Το κλείσιμο των σχολείων και το φιάσκο της τηλεκπαίδευσης αποδεικνύει τις τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης, σύμφωνα με ανακοίνωση του συλλόγου γονέων δήμου Ηρακλείου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η κυβέρνηση συνεχίζει να λαμβάνει ανέξοδα μέτρα σήμερα στα σχολεία, γιατί δεν έλαβε κανένα ουσιαστικό μέτρο όλους τους προηγούμενους μήνες για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων και τη μείωση της διάδοσης του covid-19.
Το κλείσιμο, των Γυμνασίων και Λυκείων, και τώρα και των Δημοτικών και Νηπιαγωγείων σε όλη τη χώρα θα επιτείνει την ανισότιμη εκπαίδευση των μαθητών, όπως αποδείχθηκε από το κλείσιμο των σχολείων την περασμένη σχολική χρονιά.
Έχει ευθύνη η κυβέρνηση και πρέπει να πάρει τώρα μέτρα που θα διασφαλίζουν την ισότιμη εκπαιδευτική διαδικασία. Ήδη έχουμε καταγγελίες από Συλλόγους γονέων και μεμονωμένους γονείς για μεγάλες ανάγκες υλικοτεχνικής υποδομής που λείπουν από τα σπίτια, οικογένειες με πολλά παιδιά, με γονείς που κάνουν παράλληλα τηλεργασία.
Ταυτόχρονα, χθες, η πρώτη μέρα τηλεκπαίδευσης σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία ήταν το ίδιο φιάσκο με την πρώτη μέρα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, αφού η πλειοψηφία τους έμειναν στο … connecting καθώς ουδέποτε συνδέθηκαν. Ακόμα και τα λίγα που το κατάφεραν, αντικειμενικά ήταν αδύνατο να κάνουν μάθημα είτε για τεχνικούς λόγους είτε λόγω μικρού αριθμού συμμετεχόντων στην τάξη.
Η Ένωση Γονέων Μαθητών Δήμου Ηρακλείου καλεί τους Συλλόγους Γονέων τώρα να εντείνουν τη δράση τους για ανοιχτά σχολεία με όρους που θα εξασφαλίζουν την υγεία και τη μόρφωση όλων των παιδιών.
Ατομική μας ευθύνη είναι να δράσουμε για να αναλάβει η κυβέρνηση τις δικές της ευθύνες
Εδώ και τώρα απαιτούμε να δοθεί λύση στα υπαρκτά προβλήματα, για όσο διάστημα είναι δυστυχώς κλειστά τα σχολεία με ευθύνη της κυβέρνησης! Απαιτούμε από την κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας να πάρουν μέτρα που θα διασφαλίζουν την ισότιμη εκπαιδευτική διαδικασία όπως:
- Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για να μπορούν με ουσιαστικούς όρους να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- Δωρεάν ηλεκτρονικά μέσα (tablet, laptop, σύνδεση γρήγορου internet) για την τηλεκπαίδευση με ευθύνη του Κράτους μέσω των σχολείων σε όλους τους μαθητές.
- Καμιά καταγραφή απουσίας σε μαθητές που δεν έχουν τα μέσα να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση ή δεν μπορούν να λάβουν μέρος για τεχνικούς λόγους.
- Καμία διακοπή ρεύματος και internet που θα στερεί σε μαθητές τη συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- Να στηριχτούν οι εκπαιδευτικοί, που δίνουν κυριολεκτικά μάχη για να βρεθούν ουσιαστικά και με όλα τα μέσα δίπλα στους μαθητές.
- Άδεια ειδικού σκοπού για όλους τους γονείς που πρέπει να μείνουν σπίτι για να συνδράμουν τα παιδιά τους λόγω κλειστών σχολείων. Η άδεια να είναι πλήρους αποδοχών και να μην σχετίζεται με την κανονική άδεια των εργαζόμενων γονιών.
- Τώρα να γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτικών και να δημιουργηθούν τάξεις των 15 μαθητών, να γίνουν προσλήψεις καθαριστριών ώστε να ανοίξουν τα σχολεία, με όλα τα απαραίτητα μέτρα, για να γίνει σωστή δουλειά, για να γίνει μάθημα!
ΕΙΔΙΚΑ για τα Ειδικά Σχολεία που παραμένουν ανοιχτά απαιτούμε να παρθούν όλα τα μέτρα ώστε να υπάρχει συνεχής και στενή ιατρική παρακολούθηση των μαθητών και των εργαζομένων των Ειδικών Σχολείων με συχνά και επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς, με οδηγίες και ιατρική καθοδήγηση για καθημερινά ζητήματα που προκύπτουν. Να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα στα Ειδικά Σχολεία με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες. Να αξιοποιηθούν όλες οι διαθέσιμες υποδομές για τον σκοπό αυτό.
ΤΟ Δ.Σ.
Αθήνα 19 Νοεμβρίου 2020
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη