Thumbnail
Η ΕΛΜΕ Πρέβεζας για το άνοιγμα των σχολείων τα οποία άνοιξαν ακριβώς όπως έκλεισαν, χωρίς καμία φροντίδα για νέα επικαιροποιημένα υγειονομικά πρωτόκολλα

Η ΕΛΜΕ Πρέβεζας καλεί το υπουργείο Παιδείας, έστω και τώρα, να ενσκήψει στα τεράστια και πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης και να αποποιηθεί την προσφιλή του επικοινωνιακή διαχείρισή τους.

Ενώ τα θεσμικά όργανα της πολιτικής προστασίας, τις τελευταίες μέρες, συνεδριάζουν ανήσυχα για την αντιμετώπιση του 3ου κύματος της πανδημίας του COVID-19 και των μεταλλάξεών, η κυβερνητική εμμονή της «κανονικότητας» επιλέγει να ανοίξει και τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, χωρίς τα στοιχειώδη και αναγκαία μέτρα προφύλαξης και προστασίας, εκθέτοντας σε κίνδυνο χιλιάδες μαθητές, καθηγητές και τις οικογένειές τους.

Δυστυχώς τα σχολεία άνοιξαν ακριβώς όπως έκλεισαν. Χωρίς καμία φροντίδα για νέα επικαιροποιημένα υγειονομικά πρωτόκολλα, καθώς τώρα έχουμε χαμηλότερες θερμοκρασίες, μεταλλάξεις του ιού, αλλά και την κούραση μαθητών και μεγάλων από τον πολύμηνο εγκλεισμό. Δεν έγινε κανένας σχεδιασμός για κατάτμηση τμημάτων (με μέγιστο αριθμό 15 μαθητών ανά αίθουσα), για πρόσληψη σχολικών νοσηλευτών και για κατά προτεραιότητα εμβολιασμό των εκπαιδευτικών.

Ταυτόχρονα, η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας εμμένουν στην «κανονικότητα» της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω τηλεκπαίδευσης, αδιαφορώντας για τα μαθησιακά κενά των μαθητών, για τις ανισότητες, που αναπαράγει η τηλεκπαίδευση και για τα σημαντικά τεχνικά προβλήματα (δικτύα, εξοπλισμοί, κλπ), που την συνοδεύουν.

Κωφεύουν προκλητικά στις προτάσεις μας για στήριξη και ενίσχυση της αντισταθμιστικής εκπαίδευσης (της ενισχυτικής διδασκαλίας για το Γυμνάσιο και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης για το Λύκειο) και για επαναπροσδιορισμό των προγραμμάτων σπουδών.

Αντ΄ αυτού, νομοθετούν πειθαρχικές διώξεις σε φοιτητές, ποινικές διώξεις για κινητοποιήσεις, αστυνομοκρατία και έμμεση μείωση του αριθμού των εισακτέων στα ΑΕΙ.

Καλούμε το Υπουργείο, έστω και τώρα, να ενσκήψει στα τεράστια και πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης και να αποποιηθεί την προσφιλή του επικοινωνιακή διαχείρισή τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Kαμπανάκι από την EFSA για τα δύο πιο τοξικά τρόφιμα της αγοράς στην Ευρώπη

Βαθμολογίες κάτω από τη βάση... να φάνε και οι κότες! Μα τι συμβαίνει επιτέλους;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 9/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

akinita.jpg
Νέα ετήσια επιδότηση ενοικίου έως 800 ευρώ – Ποιοι δικαιούνται την ενίσχυση
Οικονομική ανάσα για τους ενοικιαστές κύριας ή φοιτητικής κατοικίας φέρνει νέα ρύθμιση που προβλέπει ετήσια επιδότηση ενοικίου χωρίς αίτηση. Πότε...
Νέα ετήσια επιδότηση ενοικίου έως 800 ευρώ – Ποιοι δικαιούνται την ενίσχυση
zaxaraki
Live από τη Βουλή: Ειδική συζήτηση για το «Εθνικό Απολυτήριο» με τη Σοφία Ζαχαράκη, κόμματα και Γ. Μπαμπινιώτη
Δείτε LIVE από τη Βουλή: Ειδική συζήτηση για το Εθνικό Απολυτήριο 2025 – Νέο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια με Υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη,...
Live από τη Βουλή: Ειδική συζήτηση για το «Εθνικό Απολυτήριο» με τη Σοφία Ζαχαράκη, κόμματα και Γ. Μπαμπινιώτη
sia anagnostopoulou
Αναγωνστοπούλου σε Ζαχαράκη για «Ιντιφάντα»: «Ποια είναι τα κριτήρια για την αφαίρεση του κειμένου;»
Επίκαιρη ερώτηση της Σίας Αναγνωστοπούλου, βουλεύτριας της Νέας Αριστεράς: «Αφαίρεση κειμένου με ιστορική αναφορά στην Ιντιφάντα από σχολικό...
Αναγωνστοπούλου σε Ζαχαράκη για «Ιντιφάντα»: «Ποια είναι τα κριτήρια για την αφαίρεση του κειμένου;»
εκπαιδευτικοί
ΣΑΕΚ: Χιλιάδες εκπαιδευτές παραμένουν απλήρωτοι και χωρίς συμβάσεις - Στη Βουλή η ερώτηση
Εκπαιδευτικοί εργάζονται μήνες απλήρωτοι χωρίς συμβάσεις και ασφάλιση – Ζητούνται άμεσες λύσεις για την αναβάθμιση και σταθεροποίηση της Δημόσιας...
ΣΑΕΚ: Χιλιάδες εκπαιδευτές παραμένουν απλήρωτοι και χωρίς συμβάσεις - Στη Βουλή η ερώτηση