Εκπαιδευτικοί: Προβλήματα στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης αναφέρει η Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας
Η Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας  και πάλι, καλεί τους συναδέλφους να πηγαίνουν στα σχολεία τους και από εκεί να κάνουν τηλεκπαίδευση 

Χτες 9/11 ήταν η πρώτη μέρα καθολικής αναστολής της λειτουργίας γυμνασίων και λυκείων της χώρας. Ούτε δύο διδακτικές ώρες δεν άντεξε η πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης.

Τα ίδια προβλήματα συνεχίστηκαν και τη δεύτερη μέρα. Ωστόσο, όλες τις προηγούμενες ημέρες η Υπουργός Παιδείας διεμήνυε αλαζονικά στα ΜΜΕ ότι όλα είναι έτοιμα και ότι έχει πραγματοποιηθεί αναβάθμιση του δικτύου.

Η πραγματικότητα όμως για άλλη μια φορά διαψεύδει οικτρά την κ. Κεραμέως, καθώς όπως αποδεικνύεται, το υπουργείο δεν φρόντισε να γίνει η απαραίτητη αναβάθμιση των διαδικτυακών υποδομών και πόρων του συστήματος. Μάλιστα, ήδη από τις 4/11 το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο με ανακοίνωσή του υπογράμμιζε τις περιορισμένες δυνατότητες υποστήριξης ταυτόχρονων τηλεδιασκέψεων από την κάθε σχολική μονάδα.

Κατά τα άλλα, η απάντηση από την υφυπουργό σχετικά με την κατάρρευση του συστήματος είναι η γνωστή «Φταίνε οι άλλοι», εν προκειμένω η εταιρεία Cisco WebEx. Ωστόσο η συγκεκριμένη εταιρεία ανακοίνωσε ότι το πρόβλημα αφορούσε μόνο στο cluster του Λονδίνου. Δεν μας απαντάει, επίσης, γιατί δεν λειτουργούν ούτε τα webmail των σχολείων, ούτε γιατί επαναπαύθηκαν στις «εγγυήσεις» της εταιρείας χωρίς να υπάρξει περιθώριο λίγων ημερών δοκιμαστικής λειτουργίας.

Δυστυχώς, όμως, η ανεπάρκεια και η αδιαφορία αυτής της κυβέρνησης για τη δημόσια εκπαίδευση δεν αφορά μόνο στις ψηφιακές υποδομές. Ενώ δεν έχει προηγουμένως ληφθεί κανένα απολύτως μέτρο ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων, οδηγηθήκαμε για δεύτερη φορά στην αναστολή της δια ζώσης διδασκαλίας, χωρίς μέριμνα για τα παιδιά που δεν έχουν τεχνολογικό εξοπλισμό, τις οικογένειες που δεν μπορούν να εξασφαλίσουν με εξοπλισμό όλα τους τα μέλη, με διδασκαλία καινούριας ύλης, χωρίς επιμόρφωση, χωρίς πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και καθηγητών. Το μόνο που της επέτρεψε να προβλέψει η αυταρχική της πολιτική είναι απουσίες για τους μαθητές στην τηλεκπαίδευση, αυστηροποίηση των όρων προαγωγής και απόλυσης στο γυμνάσιο και Τράπεζα Θεμάτων στο λύκειο, οξύνοντας ακόμα περισσότερο τις εκπαιδευτικές ανισότητες.

Η Α ΕΛΜΕ, εδώ και μέρες έχει δηλώσει την αντίθεσή της, σε αυτό που ονομάζεται τηλεκπαίδευση, έχει καταθέσει τις προτάσεις της και έχει προτείνει λύσεις. Εξακολουθούμε να αγωνιζόμαστε για ανοικτά σχολεία και για την πρόσβαση όλων των μαθητών μας στη γνώση.

Τώρα λοιπόν που το υπουργείο βάζει λουκέτο στα σχολεία για δεύτερη φορά, τώρα που τα σχολεία κλείνουν, όχι από τις καταλήψεις των μαθητών, που ζητούσαν μέτρα κατά του covid, αλλά από τον covid και την συνειδητή απόφασή τους να μην πάρουν τα μέτρα προστασίας που ζητούσε σύσσωμος ο εκπαιδευτικός κόσμος και επέβαλε η στοιχειώδης λογική, τώρα γίνονται τα αποκαλυπτήρια…όχι της cisco και της webex, αλλά της Υπουργού, που προκαλεί την κοινωνία καθησυχάζοντάς μας ότι …και με ένα κινητό και με ένα σταθερό η δουλειά γίνεται.

Η εκπαιδευτική κοινότητα όμως ξέρει ότι δεν γίνεται μάθημα για 6-7 ώρες ούτε από σταθερό ούτε από κινητό, ούτε από τάμπλετ. Είναι κοινός τόπος ότι κανένας υπολογιστής δεν μπορεί να αντικαταστήσει ούτε στο ελάχιστο την ζωντανή διδασκαλία.

Γι’αυτό η Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας  και πάλι, καλεί τους συναδέλφους να πηγαίνουν στα σχολεία τους και από εκεί να κάνουν τηλεκπαίδευση  και  ενώνει τη φωνή της με τον  εκπαιδευτικό κόσμο, απαιτώντας:

  • Μείωση της ύλης. Η ύλη που θεωρείται ότι προχωρά διαδικτυακά να ξαναδιδαχθεί  όταν ανοίξουν τα σχολεία. Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.
  • Καμία καταχώρηση απουσιών σε μαθητές που δεν έχουν πρόσβαση ή αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα.
  • Ανοικτά σχολεία με 15 το πολύ μαθητές ανά τμήμα.
  • Πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας προκειμένου να υλοποιηθεί με ασφάλεια η επιστροφή των μαθητών μας στα σχολεία .
  • Τακτά, επαναλαμβανόμενα τεστ σε όλους τους μαθητές, εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους στα σχολεία.

Σε κάθε περίπτωση θεωρούμε ότι ακόμα και το μέτρο της εκ περιτροπής προσέλευσης των μαθητών στα σχολεία, χωρίς να είναι η καλύτερη λύση, είναι μια κατεύθυνση προς την οποία θα μπορούσε να κινηθεί το υπουργείο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολική βία
ΟΛΜΕ για την επίθεση με σφυρί και μαχαίρι σε σχολείο: Αβοήθητοι οι εκπαιδευτικοί ενώ η πολιτεία περιμένει λύσεις από μια πλατφόρμα
Η ΟΛΜΕ ζητά την άμεση λήψη μέτρων, όπως πρόσληψη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε κάθε σχολείο, αντισταθμιστικά μέτρα, υποστηρικτικές δομές για...
ΟΛΜΕ για την επίθεση με σφυρί και μαχαίρι σε σχολείο: Αβοήθητοι οι εκπαιδευτικοί ενώ η πολιτεία περιμένει λύσεις από μια πλατφόρμα
άνεργοι
ΔΥΠΑ: 5.000 θέσεις για ανέργους με μισθό 12.264 ευρώ- Ποιους αφορά το πρόγραμμα
Μέχρι 5 Απριλίου οι αιτήσεις για το πρόγραμμα απασχόλησης με έμφαση στην πράσινη οικονομία και τις γυναίκες και επιχορήγηση 12.264 ευρώ για κάθε θέση...
ΔΥΠΑ: 5.000 θέσεις για ανέργους με μισθό 12.264 ευρώ- Ποιους αφορά το πρόγραμμα
sillalitirio-ekpaideutikoi.jpg
Αξιολόγηση: Ανυποχώρητη η βάση των εκπαιδευτικών - Ηδη 24 ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ επαναπροκήρυξαν απεργία-αποχή
Ο αγώνας στα χέρια των Πρωτοβάθμιων σωματείων και των εκπαιδευτικών - Ζητούν επαναπροκήρυξη απεργίας-αποχής και από τις Ομοσπονδίες
Αξιολόγηση: Ανυποχώρητη η βάση των εκπαιδευτικών - Ηδη 24 ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ επαναπροκήρυξαν απεργία-αποχή