Τηλεκπαίδευση: ¦Δε νομιμοποιούμε ούτε ζητάμε την "κανονικοποίησή" της»
Η Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής Πειραιά δεν νομιμοποιεί ούτε ζητά «κανονικοποίησή» της τηλεκπαίδευσης - «Όχι» σε καταχώρηση απουσιών και βιβλίων ύλης

Η Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής Πειραιά σημειώνει σε ανακοίνωσή της ότι δεν νομιμοποιεί ούτε ζητά «κανονικοποίησή» της τηλεκπαίδευσης, ενώ τονίζει προς τους εκπαιδευτικούς να μην καταχωρούν απουσίες ούτε και να κρατούν βιβλία ύλης.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

ΕΝΟΤΗΤΑ  ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ  ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ

(ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΑΡΕΝ Πειραιά, Συνεργαζόμενοι)

Απρίλιος - Νοέμβριος σα να μην πέρασε μια μέρα…

«Πέσαμε έξω στις εκτιμήσεις μας γιατί ο ιός μεταλλάχθηκε, στόχευση μας ήταν ο τουρισμός και η οικονομία», δήλωσε ανερυθρίαστα ο Άδωνις για να δικαιολογήσει τους 400 νεκρούς του Νοεμβρίου (ως τώρα) και τη δραματική κατάσταση στη Θεσσαλονίκη. Κι αν δεν υπάρχει καμία επιστημονική απόδειξη περί μετάλλαξης του ιού, δε χρειάζεται να ’ναι κανείς επιστήμονας για να διαπιστώσει ότι το DNA της μνημονιακής πολιτικής δεν έχει μεταλλαχθεί καθόλου. Και ενώ όλοι ανέμεναν το δεύτερο κύμα της πανδημίας, δεν έγινε καμία ενίσχυση, καμία αύξηση της χρηματοδότησης για οτιδήποτε δημόσιο. Υγεία, μέσα μεταφοράς και σχολεία βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση που βρίσκονταν και προ-κόβιντ, και ενώ είχαν προηγηθεί δεκαετίες συνειδητής υποχρηματοδότησης και υποβάθμισής τους. Το έγκλημα ενάντια στην υγεία των εργαζόμενων ήταν προμελετημένο!

Καταλήξαμε λοιπόν στους 40 νεκρούς την ημέρα και στο δεύτερο λοκντάουν που ολοένα και αυστηροποιείται, ενώ το κυρίαρχο σενάριο για το επόμενο διάστημα είναι αυτό των κυλιόμενων λοκντάουν.

Στην εκπαίδευση κανένα από τα μέτρα προστασίας που απαίτησε το εκπαιδευτικό κίνημα δεν ικανοποιήθηκε, καμία παραπάνω πρόσληψη και μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. Το ότι δεν υπήρξε διασπορά του ιού οφείλεται αποκλειστικά στην πρωτοβουλία, την επαγρύπνηση και την αλληλεγγύη εκπαιδευτικών και μαθητών (και φυσικά στη χρήση μάσκας).

Παρόλα αυτά τα σχολεία έκλεισαν και ζούμε την «κανονικότητα» της τηλεκπαίδευσης. Οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός της τάξης, όμως, καταλαβαίνει ότι η τηλεκπαίδευση όχι μόνο δεν είναι εκπαίδευση, αλλά ούτε καν υποκατάστατό της. Οι ελλείψεις εξοπλισμού και τα προβλήματα δικτύων, ταχυτήτων ίντερνετ κ.λπ. είναι δευτερεύουσα πτυχή του προβλήματος γιατί η ίδια η τηλεκπαίδευση είναι στη φύση της διαδικασία παιδαγωγικά, μορφωτικά και ψυχοπνευματικά διαλυτική για τους  εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς που βρίσκονται καθηλωμένοι μπροστά σε υπολογιστές και κινητά.

Καταλαβαίνουν επίσης οι εκπαιδευτικοί ότι δε γίνεται να καμώνονται ότι συνεχίζουν «κανονικά» τα μαθήματα βγάζοντας ύλη και καταχωρώντας απουσίες και ότι η κατάσταση αυτή δε μπορεί να πάει μακριά, πόσο μάλλον αν γίνει επέκταση του λοκντάουν ή ακόμα χειρότερα λοκντάουν-φυσαρμόνικα.

Σαν ΕΑΑ ήδη από την πρώτη φάση της πανδημίας καταγγείλαμε την τηλεκπαίδευση και τις διαλυτικές της επιπτώσεις στα εκπαιδευτικά και εργασιακά δικαιώματα αλλά και όλες τις προσπάθειες «βελτίωσης» και «κανονικοποίησης», στις οποίες δυστυχώς έβαλαν πλάτη και αντικυβερνητικές παρατάξεις.

Δε νομιμοποιούμε ούτε ζητάμε την «κανονικοποίηση» της τηλεκπαίδευσης.

Ζητήσαμε και ζητάμε τη λήψη μέτρων για να ξανανοίξουν το συντομότερο δυνατό τα σχολεία με ασφάλεια και να παραμείνουν ανοιχτά. Με μικρά τμήματα και όχι παιδιά στοιβαγμένα, με ενισχυμένους μηχανισμούς τεστ και πρόληψης. Σε αντίθεση με την κυβέρνηση και την ΕΕ που το καλοκαίρι έβαλαν τον τουρισμό και τις αεροπορικές πάνω από τη δημόσια υγεία, εμείς δεν αδιαφορούμε  για τους νεκρούς και τη δημόσια υγεία.

ΔΕΝ ΚΑΤΑΧΩΡΟΥΜΕ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΩΡΩΝΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΥΛΗΣ - ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ «ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ» Η ΥΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Απαιτούμε:

  • Μείωση της εξεταστέας ύλης - Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων
  • τμήματα 15 μαθητών ή μικρότερα - κάλυψη των αναγκών σε εκπαιδευτικούς με μόνιμους διορισμούς - τέλος στον εργασιακό μεσαίωνα των 3μηνων συμβάσεων
  • μαζικά τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς - δωρεάν συνταγογράφηση του τεστ

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Κεραμέως: Νέο κρεσέντο αυταρχισμού για την αποχή από την αξιολόγηση;

Lockdown: Πρόστιμο σε φροντιστήριο και σε μαθητές

ΑΣΕΠ: Πιστοποίηση Αγγλικών LTE με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!)

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Το Κορυφαίο Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

σχετικά άρθρα

Πανελλήνιες 2021: Χωρίς βάση εισαγωγής οι παλαιοί υποψήφιοι με το 10%
Πανελλήνιες 2021: Χωρίς βάση εισαγωγής οι παλαιοί υποψήφιοι με το 10%
Τι θα ισχύσει για τους υποψηφίους με το 10% στις εφετινές πανελλαδικές, αλλά και τι θα ισχύσει στις πανελλαδικές του 2022 και μετά από το 2023....
Πανελλήνιες 2021: Χωρίς βάση εισαγωγής οι παλαιοί υποψήφιοι με το 10%
Στελέχη εκπαίδευσης: Μύθος το «αξιοκρατικό σύστημα επιλογής»
Στελέχη εκπαίδευσης: Μύθος το «αξιοκρατικό σύστημα επιλογής»
Οι Βασικές θέσεις-προτάσεις της Ένωσης Διευθυντών για την επιλογή στελεχών. O αντίλογος στην αξιολόγηση της ποσοτικοποίησης – μέτρησης της...
Στελέχη εκπαίδευσης: Μύθος το «αξιοκρατικό σύστημα επιλογής»