συμμετοχής που προτείνει στη βάση του κλάδου», σημειώνει στην καταγγελία της η Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ηρακλείου.

Αναλυτικά η καταγγελία:

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΜΕ «ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ» ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ, ΥΠΟΣΚΑΠΤΕΙ Η «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ» ΚΑΙ Η «ΠΕΚ/ΠΑΣΚ» ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΕΜΣΑ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ-ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ

ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΙΣ «ΣΕΙΡΗΝΕΣ» ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ

ΚΑΝΕΙΣ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΣ-ΚΑΜΙΑ ΠΑΓΙΔΕΥΣΗ

ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ «ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ.

ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΩΤΙΚΑ ΟΛΟ ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ(ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ-ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ-ΑΤΟΜΙΚΗΣ)

 Η ΕΠΕΛΑΣΗ  ΣΤΙΣ  ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ.ΔΕΝ ΕΞΕΥΓΕΝΙΖΕΤΑΙ, ΟΥΤΕ «ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ»(!)ΜΕ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΚΑΙ  ΜΕ… ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ  ΠΡΟΠΟΜΠΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ

ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ  ΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ  ΣΤΑ «ΒΗΜΑΤΑ ΑΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΑΣ» ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΟΛΜΕ.

Ενώ κορυφώνεται η επίθεση της κυβέρνησης με τον αντιδραστικό νόμο 4692/20 και την Υ. Απόφαση 6603/21 και υπάρχει ήδη απόφαση του Δ.Σ της ΟΛΜΕ για άρνηση αποδοχής του αντιλαϊκού θεσμικού πλαισίου της «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ»-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗΣ-ΑΠΟΛΥΣΗΣ, οι δυο κυρίαρχες εκλογικά παρατάξεις: η «αριστερή» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ»  και η συνοδοιπόρος της ΠΕΚ/ΠΑΣΚ, εκμεταλλεύονται, με τη σειρά τους, την αναστολή των συλλογικών διαδικασιών του σωματείου, για να δώσουν από τη θέση πια των αξιωμάτων του σωματείου (Προεδρίας και Αντιπροεδρίας αντιστοίχως) το δικό τους ΥΠΟΓΕΙΟ ΧΤΥΠΗΜΑ στην ανάπτυξη της αγωνιστικής διάθεσης της βάσης  και της συλλογικής πάλης συνολικότερα, αξιοποιώντας το δίκτυο των μελών και επιρροών τους που κατέχουν διευθυντικές θέσεις στα σχολεία, με στόχο να ΚΑΜΨΟΥΝ το αγωνιστικό φρόνημα  της βάσης  και να ΒΑΛΟΥΝ ΠΛΑΤΗ στην αντιλαϊκή επίθεση στο ..όνομα της «μετριοπάθειας»(!)

Ειδικότερα, με ένα «ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ» των σχολείων, οι δυο παρατάξεις «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ» και «ΠΕΚ/ΠΑΣΚ» προσπαθούν να «κρυφτούν πίσω από το δάκτυλό τους», ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ έτσι την ΑΠΟΔΟΧΗ  και ΣΥΝΑΙΑΝΕΣΗ τους σε όλο το αντιδραστικό θεσμικό οπλοστάσιο της κυβέρνησης της ΝΔ, το οποίο με άλλη ορολογία και μανδύα είχαν υποστηρίξει, όταν την κυβερνητική εξουσία κατείχαν τα κόμματα της πολιτικής αναφοράς τους,  ΣΥΡΙΖΑ και  ΠΑΣΟΚ  αντιστοίχως, ή ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Αξιοποιούν δηλ το κείμενο των διευθυντών, για να μη δηλώσουν ευθέως οι δυο πρώην κυβερνητικές παρατάξεις τη σύμπλευσή τους, σε μεγάλο βαθμό, με τα αντιδραστικά κυβερνητικά μέτρα και την ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΨΗΦΟ στήριξης στην απόφασης της ΟΛΜΕ και στο αγωβιστικό πρόγραμμα της  που έδωσαν κεντρικά.

Ετσι, η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ από τη θέση της προεδρίας της ΕΛΜΕ και η ΠΕΚ/ΠΑΣΚ από τη θέση της αντιπροεδρίας, απαίτησαν από το Δ.Σ του σωματείου- με τη μορφή ενός ιδιότυπου «εντέλλεσθαι» που παραπέμπει σε συνδικαλιστικές πρακτικές αντιδημοκρατικού κατήφορου και πραξικοπηματικής στάσης-να ΣΤΑΛΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΛΜΕ(!) το κείμενο των διευθυντών στα σχολεία. Ενα κείμενο, που, στην ουσία του, ΑΚΥΡΩΝΕΙ τόσο το πλαίσιο της απόφασης της ΟΛΜΕ, όσο και τα αγωνιστικά βήματα άρνησης συμμετοχής που προτείνει στη βάση του κλάδου. Σημειώνεται πως οι προαναφερόμενες παρατάξεις δεν κατέθεσαν το εν λόγω κείμενο στο πρόσφατο Δ.Σ της ΕΛΜΕ(15/2), αλλά μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, απαίτησαν(!) να σταλεί στα σχολεία, επειδή αυτές το «εγκρίνουν»(!) και έχουν την πλειοψηφία(4 ψήφοι έναντι 4, δηλ η πλειοψηφία στηριζόταν στη διπλή ψήφο του προέδρου)

Ως ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ αντισταθήκαμε σε αυτόν τον εκφυλισμό της ουσίας και των αρχών του συνδικαλισμού, δηλώσαμε ότι η «ΕΛΜΕ δεν είναι ο ταχυδρόμος οποιασδήποτε συνάθροισης διευθυντών», επικαλεστήκαμε τις δημοκρατικές και καταστατικές αρχές λειτουργίας του σωματείου και απαιτήσαμε να σταλεί από την ΕΛΜΕ, όπως είναι το καταστατικό της χρέος, η απόφαση της ΟΛΜΕ και να δοθεί  έμφαση στα προτεινόμενα «βήματα» Αντίστασης των συναδέλφων.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ  ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ και ΠΕΚ/ΠΑΣΚ» ΩΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ΤΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ.

ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΑ ΚΕΛΙΣΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ «ΣΕΙΡΗΝΕΣ» ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ.

    • Τονίζουμε ότι το «ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ» που ασμένως υποστηρίζουν οι δυο προαναφερόμενες παρατάξεις, σύμφωνα με δήλωσή τους, στο βασικό τους περιεχόμενο και στους στόχους του, ΣΤΡΩΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ» για την επιβολή του πιο βάρβαρου μέτρου που ξεθεμελιώνει όλες τις κατακτήσεις στο δημόσιο σχολείο και  καταργεί τις βασικότερες εργασιακές κατακτήσεις και τα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας. Για του λόγου το αληθές, ανθολογούμε μερικά αποσπάσματα του κειμένου: «Κυρία υπουργέ, Πιστεύουμε πως επιδίωξη σας είναι να οδηγηθούμε σε μια ποιοτικότερη εκπαίδευση, δια μέσου ενός συστήματος που θα ενισχύει το συντονισμό,τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα κάθε Σχολικής Μονάδας», «Δείτε το λοιπόν , Κυρία Υπουργέ, ως μια καλή βάση, ως μια «εκπαιδευτική συνεννόηση», « Χρόνια τώρα μιλάμε για έναν εκπαιδευτικό σχεδιασμό της συμπερίληψης και της γενικότερης», « «Η εσωτερική αξιολόγηση μπορεί να αποδώσει όλα τα ζητούμενα αποτελέσματα χωρίς την εμπλοκή που θα επιφέρει η μονοπρόσωπη εξωτερική αξιολόγηση», «Οι δείκτες που προτείνονται δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε όλες τις σχολικές μονάδες… Ως εκ  τούτου, θα έπρεπε να προβλέπεται μια διαβάθμιση με λιγότερους δείκτες (δείκτες βάσης) για τα σχολεία αυτά.», « Οι ομάδες που προτείνονται είναι πολλές. Αν θέλουμε να υπάρξει ποιότητα και ουσία, κάθε σχολείο θα πρέπει να επιλέγει λίγους από τους δείκτες αυτούς»
    • Αλήθεια, ποιος άραγε, εχέφρων, διαβάζοντας το παραπάνω «Υμνολόγιο» και «καλόπιασμα» της Υπουργού, μαζί με  τις βοηθητικές.. προτάσεις υλοποίησης των μέτρων της «για μια ποιοτικότερη εκπαίδευση» , μπορεί να διανοηθεί ότι το κείμενο αυτό έχει καμία σχέση με την ΑΠΟΦΑΣΗ της ΟΛΜΕ που καλεί σε μαζική άρνηση; Ποιος  δεν καταλαβαίνει ότι, ουσιαστικά, μέσω αυτού του κειμένου,  όχι μόνο ευξεγενίζονται, αλλά γίνονται αποδεκτά  όλα τα βάρβαρα μέτρα, από την κατηγοριοποίηση των σχολείων στη τετραβάθμια κλίμακα(«επαρκής, ανεπαρκής, καλή, εξαιρετική) μέχρι και τη συμπερίληψη;
      Τίθεται λοιπόν ευθέως το ερώτημα προς τις δυο παρατάξεις (…)που δηλώνουν επίσημα ότι υιοθετούν αυτό το κείμενο,.Τάσσονται με την αντιλαϊκή επίθεση ή με την αγωνιστική στάση και συλλογική αντίσταση του κλάδου; Θα υποστηρίξουν την απόφαση της ΟΛΜΕ για αντίσταση στην Αξιολόγηση ή θα ακούσουμε  ξανά  από την κορυφή του σωματείου μας την αλήστου μνήμης δήλωση στον αιματοβαμμένο ΑΣΕΠΑ του 1998 «άλλο ΕΛΜΕ, άλλο ΟΛΜΕ;»
    • Τονίζουμε ότι οποιαδήποτε «ομάδα» μπορεί να γράφει ό,τι κρίνει και να παίρνει την ευθύνη της δημοσιοποίησης των απόψεών της. Το σωματείο όμως έχει συντεταγμένη λειτουργία, καταστατικές αρχές και οφείλει απέναντι σε μια επίθεση να προασπίζεται τα συλλογικά συμφέροντα. Αν οι συγκεκριμένες παρατάξεις θέλουν να  ΑΝΑΙΡΕΣΟΥΝ τη συγκατάθεσή τους στο αγωνιστικό πρόγραμμα της ΟΛΜΕ, ας πάρουν την ευθύνη και να το πουν ευθέως και στη συντεταγμένη λειτουργία του σωματείου, όχι όμως  συγκαλυμμένα και παρασκηνιακά.
      Σε αυτή τη μάχη που καλούμαστε να δώσουμε, όπως και σε κάθε μάχη, δε χωρούν διγλωσσίες και «κρυφά χαρτιά». Τα στρατόπεδα είναι σαφή:  τασσόμαστε ή με την αντιλαϊκή επίθεση ή με την προάσπιση των συλλογικών συμφερόντων.
    • Τονίζουμε επίσης ότι η απόφαση της ΟΛΜΕ καλύπτει όλα τα μέλη, διευθυντές και μη. Συνεπώς, οι διευθυντές έχουν μέσο πάλης και συνδικαλιστική κάλυψη στον αγώνα τους,ν, αρκεί να τον επιλέξουν.
    • Εμείς από το χώρο της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ: ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ-ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ-ΜΑΖΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ.
    • ΑΥΤΟΣ Ο ΕΝΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ.

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Πότε θα ανοίξουν τα σχολεία

Νέοι 5.500 Διορισμοί Εκπαιδευτικών στη Γενική Εκπαίδευση - Πότε θα γίνουν

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΑΣΕΠ: Πιστοποίηση Αγγλικών LTE με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!)

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

σχετικά άρθρα

ΔΑΚΕ ΔΕ Αχαΐας: Δεν υπογράφουμε ψήφισμα της Α' ΕΛΜΕ για τον Κουφοντίνα
ΔΑΚΕ ΔΕ Αχαΐας: Δεν υπογράφουμε ψήφισμα της Α' ΕΛΜΕ για τον Κουφοντίνα
Τους λόγους για τους οποίους αρνείται να υπογράψει ψήφισμα που εξέδωσε η Α' ΕΛΜΕ Αχαΐας για τον Δημήτρη Κουφοντίνα εξηγεί η ΔΑΚΕ ΔΕ Αχαΐας
ΔΑΚΕ ΔΕ Αχαΐας: Δεν υπογράφουμε ψήφισμα της Α' ΕΛΜΕ για τον Κουφοντίνα
«Έφυγε» ο πρώτος εκλεγμένος πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης
«Έφυγε» ο πρώτος εκλεγμένος πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης
O Δημήτριος Μαρκής διετέλεσε πρώτος εκλεγμένος Πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης, ενώ υπήρξε μαθητής του διάσημου φιλοσόφου T.W. Adorno
«Έφυγε» ο πρώτος εκλεγμένος πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης