Εκπαιδευτικοί: Ορισμένοι προβληματισμοί για τη χορήγηση βαθμολογίας 1ου τριμήνου
«Καλούμε το υπουργείο Παιδείας ν’ αφήσει στην άκρη τη βαθμολογία του πρώτου τριμήνου της τρέχουσας σχολικής χρονιάς», σημειώνει ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου, παραθέτοντας ορισμένους προβληματισμούς εκπαιδευτικών

Ορισμένους προβληματισμούς αναφορικά με τη χορήγηση βαθμολογίας 1ου τριμήνου εκφράζει ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου, καλώντας τη ΔΟΕ να τους λάβει σοβαρά υπόψιν και να επιληφθεί άμεσα του θέματος.

Συγκεκριμένα:

Κατόπιν οχλήσεων και κατάθεσης προβληματισμού πολλών συναδέλφων μελών του συλλόγου μας το Δ.Σ. του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου καταθέτει τα ακόλουθα:

Ας μην κάνουμε ότι δεν συμβαίνει τίποτα. Ας αναγνωρίσουμε τουλάχιστον ότι τα σχολεία μας βρίσκονται σε κατάσταση εξαίρεσης.

Για τα παιδιά χωρίς ηλεκτρονική συσκευή, για όλα τα παιδιά που διαθέτουν μονάχα ένα κινητό τηλέφωνο για την επαφή τους με το σχολείο, για τα παιδιά που δεν διαθέτουν ικανοποιητική τηλεφωνική σύνδεση, για τα παιδιά που δεν έχουν γονείς γνώστες της τεχνολογίας να λύνουν εύκολα και γρήγορα τα προβλήματα που κάθε τόσο παρουσιάζονται, για τα παιδιά που δεν έχουν κάποιον να τα βοηθήσει, όταν δυσκολεύονται σε μια άσκηση ή σε μια εργασία, για τα παιδιά που δεν συνήθισαν την ψύχρα της απομόνωσης μπροστά σε μια οθόνη, για τα παιδιά που  βλέπουν τους/τις δασκάλους/-ες τους να παιδεύονται ακόμη προσπαθώντας να κάνουν ελκυστικό μάθημα μ’ ένα άγνωστο και απαιτητικό εργαλείο, την στιγμή που το υπουργείο Παιδείας δεν προσφέρει ούτε ειδικό αναλυτικό πρόγραμμα ούτε ειδικό διδακτικό υλικό, για τα παιδιά που περίμεναν μετά τις 15 Νοέμβρη να διορθώσουν μια άσχημη επίδοση στο τεστάκι που προηγήθηκε, για τα παιδιά που χρειάζονται το σχολείο περισσότερο από τα υπόλοιπα, για όλα αυτά και για άλλα τόσα που ζούμε στον αγώνα και την αγωνία της τηλε-εκπαίδευσης, καλούμε το υπουργείο Παιδείας ν’ αφήσει στην άκρη τη βαθμολογία του πρώτου τριμήνου της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. 

Το παιδαγωγικά αμφιλεγόμενο μέσο της βαθμολογίας στις συνθήκες εξαίρεσης που ζούμε μπορεί να γίνει μέσο περαιτέρω διεύρυνσης των εκπαιδευτικών ανισοτήτων.

Την αρμόζουσα επιβράβευση και την ενθάρρυνση που χρειάζεται θα τη δώσουμε καλύτερα στους μαθητές μας, χωρίς την υποτιθέμενη ισονομία των βαθμών.

Καλούμε  το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. να λάβει σοβαρά υπόψιν του όλους τους παραπάνω προβληματισμούς και να επιληφθεί άμεσα του θέματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ηλεκτρονικό τσιγάρο
Ηλεκτρονικά τσιγάρα: Οι κίνδυνοι των αρωματικών ενώσεων: Ανάγκη για σφιχτότερη ρύθμιση και δημόσια ευαισθητοποίηση
Η ανασκόπηση των χημικών ουσιών και των τοξικών επιπτώσεων των αρωματικών γεύσεων στα ηλεκτρονικά τσιγάρα και η ανάγκη για αυστηρότερη ρύθμιση και...
Ηλεκτρονικά τσιγάρα: Οι κίνδυνοι των αρωματικών ενώσεων: Ανάγκη για σφιχτότερη ρύθμιση και δημόσια ευαισθητοποίηση
sxoleio
Μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί η μισθοδοσία στους λογαριασμούς τους
Εκπαιδευτικοί: O υπολογισμός της μισθοδοσίας από 1η Μαΐου
Μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί η μισθοδοσία στους λογαριασμούς τους