Η επίθεση του κεφαλαίου συνεχίζεται και κλιμακώνεται……..
Η περίοδος που περνάμε είναι κρίσιμη. Οι εξελίξεις μας βάζουν όλους μπροστά σε μεγάλες ευθύνες. Δεν πρέπει να αποδεχτούμε παθητικά και μοιρολατρικά να πληρώσει η εργατική τάξη και ο λαός ξανά την κρίση τους. Η κυβέρνηση της ΝΔ και η ΕΕ όλο το διάστημα της πανδημίας ταΐζουν με δισεκατομμύρια βιομήχανους, εφοπλιστές, τραπεζίτες και για τους εργαζόμενους έχουν φιλοδωρήματα, άθλια επιδόματα που και αυτά τα δίνουν μετά από μήνες. Η επίθεση του κεφαλαίου προετοιμάζει ένα νέο κύμα φτώχειας, ανεργίας και το τελειωτικό χτύπημα στην κοινωνική ασφάλιση, τις συντάξεις και τις κοινωνικές παροχές. Επιπλέον μέσα στην κρίση οι ιμπεριαλιστές συμπεριφέρονται ως λύκοι πάνω από την λεία. Πάνω σε αυτό το πλαίσιο προετοιμάζεται και το έδαφος για επικίνδυνες για τους λαούς εξελίξεις στο Αιγαίο, με τις ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ και την ΕΕ να ξαναμοιράζουν τα σύνορα, τη γη, τη θάλασσα και τον αέρα, τους δρόμους ενέργειας και εμπορευμάτων με το αίμα των λαών.
Απέναντι στο μαύρο μέτωπο της πλουτοκρατίας, του ΣΕΒ, της Ε.Ε., του ΔΝΤ, οι εργαζόμενοι πρέπει να βγάλουν συμπεράσματα, αντιπαρατάξουν την δική τους συμμαχία σε ταξικό, αντιμονοπωλιακό αντικαπιταλιστικό προσανατολισμό. Μόνο με έναν τέτοιο προσανατολισμό μπορούν έστω και να κερδίσουν μικρές και άμεσες νίκες, να καθυστερήσουν ή να ανατρέψουν νέα αντεργατικά μέτρα.. Μόνο η λαϊκή πάλη, με την ανασύνταξη του εργατικού συνδικαλιστικού κινήματος, η κοινωνική συμμαχία εργατών, αγροτών, ελευθεροεπαγγελματιών αυτοαπασχολούμενων, νεολαίας και γυναικών μπορεί να τους καταργήσει!
Β. Στο χώρο των φροντιστηρίων και της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης…….
Μετά την κατάργηση των κλαδικών ομοιοεπαγγελματικών Συμβάσεων η εφαρμογή των ατομικών συμβάσεων είναι πλέον καθολική με μέσο όρο μείωσης σε σχέση με την τελευταία κλαδική σύμβαση, να είναι της τάξης του πάνω από 40-50%. Μιλάμε πια για εξευτελιστικά ωρομίσθια των 4, 5, 6, 7 ευρώ καθαρά στην καλύτερη των περιπτώσεων και στα ξενόγλωσσα ακόμη χειρότερα με 2, 3 και 4 ευρώ καθαρά. Φυσικά ούτε λόγος για τήρηση των στοιχειωδών δικαιωμάτων που έχουν απομείνει (επιδόματα εορτών, αδείας κλπ). Ο κλάδος πλέον δεν έχει καμία ΣΣΕ και χαρακτηρίζεται ως «εργασιακή ζούγκλα».
Το καλοκαίρι που μας πέρασε ψηφίστηκε από την κυβέρνηση ένα κατάπτυστο νομοσχέδιο που ήδη έχει αρχίσει να φέρνει σαρωτικές αλλαγές στη λειτουργία των ιδιωτικών σχολείων και στις εργασιακές σχέσεις των ιδιωτικών εκπαιδευτικών συνολικά. Είναι προφανές πως απορρέει από τις διακηρυγμένες κατευθύνσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για την παιδεία-εμπόρευμα και την όλο και φθηνότερη εργασία χωρίς δικαιώματα. Οι κυβερνήσεις, η μία μετά από την άλλη, κινούνται απαρέγκλιτα σε αυτή την κατεύθυνση. Όποιος συσκοτίζει την πραγματικότητα αυτή είναι υπόλογος απέναντι στους συναδέλφους, πολλοί από τους οποίους βρέθηκαν εντελώς ανυποψίαστοι στη δίνη των απολύσεων, που άρχισαν κιόλας με την εφαρμογή του νόμου.
Γ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;
Εδώ και πολύ καιρό είναι αδήριτη αναγκαιότητα, ο κάθε εργαζόμενος- συνάδελφος να πάρει θέση στον συλλογικό αγώνα, να πάρει απόφαση για την συσπείρωση του στο σωματείο μας, το ΣΕΦΙΕ και η μαζικοποίησή του σε ταξική κατεύθυνση. Και ισχυρό, μαζικό, ταξικό σωματείο σημαίνει ότι έχουμε κάθε στιγμή ένα δυναμικό και αταλάντευτο υπερασπιστή των δικαιωμάτων μας, που όχι μόνο θα καταγγέλλει τις εργοδοτικές αυθαιρεσίες, αλλά ανάλογα και με το συσχετισμό των δυνάμεων θα μπορεί και να τις εμποδίζει, παλεύοντας ταυτόχρονα για τη διεύρυνση των κατακτήσεων του κλάδου. Είναι η ώρα οι εργαζόμενοι να πάρουν αποφάσεις για την ίδια τους τη ζωή, να οργανωθούν στο σωματείο, να παλέψουν για τα δικαιώματά τους, να συμμετέχουν στις αποφάσεις του και στην υλοποίησή τους. Το σωματείο να συνεχίσει τη συνεργασία με τα υπόλοιπα πρωτοβάθμια σωματεία, για το δυνάμωμα του συντονισμού των 8 πρωτοβάθμιων σωματείων που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ, και που με το πλαίσιο των αιτημάτων τους εκφράζουν τις ανάγκες και τα συμφέροντα των εργαζόμενων της Ιδιωτικής εκπαίδευσης. Είναι κρίσιμης σημασίας ζήτημα ο κλάδος να αποκτήσει ΣΣΕ με βάση τις ανάγκες των εργαζομένων. Γι αυτό η πάλη για ΣΣΕ στον κλάδο πρέπει να γίνει καθολικό αίτημα.
Στην κατεύθυνση αυτή προτείνουμε :
1) Συνέχιση της καμπάνιας ενημέρωσης πρώτα σε μεγάλα φροντιστήρια αλλά και σε μικρότερα για την ύπαρξη του σωματείου και την ενημέρωση των συναδέλφων για την πάλη μας για όλα τα ζητήματα εργατικής νομοθεσίας και ΣΣΕ. Όπλο μας σε αυτό τον αγώνα θα είναι και η πολύτιμη έκδοση του σωματείου για τα εργασιακά δικαιώματα. Δημιουργία εθελοντικών ομάδων συναδέλφων που θα πλαισιώνουν τα συνεργεία ενημέρωσης.
2) Συνέχιση των εξορμήσεων για μαζικές εγγραφές νέων συναδέλφων στο σωματείο. Ειδικά μέτρα γι αυτό: Συσκέψεις, συζητήσεις, εκδηλώσεις. Ανανέωση και εκκαθάριση του μητρώου μελών. Εγγραφή των νέων συναδέλφων στο σωματείο που δουλεύουν με προγράμματα ΕΣΠΑ.
3)Αγώνας για να ανατραπούν οι ατομικές συμβάσεις. Αγώνας για να καταργηθούν, όπου έχουν περάσει. Συνέχιση του αγώνα για την διεκδίκηση Νέας Συλλογικής ή Κλαδικής Σύμβασης με βάση τις ανάγκες μας.
4) Οργάνωση σωματειακών επιτροπών στους χώρους δουλειάς για την πάλη ενάντια στις ατομικές συμβάσεις και της εργοδοτικής αυθαιρεσίας στους χώρους δουλειάς.
5)Πλατύ κάλεσμα συμμετοχής σε όλους του εργαζόμενους στην Ιδιωτική Εκπαίδευση (Πανεπιστημιακά φροντιστήρια, ΚΕΚ, Κολλέγια, Ιδιωτικά Σχολές, ΙΕΚ, κ.λ.π.) στον ΣΕΦΙΕ
Η ΑΣΚ ξεκινά από την αφετηρία ότι η δομή και οι μορφές της συνδικαλιστικής οργάνωσης πρέπει να προσαρμόζονται στις αντικειμενικές εξελίξεις. Θεωρούμε ότι πρέπει να ανταποκρίνονται στην καλύτερη οργάνωση της πάλης των εργαζομένων και κυρίως να συμβάλλουν στην ταξική ενότητα της εργατικής τάξης (τμήμα της οποίας αποτελούν και οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που εργάζονται με σχέσεις εξαρτημένης εργασίας) και στην ενιαία δράση της. Απέναντι στην ενιαία επίθεση του κεφαλαίου και της εργοδοσίας, η απάντηση της εργατικής τάξης πρέπει να είναι ενιαία. Ενιαία πρέπει να είναι και η οργάνωσή της. Δεν χωρούν άλλες διασπάσεις και συντεχνιασμοί. Δεν μας χωρίζει τίποτα με τους άλλους συνάδελφους – εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους. Αντίθετα, μας ενώνουν οι εργασιακές συνθήκες – λάστιχο, που χρόνια τώρα μας τσακίζουν τη ζωή και που κυριαρχούν στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Άμεσα λοιπόν το σωματείο πρέπει να πάρει πρωτοβουλίες όπως:
1) Πλατιές εξορμήσεις σε χώρους ιεραρχικά πρώτα στα πανεπιστημιακά φροντιστήρια και ΙΕΚ, καθώς και σε κέντρα ελευθέρων σπουδών.
2) Κάλεσμα αυτών των συναδέλφων στις γενικές συνελεύσεις του σωματείου
3) Συζήτηση – εκδήλωση για την καταγραφή των προβλημάτων τους.
4)Περιοδεία στις καθηγητικές σχολές του Πανεπιστημίου και ενημέρωση των «ενδυνάμει» συναδέλφων στα έτη των πτυχίων.
5) Συνέχιση της συνεργασίας και κοινής δράσης με τα άλλα πρωτοβάθμια σωματεία για κοινές πρωτοβουλίες, που δραστηριοποιούνται στο συντονιστικό των 8 πρωτοβάθμιων σωματείων που συσπειρώνονται σε συνεκτικό πλαίσιο στόχων πάλης στο πλάι του ΠΑΜΕ. Όπως έδειξε η πρόσφατη εμπειρία όπου από κοινού τα πρωτοβάθμια σωματεία ανέπτυξαν κοινές δράσεις για το θέμα των ΣΣΕ και πίεσαν την Ομοσπονδία να καλέσει σε διαπραγμάτευση τους εργοδότες, υπάρχει έδαφος για παραπέρα συνεργασία. Είναι άμεση ανάγκη να επαναλειτουργήσει το συντονιστικό και να παρθούν πρωτοβουλίες από κοινού με τα υπόλοιπα σωματεία για κοινές εκδηλώσεις και παρεμβάσεις. Συνέχιση της συνεργασίας και κοινή δράση ιδιαίτερα για το μεγάλο ζήτημα των ΣΣΕ, με όλα τα ταξικά σωματεία που συσπειρώνονται πανελλαδικά στο ΠΑΜΕ.
6)Παρέμβαση – παράσταση διαμαρτυρίας στις διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
7) Συνέχιση της Λειτουργίας επιτροπής ανέργων και συναδέλφων ΕΣΠΑ του σωματείου. Να πάρει πρωτοβουλίες για την οργάνωση όλων των νέων συναδέλφων του κλάδου και όχι μόνο.
8)Αναβάθμιση της εφημερίδας του σωματείου, με βάση απόφαση προηγούμενης συνέλευσης με συγκρότηση συντακτικής ομάδας. Μέτρα γι αυτό: Τεχνική βελτίωση, εύρεση οικονομικών πόρων. Επαναλειτουργία και Αναβάθμιση της Ηλεκτρονικής Ιστοσελίδας του Σωματείου για δικτυακή ενημέρωση των συναδέλφων με ενδιαφέρουσες συνδέσεις, πληροφορίες και Links.Σταθερό ωράριο λειτουργίας των γραφείων του σωματείου.
Κρίσιμης σημασίας πλέον ζήτημα θεωρούμε την Πολιτικοποίηση του σωματείου – Συμμετοχή των ίδιων των συναδέλφων στις αποφάσεις και την υλοποίησή τους.
Τι εννοούμε με αυτό τον όρο;
1ο : Ο συνάδελφος πρέπει να καταλάβει ότι η βασική αιτία των προβλημάτων του και στο χώρο του, που δεν είναι άλλη από την εκμετάλλευση και την καταπίεσή του από τον εργοδότη του και συνολικότερα ως τμήμα της εργατικής τάξης από την αστική τάξη. Όλοι οι νόμοι, ακόμη και αυτοί που καθορίζουν τα δικαιώματά του, είναι αποτέλεσμα σκληρής ταξικής σύγκρουσης που εκφράζεται σε κάθε τομέα της ζωής του. ανάμεσα στην εργατική τάξη και το κεφάλαιο. Δεν μπορεί να υιοθετεί τα επιχειρήματα και τις λογικές του αφεντικού του, γιατί εκφράζουν τα συμφέροντα του εργοδότη του και όχι τα δικά του. Πρέπει να κρίνει με βάση τα δικά του συμφέροντα, τα συμφέροντα της τάξης του.
2ο Η κρίση, δεν είναι κρίση χρέους αλλά είναι κρίση υπερσυσσώρευσης κεφαλαίου και ότι ο καπιταλισμός δεν έχει άλλη γιατρειά, ούτε μπορεί να γυρίσει «πίσω», με μία δήθεν καλύτερη διαχείριση, ή κυβέρνηση «πατριωτικών, αριστερών, ή οικουμενικών» δυνάμεων, που όμως θα αφήνει άθικτη την εξουσία των μονοπωλίων. Δεν μπορεί και τα μονοπώλια να κερδίζουν και οι εργαζόμενοι να ζουν καλά.
3ο Ποτέ δεν κρύψαμε ότι είμαστε μία παράταξη που αν και όλα τα μέλη της δουλεύουν στην ιδιωτική εκπαίδευση, δουλεύουμε ενάντια στην ιδιωτική εκπαίδευση. Πιστεύουμε ότι το μέλλον όλων των συναδέλφων ανήκει στην Δημόσια Εκπαίδευση, όχι όμως σε αυτή που υπάρχει, αλλά σε μία τέτοια δημόσια εκπαίδευση, ενταγμένη σε μία άλλη λαϊκή εξουσία, όπου ο εκπαιδευτικός θα βρει πραγματικό νόημα στη δουλειά του, διαπαιδαγωγώντας νέους ανθρώπους στα ιδανικά του συλλογικού αγώνα και ζωής και όχι στον ατομισμό και τον κακώς εννοούμενο εγωϊσμό. Αυτή η τοποθέτηση μας δεν μας απομακρύνει από το να παλεύουμε για τα δικαιώματα των συνάδελφων ως εργαζόμενοι, για όσο καιρό υπάρχει ιδιωτική εκπαίδευση. Πιστεύουμε ότι η παραπάνω λογική πρέπει να κερδίζει έδαφος και στους συναδέλφους και είναι ένα στοιχείο που διέπει την πάλη μας και πρέπει σιγά- σιγά να διέπει την συνολική πάλη του σωματείου.
4οΠρέπει ο εργαζόμενος ο συνάδελφος να χειραφετηθεί από τα «αστικά» διλήμματα και να κοιτάξει τις πραγματικές του ανάγκες, της οικογένειας του και να κάνει το αποφασιστικό βήμα και να συμπορευθεί με τα ταξικά σωματεία του ΠΑΜΕ και την κοινωνική συμμαχία με τους αυτοαπασχολούμενους, την φτωχή αγροτιά, τη νεολαία, τις γυναίκες. Χωρίς αυτή τη συμμαχία, χωρίς σχέδιο για ανατροπή αυτής της αντιλαϊκής πολιτικής δεν υπάρχει ζωή με δικαιώματα για τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα. Να μπουν πιο οργανωμένα στον αγώνα, όχι μόνο για να υπερασπιστούν τη ζωή τους, αλλά για να απαλλαγούν μια για πάντα από τα βάσανα που τους φορτώνει κάθε μέρα το σάπιο, παρασιτικό, βάρβαρο και βαθιά αντιδραστικό καπιταλιστικό σύστημα.
5οΚανένας όμως αγώνας δεν μπορεί να ευοδωθεί αν δεν περάσει στα χέρια των ίδιων τον συναδέλφων. Γι αυτό όλη αυτή η προσπάθεια πρέπει να γίνει κτήμα τους, να μπουν στον αγώνα και να συμμετέχουν προς αυτή τη κατεύθυνση όσο γίνεται περισσότεροι συνάδελφοι. Η λογική της ανάθεσης, του να μου λύσει το πρόβλημα ο συνδικαλιστής, όπως παλαιότερα η λογική του ρουσφετιού στο βουλευτή έχει τελειώσει. Αυτή η λογική είναι αδιέξοδη και δεν μαζικοποιεί τα σωματεία ούτε τους δίνει αγωνιστικό προσανατολισμό. Αν δεν παλέψουν όσο γίνεται περισσότεροι συνάδελφοι λύση στα προβλήματά μας δεν θα υπάρξει.
Θέσαμε κατά την γνώμη μας με τα παραπάνω τους άξονες που πρέπει να διέπουν την δράση του σωματείου μας για αυτή την χρονιά και όχι μόνο.
Δ. Οι δυνάμεις της ΑΣΚ παλεύουν:
- Για την επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων.
- Για μόνιμη και σταθερή δουλεία για όλους
- Κανένας χωρίς αξιοπρεπές εισόδημα. Καμία μείωση μισθού, απώλεια του εισοδήματος των εργαζομένων. Να πληρώσουν κράτος κι εργοδοσία. Ουσιαστική προστασία των ανέργων. Επίδομα ανεργίας για όλους τους ανέργους χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Κοινωνική ασφάλιση για όλους αποκλειστικά δημόσια και υποχρεωτική.
- Κατάργηση πλειστηριασμών και κατασχέσεων για την εργατική-λαϊκή οικογένεια. Απαλλαγή των εργαζομένων από χρέη για ηλεκτρικό ρεύμα, νερό, ενοίκιο, τηλέφωνο, internet για όλο το διάστημα της καραντίνας και για όσο διαρκούν τα έκτακτα μέτρα.
- Λήψη ουσιαστικών μέτρων προστασίας της υγείας και της ασφάλειας μαθητών και εκπαιδευτικών, ώστε να είναι ασφαλές το αναγκαίο άνοιγμα των σχολείων το Σεπτέμβρη αλλά και η ομαλή λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Σχολεία καθαρά με 15 μαθητές στην τάξη.
- Πλήρη, επαρκή κι αποκλειστική χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό του δημόσιου συστήματος Υγείας με προσλήψεις μόνιμου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού με πλήρη εργασιακά δικαιώματα. Να ανοίξουν όλες οι δημόσιες δομές υγείας που έκλεισαν τα προηγούμενα χρόνια. Σχέδιο επίταξης του ιδιωτικού τομέα και άμεση επίταξη των ιδιωτικών διαγνωστικών για μαζικά δωρεάν τεστ στον πληθυσμό. Μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
- Κατάργηση του νόμου απαγόρευσης των διαδηλώσεων, του νόμου περιορισμού του απεργιακού δικαιώματος. Κάτω τα χέρια από τα συνδικάτα.
Αγωνιζόμαστε επίσης
- Για την κατάργηση όλων των αντεργατικών και αντιασφαλιστικών νόμων των τελευταίων ετών.
- Για την επαναφορά του βασικού μισθού στα 751 ευρώ, την κατάργηση του αντεργατικού πλαισίου για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και την επαναφορά των κλαδικών συλλογικών διαπραγματεύσεων.
- Για την κατάργηση του νέου μισθολογίου και της αντιδραστικής αξιολόγησης στο δημόσιο, την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, την κάλυψη των απωλειών των δημοσίων υπαλλήλων.
- Κλαδικές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας με αυξήσεις στους μισθούς με κριτήριο τις τεράστιες απώλειες στο εργατικό εισόδημα σε κάθε κλάδο και χώρο δουλειάς.
- Την επαναφορά των κομμένων συντάξεων και επιδομάτων.
- Για την προστασία των ανέργων με αύξηση του επιδόματος ανεργίας.
- Να μπει φρένο στη φορολογία των εργαζομένων.
- Να πληρώσουν οι βιομήχανοι, οι τραπεζίτες και οι εφοπλιστές.
Τι διεκδικούμε για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας ( Σ.Σ.Ε.)
Ύστερα από την επαναλαμβανόμενη υπερψήφιση σε Γενικές Συνελεύσεις του Σωματείου μας του σχεδίου Νέας Συλλογικής Σύμβασης, με αφετηρία στις 21/06/2010, οι εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί στα φροντιστήρια Μ.Ε. και στα Ξενόγλωσσα και με βάση τις νέες αρνητικές εξελίξεις:
Παλεύουμε και διεκδικούμε:
1)Πάλη ενάντια στις ατομικές συμβάσεις. Υπογραφή ΣΣΕ με βάση την πρόταση των 8 πρωτοβάθμιων σωματείων που συσπειρώνονται στο πλαίσιο του ΠΑΜΕ.
2) Ενιαία κλαδική σύμβαση για όλους τους εργαζόμενους εκπαιδευτικούς στα φροντιστήρια Μ.Ε. και τα ξενόγλωσσα με ενιαία εργασιακά δικαιώματα.
3) Κανένας εργαζόμενος με μισθό κάτω από 751
4)Κατοχύρωση της πλήρους σταθερής απασχόλησης με πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα για όλους τους μήνες του έτους,
5) Αύξηση του αριθμού τριετιών για το επίδομα πολυετίας
6) Κατοχύρωση των αργιών και της οικονομικής απολαβής από αυτές.
7) κατοχύρωση των υπερωριών για επιπλέον ώρες, επιτηρήσεις, ενημερώσεις γονέων και προσαύξησή τους στο 75% επί του βασικού ωρομίσθιου
8) Αμοιβή για την διόρθωση γραπτών
9)Κατοχύρωση προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων για πρωτότυπες σημειώσεις του εργαζόμενου καθηγητή ή έκδοση βιβλίων του.
10) Κατοχύρωση 10λεπτων διαλλειμάτων
11) Νομοθετική προστασία της Μητρότητας, υπηρέτησης της στρατιωτικής θητείας
12) Περιορισμός και εξάλειψη του φαινομένου του διασκορπισμού ωρών λιγότερων από το πλήρες ωράριο σε νέους συνάδελφους και όχι μόνο, στην κατεύθυνση συρρίκνωσης και κατάργησης του ωρομίσθιου.
13) Νομοθετική Προστασία του συναδέλφου από ενδεχόμενη μείωση των ωρών του
14) Μετατροπή 2 διαδοχικών επάλληλων συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου
15) Προστασία από απολύσεις, Πολύ πιο έγκαιρη ενημέρωση για λύση σύμβασης ορισμένου χρόνου.
Γράψου στο σωματείο !!!Αυτό είναι η δύναμη σου !!!
Πάλεψε για τα δικαιώματα σου, για τη ζωή σου!!!
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6947048859, 6971894752, 6977226167, 6977038080, 6978896196
ΑΣΚ – Αγωνιστική Συνδικαλιστική Κίνηση
(ΠΑΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ)
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη