Αξιολόγηση: Ημέρες ενημέρωσης στα σχολεία της Θεσσαλονίκης
Το πρόγραμμα με τις ημέρες ενημέρωσης σχολείων στη Θεσσαλονίκη, για την μαζική αποχή - απεργία από την αξιολόγηση

Δίνουμε τη μάχη της απεργίας - αποχής από την εσωτερική - εξωτερική αξιολόγηση συλλογικά και μαχητικά, αναφέρει μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωση της η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Οι εκπαιδευτικοί τονίζουν πως καμία συνεδρίαση για την αξιολόγηση δεν πρέπει να γίνει με τα σχολεία κλειστά και μέσω τηλεδιάσκεψης. Για αυτό το λόγο η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης διοργανώνει ενημερωτικές εκδηλώσεις/συσκέψεις στα σχολεία της Θεσσαλονίκης.

Ημέρες ενημέρωσης σχολείων

Η κυβέρνηση της ΝΔ βρήκε ως κατάλληλη ευκαιρία την πανδημία του κορονωϊού για να επιβάλει την πανδημία αντιλαϊκών μέτρων που διαλύουν βασικές εργασιακές και μορφωτικές κατακτήσεις. Με σχολεία κλειστά ή ημίκλειστα προωθούν την Τράπεζα Θεμάτων και την μείωση των εισακτέων στα ΑΕΙ χτυπώντας βάναυσα το δικαίωμα στη μόρφωση.

Με όχημα την αξιολόγηση επιδιώκουν να εναρμονίσουν το δημόσιο σχολείο με τις ανάγκες της αγοράς, να το απομαζικοποιήσουν και να χτυπήσουν το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα του,το μορφωτικό δικαίωμα για όλα τα παιδιά, να προωθήσουν τη σύγκριση-κατηγοριοποίηση των σχολείων, να φορτώσουν στις πλάτες των εκπαιδευτικών όλα τα προβλήματα της εκπαίδευσης ,να τσακίσουν τα εργασιακά δικαιώματα, τους μισθούς και την μονιμότητά τους, να προωθήσουν την αυτονομία της σχολικής μονάδας, που θα λειτουργεί ως επιχείρηση.

Δεν θα τους περάσει!

 Με βάση τις αποφάσεις των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ δίνουμε οργανωμένα και συλλογικά τη μάχη της απεργίας –αποχής από την αυτοαξιολόγηση.

Το  ΔΣ της Ε΄ ΕΛΜΕ στα πλαίσια υλοποίησης των αποφάσεων του κλάδου για τη στήριξη της απεργίας –αποχής αποφασίζει:

1) την έκδοση αφίσας

2) επιστολή προς τους γονείς

3) συσκέψεις με τηλεδιάσκεψη με τους συναδέλφους των σχολείων της ΕΛΜΕ, ως εξής:

  • Πέμπτη 18/2   
    8.00 μ.μ.: Aμπελόκηποι-Μενεμένη
  • Παρασκευή 19/2 
    5 μ.μ. : ενημέρωση Διευθυντών
    7.00 μ.μ.: Επαρχία (σχολεία εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος)
  • Κυριακή 21/2
    5.00 μ.μ.:  Εύοσμος-Κορδελιό
    7.30 μ.μ.:  Σταυρούπολη + Εσπερινά Αμπελοκήπων

Το λινκ της συνάντησης είναι :  https://meet.jit.si/ΕΕΛΜΕΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Εάν σύλλογοι αποφασίσουν να ζητήσουν ενημέρωση από το ΔΣ, να ενημερώσουν στο μέιλ της ΕΛΜΕ.

4) Καλούμε τους διευθυντές και τους συλλόγους των σχολείων να μην πραγματοποιήσουν καμία συνεδρίαση για την αξιολόγηση εσπευσμένα και πριν πραγματοποιηθούν οι συσκέψεις και οι ενημερώσεις του σωματείου.

5) Να μη πραγματοποιηθεί καμία συνεδρίαση για την αξιολόγηση με κλειστά σχολεία και μέσω τηλεδιάσκεψης δεν προβλέπεται από πουθενά.

Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οι «Σεϋχέλλες» της Αττικής: Η παραλία-έκπληξη μόλις 1,5 ώρα από την Αθήνα!

Προσοχή! Ανακαλείται εμφιαλωμένο νερό λόγω πιθανής μόλυνσης

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ζαχαρακη
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοθετική ρύθμιση τον Σεπτέμβριο για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΕΚΠΑ
Η ΑΣΠΑΙΤΕ θα μετασχηματιστεί σε Τμήμα Εκπαιδευτικών Μηχανικών και θα υπαχθεί στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ. Το νέο Τμήμα θα περιλαμβάνει...
Σοφία Ζαχαράκη: Νομοθετική ρύθμιση τον Σεπτέμβριο για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΕΚΠΑ
οπεκεπε
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Οι εκτάσεις τους φαίνονται δηλωμένες από άτομα που μένουν στην Κρήτη και Λήμνο
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Κτηνοτρόφοι με καμμένα βοσκοτόπια στη Χίο δεν παίρνουν αποζημίωση γιατί είναι δηλωμένα… αλλού
Κυριάκος Αναστασιάδης
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό
Οι προτάσεις που κατέθεσε στην 109η Σύνοδο Πρυτάνεων
Πρύτανης ΑΠΘ: Ανάγκη για γενναία αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό