Ανοιχτό γράμμα προς τους γονείς με τίτλο «Γιατί απεργούμε στις 26 Νοεμβρίου», εξέδωσε η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς - Ιθάκης.
«Κλείνουμε τα λάπτοπ, τα τάμπλετ, τα κινητά γιατί θέλουμε να δουλέψουμε με ασφάλεια στο φυσικό μας χώρο. Στο δεύτερο σπίτι μας, το σχολείο», σημειώνεται μεταξύ άλλων στο γράμμα, όπου εξηγούνται αναλυτικά οι λόγοι της απεργίας της Πέμπτης.
Αναλυτικά το γράμμα εκπαιδευτικών:
Αγαπητοί γονείς,
Με την επιστολή αυτή θέλουμε, για μια ακόμα φορά, να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Είμαστε μαζί στην προσπάθεια για τη διαφύλαξη των μορφωτικών δικαιωμάτων όλων των παιδιών! Δίνουμε το παρόν, με όλα τα μέσα, αφού, δυστυχώς, τα σχολεία μας έκλεισαν με απόφαση της κυβέρνησης. Μοιραζόμαστε μαζί σας τις ίδιες αγωνίες. Προβληματιζόμαστε όπως εσείς, για το πότε θα ξεπεράσουμε την πανδημία του κορωνοΐου, για την κατάσταση στα δημόσια νοσοκομεία, για το πώς θα τα βγάλουμε πέρα οικονομικά, σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες. Είναι κοινή η αγωνία μας για τις επιπτώσεις όλης αυτής της κατάσταση στα παιδιά μας, στο μέλλον και την πρόοδό τους. Αναγνωρίζουμε όλοι την ανάγκη να επιστρέψουν γρήγορα στο φυσικό τους χώρο – το σχολείο, δίπλα στους συμμαθητές και τους δασκάλους τους.
Όλο αυτό το διάστημα είδαμε ότι η κυβέρνηση και το Υπουργείου Παιδείας δεν είχαν τις ίδιες αγωνίες με εμάς. Δεν ανέλαβαν την ευθύνη τους, την ώρα που όλος ο λαός αναλάμβανε τη δική του και έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του για να προστατέψει την υγεία του. Η ανάγκη για γιατρούς, νοσηλευτές, νέες ΜΕΘ θεωρήθηκε κόστος. Η ανάγκη για αύξηση των δρομολογίων στα ΜΜΜ θεωρήθηκε παραφροσύνη. Η ανάγκη να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια, λιγότερους μαθητές ανά τάξη, προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας, θεωρήθηκε πολυτέλεια.
Για μια ακόμα φορά, χρήματα βρέθηκαν για να ενισχυθούν οι μεγάλες επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα τα μεγαθήρια του ιδιωτικού τομέα υγείας που αποζημιώθηκαν διπλά και τριπλά, σε αντίθεση με την άρνηση να καλυφθούν οι ανάγκες της υγείας και της μόρφωσης. Το μόνο που δόθηκε στα σχολεία ήταν οι μάσκες-αλεξίπτωτα και τα παγουρίνια-μινιατούρες. Τα περιβόητα τάμπλετ ποτέ δεν έφτασαν στα σχολεία και στους μαθητές. Ακόμα και οι ηλεκτρονικές εκπαιδευτικές πλατφόρμες «πέφτουν εξ αιτίας υπερφόρτωσης», όπως ισχυρίζεται το Υπουργείο Παιδείας, γιατί μπαίνουν οι μαθητές για να κάνουν το μάθημα (τι έγκλημα...!!!). Χιλιάδες μαθητές μας αδυνατούν ή δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν το μάθημα μέσω, της λεγόμενης τηλεκπαίδευσης, γιατί δεν έχουν τα κατάλληλα τεχνολογικά μέσα. Γνωρίζουμε καλά τι συμβαίνει σε οικογένειες με 2 ή 3 παιδιά σχολικής ηλικίας καθώς και στις περιπτώσεις που εσείς, οι γονείς, εργάζεστε μέσω τηλεργασίας. Τα ίδιο βιώνουμε κι εμείς στις οικογένειές μας. Δυστυχώς, το Υπουργείο Παιδείας δεν θέλει να σκύψει πάνω σε αυτά τα προβλήματα, αλλά επιλέγει μια καθαρά επικοινωνιακή πολιτική προσπαθώντας να μας πείσει πως «όλα βαίνουν καλώς».
Μέσα στις συνθήκες αυτές αρπάζουν την ευκαιρία για να νομοθετήσουν στη Βουλή σκληρά αντεργατικά-αντιλαϊκά μέτρα, όπως το νομοσχέδιο για τις αλλαγές στα «εργασιακά» που σωστά χαρακτηρίζεται ως «οι ανατροπές του αιώνα». Επιχειρούν να καθιερώσουν το 10ωρο με 200 ευρώ μισθό, ετοιμάζοντας μια σύγχρονη σκλαβιά. Αντίστοιχα, καταθέτουν προϋπολογισμό, στον οποίο, εν μέσω πανδημίας, θα μειωθούν οι κρατικές δαπάνες για την υγεία κατά 600 εκατομμύρια ευρώ για το 2021. Και, επειδή καταλαβαίνουν ότι κάποια στιγμή ο λαός θα αντιδράσει σε αυτή τη βαρβαρότητα, προσπαθούν να τον φιμώσουν, βάζοντας εμπόδια στο δικαίωμά του στην απεργία, να διεκδικεί τα δικαιώματά του μέσα από τις συνδικαλιστικές του οργανώσεις και τα σωματεία του.
Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, νιώθουμε ακόμα πιο σημαντικό το ρόλο μας και ως εργαζόμενοι και ως παιδαγωγοί. Δε δεχόμαστε να γίνουμε οι δάσκαλοι και οι γονείς που θα αποδεχτούν ότι η επόμενη γενιά θα ζήσει χειρότερα από την προηγούμενη. Δε δεχόμαστε να χαθεί άλλη μια σχολική χρονιά! Η κυβέρνηση δεν έχει καμία διάθεση να ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας, γι' αυτό και πρέπει να πάρει ένα ηχηρό μήνυμα. Εμείς οι εκπαιδευτικοί, μαζί με τους φυσικούς μας συμμάχους, τους γονείς και τους μαθητές, δε θα την αφήσουμε να τζογάρει την υγεία μας και τις ζωές μας. Θα υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας στη μόρφωση και τη δουλειά, με βάση τις σημερινές δυνατότητες της επιστήμης και της τεχνολογίας. Δε θα την αφήσουμε να φιμώσει τη φωνή μας.
Φωνάζουμε για όλα αυτά που πρέπει να γίνουν ώστε τα σχολεία να ανοίξουν με όρους υγιεινής και ασφάλειας, για τα μέτρα που πρέπει να παρθούν όσο τα σχολεία είναι κλειστά.
- Να αραιώσουν οι μαθητές στις τάξεις
- Να δημιουργηθούν νέες σχολικές αίθουσες και να αξιοποιηθούν ήδη υπάρχουσες
- Να γίνονται δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα διαγνωστικά τεστ στα σχολεία
- Να ενισχυθεί το προσωπικό καθαριότητας, ώστε να τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα
- Να χορηγούνται δωρεάν όλα τα Μέσα Ατομικής Προστασίας
- Να παρθούν μέτρα για την αποσυμφόρηση των σχολικών λεωφορείων
- Να δοθούν σε όλα τα παιδιά τεχνολογικά μέσα, τάμπλετ, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, γρήγορο internet με ευθύνη του κράτους
- Να γίνει αναπροσαρμογή της ύλης και να στηριχθούν όλα τα παιδιά με ενισχυτική διδασκαλία και φροντιστηριακά μαθήματα αμέσως μόλις ανοίξουν τα σχολεία.
Ενώνουμε την φωνή μας με τους υγειονομικούς και όλο το λαό για άμεση επίταξη του ιδιωτικού τομέα υγείας, υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας στην μόρφωση και τη ζωή.
Απαιτούμε η κυβέρνηση να αποσύρει, να μη φέρει στη Βουλή το αντεργατικό νομοσχέδιο.
Για όλα αυτά απεργούμε στις 26 Νοεμβρίου.
Κλείνουμε τα λάπτοπ, τα τάμπλετ, τα κινητά γιατί θέλουμε να δουλέψουμε με ασφάλεια στο φυσικό μας χώρο. Στο δεύτερο σπίτι μας, το σχολείο.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη