Γονείς στη Θεσσαλονίκη: Να ληφθούν μέτρα για την τηλεκπαίδευση
Γονείς: Δεν έχουμε δει κανένα σχεδιασμό, κανένα πρόγραμμα από το Υπουργείο προς τα Λύκεια  για το πώς θα λειτουργήσει αυτή η διαδικασία.

Η Ομοσπονδία γονέων περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ζητάει να παρθούν άμεσα σοβαρά μέτρα για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Υπενθυμίζεται πως τα λύκεια της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών και Θεσσαλονίκης θα παραμείνουν κλειστά μέχρι τις 17 Νοεμβρίου, λόγω του μεγάλου επιδημιολογικού φόρτου στις περιοχές.

Η Ανακοίνωση αναλυτικά:

ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ !!

Σε τοπική καραντίνα τέθηκαν από σήμερα και τουλάχιστον για τις επόμενες 14 μέρες οι Περιφερειακές Ενότητες Θεσσαλονίκης και Σερρών, οι οποίες πλέον κατατάσσονται στην καινούργια «γκρι» ζώνη.

Οι τελευταίες μέρες αποδεικνύονται οριακές για τη δημόσια υγεία. Καθημερινά μετράμε νέα ρεκόρ κρουσμάτων ενώ ο ένας μετά τον άλλο οι νομοί μπαίνουν σε κατάσταση αυξημένου κινδύνου.

Από αυτή την κατάσταση δεν ξεφεύγουν τα σχολεία όσο και αν τις τελευταίες μέρες, σχεδιασμένα η κυβέρνηση, προσπαθεί να «αποδείξει» ότι μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν κινδυνεύουν. Παρουσιάζει τη μαγική εικόνα ότι «στο σχολείο δεν κολλάει». Η πραγματικότητα που ζούμε όλοι οι γονείς, οι μαθητές αλλά και οι εκπαιδευτικοί  τους διαψεύδει οικτρά! Έτσι, σε συνθήκες lockdown, οι μαθητές θα συνεχίσουν να στοιβάζονται χωρίς κανένα μέτρο για τη μείωση των αριθμού τους ανά τάξη, χωρίς επαρκή καθαριότητα στα σχολεία, συχνά σε ακατάλληλες αίθουσες, ακόμα και σε υπόγεια...

Παρακολουθούμε με αγωνία όλοι οι γονείς  τα δεκάδες κλειστά τμήματα όλο το τελευταίο διάστημα σε πολλά σχολειά της περιοχής μας.

Ταυτόχρονα μετά τις ανακοινώσεις για τα νέο «κλείσιμο» στην περιοχή μας, ανακοινώθηκε αργά  χτες το βράδυ από την κυβέρνηση ότι «αναστέλλεται η διά ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία των Λυκείων Γενικής Εκπαίδευσης, Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, καθώς και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και διενεργείται σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία»

Δε μας ρωτήσατε αν έχουμε Η/Υ, αν έχουμε ίντερνετ, αν έχουμε σχετικές γνώσεις ή ακόμα και τις δυνατότητες.

Τι θα γίνει με τους μαθητές που δεν έχουν τον κατάλληλο εξοπλισμό, θα μπαίνουν απουσίες στους μαθητές που δεν θα συμμετέχουν, πως θα εξασφαλιστεί η ισότιμη μόρφωση;

Τι θα γίνει καθώς θα είμαστε όλοι κλεισμένοι μέσα στο σπίτι με τα παιδιά μας και τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας σε κίνδυνο και πολλοί από εμάς σε τηλεργασία!

Επίσης μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει κανένα σχεδιασμό, κανένα πρόγραμμα από το Υπουργείο προς τα Λύκεια  για το πώς θα λειτουργήσει αυτή η διαδικασία.

 Φυσικά δεν πέφτουμε από τα σύννεφα, δεν περιμέναμε τέτοια «ευαισθησία», ούτε κανένα σχέδιο, αφού «αποδείξατε» με το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς οτι δεν πήρατε κανένα μέτρο ώστε να εξασφαλιστεί η υγεία και η ασφάλεια των παιδιών μας και η δική μας μέσα στο σχολείο. Μια ακόμα εκδοχή της περιβόητης θεωρίας της «ατομικής ευθύνης», που απαλλάσσει το κράτος από τις δικές του ευθύνες.

Δυστυχώς, το Υπουργείο Παιδείας δεν απαντά σε καίρια ερωτήματα σχετικά με τις υποδομές-προϋποθέσεις που απαιτούνται από γονείς και εκπαιδευτικούς για τα διαδικτυακά μαθήματα, όπως είναι η επάρκεια γνώσεων για όλα τα μέλη αλλά και καλό εξοπλισμό (Η/Υ, δωρεάν ίντερνετ, ταχύτητες ίντερνετ κ.α.), ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις νέες αυτές ανάγκες.

Η Ομοσπονδία μας έγινε δέκτης πολλών καταγγελιών από γονείς που δεν διαθέτουν τα παραπάνω, με αποτέλεσμα τα παιδιά τους να αποκλείονται από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση! Όμως και αρκετοί που τα διαθέτουν δεν μπορούν να πάρουν κωδικούς από το Σχολικό Δίκτυο.

Ως Ομοσπονδία Γονέων Κεντρικής Μακεδονίας, έχουμε γίνει αποδέκτες όλων αυτών των προβληματισμών και της αγωνίας γονέων, εκπαιδευτικών και μαθητών και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

Έκτακτη χρηματοδότηση από το Υπουργείο Παιδείας, για την αγορά του απαραίτητου τεχνολογικού εξοπλισμού και δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο, που είναι όροι απαραίτητοι για την ισότιμη πρόσβαση στην εξ αποστάσεως διδασκαλία. Κάθε μαθητής να έχει ένα δωρεάν tablet και απεριόριστη σύνδεση στο internet. Καμία διακοπή ρεύματος ή σύνδεσης στο διαδίκτυο για κανένα σπίτι.

Μέριμνα ώστε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση να λάβει υπόψη τις ειδικές ανάγκες των μαθητών που είναι ενταγμένοι σε τμήματα ένταξης ή είχαν παράλληλη εκπαιδευτική στήριξη.

Θεσσαλονίκη, 3/11/ 2020

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από τη νονά του δεύτερου παιδιού της Ειρήνης Μουρτζούκου
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
άρωμα
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
Συνδέονται με προβλήματα όπως η αντίσταση στην ινσουλίνη, καρδιοπάθειες και ακόμη και μείωση της νευροανάπτυξης
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
iep_1.jpg
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
Αναθεώρηση προθεσμιών υποβολής και επανελέγχου διδακτικών πακέτων από το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
αλτσ
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο σώμα μπορεί να συσχετίζεται με την παρουσία παθολογικών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο,...
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο