Α΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: Δε θα περάσει η άθλια κυβερνητική επιχείρηση επιβολής «εξ αποστάσεως εκπαίδευσης» σε υπό κατάληψη σχολεία
Δε θα γίνουμε ο βούρδουλας και το μακρύ χέρι της κυβέρνησης ενάντια στους αγωνιζόμενους μαθητές!!

Οι χθεσινές δηλώσεις της υπουργού Παιδείας κας Κεραμέως ότι «…από αύριο, στις σχολικές μονάδες που τελούν υπό κατάληψη ξεκινά υποχρεωτική για όλους σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση…» μόνο ντροπή και θυμό προκαλούν. Ακόμα χειρότερα η εγκύκλιος που έστειλε σήμερα στα σχολεία.

Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας αντί να λύσουν τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων, αντί να ικανοποιήσουν τα δίκαια αιτήματα εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών επιλέγουν τον απαράδεκτο δρόμο των απειλών, των εκφοβισμών και της τρομοκρατίας.

Η άθλια επιχείρηση επιβολής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη δε θα περάσει. Κανένα συνάδελφος δεν οφείλει να υλοποιήσει τις ανερμάτιστες εντολές του Υπουργείου Παιδείας.

Είναι απαράδεκτος ο εκβιασμός σε συναδέλφους και διευθυντές να κάνουν μαθήματα σε κλειστά σχολεία. Να αποκλείονται και να τιμωρούνται μαθητές επειδή αγωνίζονται!! Οι μαθητές αγωνίζονται για ανοιχτά σχολεία με όρους ασφάλειας κι εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν θα τους δείξουμε με το δάχτυλο!

Το Υπουργείο κάνει πως δεν γνωρίζει ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν είναι κανονική «εκπαίδευση». Μπορεί να λειτουργήσει μόνο υποστηρικτικά και σε καμία περίπτωση υποχρεωτικά με απουσίες και νέα ύλη. Πόσο μάλλον όταν δεν έχει εξασφαλίσει τα απαραίτητα μέσα σε μαθητές και καθηγητές. Η εμπειρία της εξ αποστάσεως την περίοδο της καραντίνας την προηγούμενη σχολική χρονιά το απέδειξε περίτρανα!

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας απέχει χιλιόμετρα μακριά από την εκπαιδευτική πραγματικότητα αν νομίζει ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι το «φάρμακο για κάθε ασθένεια».

Είναι υποκριτικό να «κλαίει» για τις χαμένες διδακτικές ώρες λόγω των καταλήψεων όταν, ενώ έχουμε μπει στον Οκτώβρη, υπάρχουν χιλιάδες κενά καθηγητών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και χιλιάδες χαμένες ώρες μαθημάτων.

Μετά την τρομοκρατία και τους εισαγγελείς προς τους μαθητές μας, ήρθε η συκοφάντηση και αφού δεν έπιασαν αυτά, ήρθε η τιμωρία: Μάθημα τα Σάββατα, στις γιορτές, στις αργίες! Το χειρότερο; Επιχειρεί να χρησιμοποιήσει τους εκπαιδευτικούς σαν «απεργοσπαστικό μηχανισμό» που θα κάνουν μάθημα εξ αποστάσεως σε σχολεία υπό κατάληψη και θα βάζουν απουσίες στους μαθητές!

Κανένας εκπαιδευτικός δεν οφείλει να γνωρίζει από πού συμμετέχει ο μαθητής του στο εξ αποστάσεως μάθημα .

Το Υπουργείο είναι σε πανικό. Επειδή δεν  μπορεί και δεν θέλει να αντιμετωπίσει τους μαθητές και τα δίκαια αιτήματά τους επιστρατεύει τους Διευθυντές και τους εκπαιδευτικούς να το κάνουν αυτό με τη βία. Ρίχνει για άλλη μια φορά τις ευθύνες του στην εκπαιδευτική κοινότητα.  Απέναντι στα 15χρονα και τα 17χρονα ο παιδαγωγικός λόγος της κυρίας Υπουργού εξαντλείται σε  εκβιασμούς και απειλές!

Να πάρει πίσω την κατάπτυστη εγκύκλιο! Καμία εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε σχολεία υπό κατάληψη!

Είναι ολοφάνερο ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μία εποχή νέου και άκρως επικίνδυνου μακαρθισμού, όπου ως «έκτακτα και απρόβλεπτα γεγονότα» χαρακτηρίζονται οι δίκαιοι αγώνες μαθητών και εκπαιδευτικών για τα αυτονόητα: Παιδεία με ανοιχτά σχολεία και εξασφαλισμένες συνθήκες υγείας!

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να πάρουν θέση δίπλα στους αγωνιζόμενους μαθητές μας!

Εδώ και τώρα το Υπουργείο Παιδείας ν’ αφήσει τις γελοιότητες και να ικανοποιήσει τα αιτήματα μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί να μη σταθούμε απέναντι στους μαθητές μας, δε θα διαταράξουμε την ευαίσθητη παιδαγωγική σχέση μαζί τους

Το σωματείο θα καλύψει συνδικαλιστικά κάθε συνάδελφο που θα το χρειαστεί

Για το λόγο αυτό η Α ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης προκηρύσσει συμπληρωματικές προς της ΟΛΜΕ στάσεις εργασίας ,για τα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη για Παρασκευή 2/10 και Δευτέρα 5/10 από τις 11:00 ως τις 14:00 για τον πρωινό κύκλο και 21:00 μέχρι το πέρας της βάρδιας για τον εσπερινό κύκλο. Η στάση γίνεται προκειμένου να καλυφθούν συνδικαλιστικά  οι συνάδελφοι που δουλεύουν στα σχολεία υπό κατάληψη, μέχρι να βγει η απόφαση της ΑΔΕΔΥ για ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΠΟΧΗ από την ΥΑ 131451/ΓΔ4 και κάθε διαδικασία τηλεκπαίδευσης στα υπό κατάληψη σχολεία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oplosxoleio
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
Ο νόμος προβλέπει προϋποθέσεις: Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να φέρουν οπλισμό πρέπει, μεταξύ άλλων, να περάσουν πρώτα 40 ώρες «βασικής εκπαίδευσης...
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
ΔΑΣΚΑΛΑ
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών βιώνει υψηλή ή μεσαία συναισθηματική εξάντληση, ενώ καταγράφεται επίσης ότι ένα ακόμη μεγαλύτερο τμήμα...
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
10 γυμνασιο παπαγου
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
Λήγει το σχολικό έτος κι ακόμα να καλύψουν τα κενά -και μάλιστα στην Αθήνα, στου Παπάγου! Στα «κάγκελα» οι γονείς...
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
w29-81121enisxytikhdidaskalia.jpg
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...
Το πρεκαριάτο, από το λατινικό precarious (που σημαίνει αβέβαιος, ανασφαλής), είναι όρος που εμφανίζεται από τη δεκαετία του '80 για τα σύγχρονα...
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...