Ακολουθεί το Ενημερωτικό σχετικά με τη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ 22/9/2020 από τις Αγωνιστικές Παρεμβάσεις – Συνεργαζόμενοι:
Νέες παρατυπίες και ρουσφετολογικές τοποθετήσεις από το μηχανισμό της ΔΑΚΕ!
Η Διοίκηση και η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ συνεχίζουν ακάθεκτοι τις πελατειακές εξυπηρετήσεις και τις τοποθετήσεις χωρίς κριτήρια αντικειμενικότητας και διαφάνειας. Οι παρατυπίες τους δεν έχουν προηγούμενο και σε κάθε συνεδρίαση προσθέτουν και νέες.
Στη συνεδρίαση στις 22/9 αποφάσισαν τα κενά που προκύπτουν από εκπαιδευτικούς που εντάσσονται στις ευπαθείς ομάδες, να δοθούν για τρίμηνες συμβάσεις αναπληρωτών.
Πρόσθεσαν νέα κενά χωρίς αιτιολόγηση,
Αρνήθηκαν οι συμπληρώσεις ωραρίου να γίνουν μετά από αίτηση και με κριτήρια την αρχαιότητα.
Ενέταξαν εκ των υστέρων συναδέλφους στις ειδικές κατηγορίες,
Αρνήθηκαν να δοθούν κενά κάτω από 12 ώρες για να τα διεκδικήσουν οι συνάδελφοι που έχασαν τις οργανικές τους λόγω αλλαγής του αναλυτικού προγράμματος.
Δεν έδωσαν όλα τα κενά για τις προσλήψεις των αναπληρωτών της παράλληλης,
Αρνήθηκαν σε συνάδελφο που γύρισε από άδεια να τοποθετηθεί στην προηγούμενη θέση εργασίας της, κ.ά.
Είναι στις προτεραιότητές τους η συγκάλυψη των κυβερνητικών ευθυνών για τα εκατοντάδες κενά στα σχολεία, για τις περικοπές, τη λιτότητα και την ανυπαρξία μέτρων ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων. Για το ρόλο αυτό άλλωστε διορίστηκαν και χρίστηκαν ως Διοίκηση στέλεχος της Ν.Δ. και ως μέλη του ΠΥΣΔΕ δύο από το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ. Τον εκπληρώνουν απόλυτα, γιατί σε αυτό θα κριθούν από τον πολιτικό τους φορέα, τη Ν.Δ. που τους διόρισε στο ΠΥΣΔΕ. Για αυτό και δεν αποδέχονται καμία από τις προτάσεις που καταθέτουμε ώστε όλες οι τοποθετήσεις να γίνονται δημόσια και με τα μόρια του καθενός. Το ίδιο κάνουν και με τις προτάσεις των ΕΛΜΕ.
Διοίκηση και πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ με πρωτεργάτη τον αιρετό της ΔΑΚΕ, ο οποίος σαν έτοιμος από καιρό, λόγω και του βεβαρυμμένου παρελθόντος του στις ρουσφετολογικές πρακτικές, θέλουν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια από συλλογικά όργανα να τα μετατρέψουν σε εντολοδόχους της κυβερνητικής πολιτικής. Να τα εναρμονίσουν με τις γενικότερες επιδιώξεις της κυβέρνησης που θέλει τους εργαζόμενους ανασφαλείς, φοβισμένους και εξαρτημένους από κυβερνητικούς και παραταξιακούς κομισάριους. Δεν θα το επιτρέψουμε!
Η κυβέρνηση με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας ανακοίνωσε ότι οι εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ) θα γίνουν με ηλεκτρονική ψηφοφορία. Χρησιμοποιούν τις εκλογές των Υ.Σ. για να νομιμοποιήσει την ηλεκτρονική ψηφοφορία και στα σωματεία το αμέσως επόμενο διάστημα. Φυσικά και για να επιβάλλουν και όλο το αντιδραστικό συνδικαλιστικό πλαίσιο που είναι ψηφισμένο από τις κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ (απαρτία Γ.Σ. με 50% + 1) και Ν.Δ. (περιορισμός των διαδηλώσεων και μητρώο συνδικαλιστικών οργανώσεων). Να μη συναινέσουμε και με αποφάσεις των σωματείων μας να τους χαλάσουμε τα σχέδια. Να απαιτήσουμε αναβολή των εκλογών για τα Υ.Σ. και να ζητήσουμε η απόφαση της κυβέρνησης για παράταση των εκλογών στα σωματεία μέχρι το τέλος του χρόνου να ισχύσει και για τις εκλογές στα Υ.Σ. Να δεσμευτούν όλες οι δυνάμεις στην ΟΛΜΕ ότι θα απέχουν από τις εκλογές με ηλεκτρονική ψηφοφορία. Η ΟΛΜΕ είναι παρακολουθητική στην απαράδεκτη μεθόδευση της κυβέρνησης να επιβάλλει την ηλεκτρονική ψηφοφορία στα σωματεία με τα ήξεις αφήξεις, όπως τα περιγράφει στις ανακοινώσεις της. Οι δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού σαν έτοιμες από καιρό ετοιμάζονται να αποδεχθούν τις ηλεκτρονικές εκλογές και μόνο προσχηματικά διαφοροποιούνται, αφού τα κόμματά τους είναι αυτά που προωθούν τις αντισυνδικαλιστικές ρυθμίσεις.
Παρατυπίες και πελατειακές εξυπηρετήσεις στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ (22/9/2020)
Οι διαθέσεις συμπλήρωσης ωραρίου στα τυφλά, χωρίς αιτήσεις και κριτήρια
Το ΠΥΣΔΕ με ψήφους 4-1 αρνήθηκε την πρόταση που καταθέσαμε και είναι και πρόταση των Γ΄ και Ε΄ ΕΛΜΕ οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου να γίνονται με δημοσιοποιημένα τα κενά κάτω από 12 ώρες και μετά από αίτηση των συναδέλφων.
Μια διαδικασία με πρωτοφανή στοιχεία τήρησης κριτηρίων αντικειμενικότητας και διαφάνειας που εφαρμόστηκε πέρσι και δημιουργούσε παρακαταθήκες ίσων όρων στις τοποθετήσεις για όλους, την οποία οι Παρεμβάσεις τη ζητούσαν εδώ και χρόνια και υλοποιήθηκε για πρώτη φορά αφήνοντας στους συναδέλφους θετική εικόνα, αποφάσισαν να μην ισχύσει. Θέλουν τους μηχανισμούς να συνεχίσουν να παρεμβαίνουν για να γίνονται εξυπηρετήσεις και στις συμπληρώσεις ωραρίου. Παραβιάζουν ακόμη και τη νομοθεσία που ισχύει στις τοποθετήσεις (Π.Δ. 50/96, άρθρο 14, παράγραφος 7) που καθορίζει οι συμπληρώσεις ωραρίου γίνονται μετά από αίτηση των συναδέλφων. Οι τοποθετήσεις θα γίνονται στα τυφλά και με προνομιακή μεταχείριση σχολείων και συναδέλφων, αφού ήδη υπάρχουν σχολεία και συνάδελφοι που έχουν καταθέσει τις προτάσεις και τις επιθυμίες τους και άρα παραβιάζεται το κριτήριο της ισότητας για όλους. Πάει πολύ να λέγεται ότι θα τηρηθούν κριτήρια όταν αυτά ούτε συγκεκριμένα είναι, ούτε τα γνωρίζει ο κλάδος και πολύ περισσότερο δεν έχουν ανακοινώσει τον τρόπο εφαρμογής των όποιων κριτηρίων θα εφαρμόσουν!
Προτείναμε την ενεργοποίηση του διοικητικού προσωπικού και καταθέσαμε συγκεκριμένες προτάσεις για να γίνουν άμεσα αυτές οι τοποθετήσεις και να μην υπάρχουν καθυστερήσεις.
Απέκλεισαν από τον αιρετό των Παρεμβάσεων
τον έλεγχο στις διαθέσεις για συμπλήρωση ωραρίου
Η Διεύθυνση και η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ προσχηματικά αποδέχθηκαν μια συζήτηση οι διαθέσεις για συμπλήρωση ωραρίου να γίνονται με αιτήσεις. Η απόφαση της απόρριψης ήταν ήδη προειλημμένη αφού το διοικητικό προσωπικό, μόλις η πλειοψηφία πήρε την απόφαση, είχε ήδη έτοιμες 100 διαθέσεις για συμπλήρωση ωραρίου. Ζητήσαμε να κάνουμε έλεγχο στις διαθέσεις και αυτό δεν μπορούσε να γίνει στις 5.00 μ.μ., όταν μας δόθηκε ο πίνακας με τις διαθέσεις και μάλιστα σε θέμα που ήταν εκτός ημερήσιας διάταξης! Απέρριψαν κατηγορηματικά την πρότασή μας γιατί θέλουν να δείξουν ότι παράγουν έργο. Αρνηθήκαμε να συμμετέχουμε στον αντιδημοκρατικό κατήφορο και απείχαμε από τη διαδικασία που ακολουθήθηκε χωρίς τη δυνατότητα ελέγχου και μάλιστα χωρίς αιτήσεις των συναδέλφων. Αλίμονο αν μια Διοίκηση και ένα ΠΥΣΔΕ έχουν εκχωρήσει την αποκλειστικότητα των τοποθετήσεων στο διοικητικό προσωπικό και αποκλείουν τη δυνατότητα ελέγχου στους αιρετούς τους εκλεγμένους με το ψηφοδέλτιο των Παρεμβάσεων – Συνεργαζόμενοι!
Οδηγούν τις ειδικότητες ΠΕ08, ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ81
που μειώθηκαν τα ωράρια τους, σε νέες περιπέτειες
Αρνήθηκαν να δοθούν κενά κάτω από 12 ώρες για να τα επιλέξουν με αίτησή τους συνάδελφοι των ειδικοτήτων (ΠΕ08, ΠΕ078, ΠΕ80, ΠΕ81) που χτυπήθηκαν με τις αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα και δεν έχουν πλέον ωράριο. Τα κενά που δόθηκαν στις παραπάνω ειδικότητες είναι τόσα όσοι και οι αποσπασμένοι και άρα για αυτούς τους συναδέλφους που δεν είναι αποσπασμένοι, η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ αρνήθηκε να προσδιορίσει επιπλέον κενά για να μπορούν να τα διεκδικήσουν. Σίγουρα κάποιοι από αυτούς, μπορεί και όλοι, θα συνεχίσουν να είναι χωρίς ωράριο γιατί τα κενά δεν φτάνουν για όλους (ειδικότητες χωρίς ωράριο και αποσπασμένοι) και η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ θα τους κάνει υποχρεωτική τοποθέτηση! Τις χωρίς αίτηση τοποθετήσεις τις έχουν αναγάγει πλέον σε κανόνα! Παραβίασαν ακόμη και τη δική τους απόφαση πριν τις τοποθετήσεις των υπεράριθμων. Και τότε ζητήσαμε να προσδιοριστούν κενά κάτω από 12 ώρες για αυτές τις ειδικότητες και αποφάσισαν ότι αυτό θα γίνει στην επόμενη φάση με τη διαδικασία των αποσπάσεων. Όμως ούτε και τώρα το έκαναν!
Παραβιάζουν αποφάσεις σχετικά με τις ειδικές κατηγορίες
Σε άλλη μία συνεδρίαση, η τρίτη κατά σειρά, ενέκριναν και άλλες αιτήσεις ένταξης στις ειδικές κατηγορίες, παρόλο που αυτή η διαδικασία, όπως την προσδιόρισε το ίδιο το ΠΥΣΔΕ είχε ολοκληρωθεί. Παραβιάζουν δηλαδή ακόμη και τις δικές τους αποφάσεις, προφανώς για εξυπηρετήσεις. Προσχηματικά αποδέχθηκαν για δεύτερη φορά την πρόταση που καταθέσαμε για λόγους ίσης μεταχείρισης των συναδέλφων να καλεστούν ξανά όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους για να κριθούν ειδική κατηγορία, το ίδιο επικαλέστηκαν και την προηγούμενη φορά και το παραβίασαν εγκρίνοντας και νέες αιτήσεις.
Αναπληρωτές, υποδεέστερη κατηγορία εκπαιδευτικών
για τη Διοίκηση και την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ
Η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ θεωρεί τους αναπληρωτές υποδεέστερη κατηγορία εκπαιδευτικών για αυτό και τους αντιμετωπίζει με απαξιωτικό τρόπο. Οι αρχικές τοποθετήσεις των αναπληρωτών έγιναν στα τυφλά και χωρίς τήρηση κριτηρίων. Τους χρησιμοποίησαν για προνομιακή μεταχείριση σχολείων και Διευθυντών, αφού δεν έφθαναν για να καλύψουν όλα τα κενά! Τώρα που φτάνει η σειρά για την τοποθέτηση των αναπληρωτών γενικής παιδείας για όλη τη χρονιά, νέες παρατυπίες και αδικίες τους προετοιμάζουν. Αποκαλυπτική είναι η συζήτηση στο ΠΥΣΔΕ, με την πλειοψηφία να δηλώνει ότι θα κάνει ιεράρχηση των κενών, δηλαδή ακόμη και αν δοθούν όλα τα κενά, θα αναγκάσουν τους αναπληρωτές σε υποχρεωτικές τοποθετήσεις και ας μην είναι στις προτιμήσεις τους. Αποκαλυπτική είναι για τους αναπληρωτές η απαράδεκτη στάση της Διοίκησης στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών της παράλληλης στήριξης. Τα κενά που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης δεν συζητήθηκαν στο ΠΥΣΔΕ και είναι πολύ λιγότερα με βάση τον αριθμό όλων των μαθητών και των ωρών που πρέπει να διδαχθούν. Στους ΠΕ02 δίνονται 41 κενά όταν απαιτούνται 46, για τους ΠΕ03, 13, ενώ πρέπει να δοθούν 18, για τους ΠΕ04 13 και όχι 20 που είναι τα κενά. Για 59 αναπληρωτές που προσλήφθηκαν δίνονται μόνο 66 κενά, αντί 87 που απαιτούνται για να καλυφθούν οι ανάγκες 84 μαθητών που έχουν έγκριση για παράλληλη στήριξη.
Νέα κενά προστίθενται χωρίς την απαραίτητη αιτιολόγηση από πού προκύπτουν
Συνεχίζοντας το καθεστώς των τοποθετήσεων με αδιαφανείς διαδικασίες, η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ αποφάσισε, μετά την πρόσθεση 50 κενών χωρίς αιτιολόγηση στην φάση για τις διαθέσεις εκπαιδευτικών (συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ στις 14/9), να προσθέσει 9ακόμη κενά και πάλι χωρίς την απαραίτητη αιτιολόγηση από πού προκύπτουν. Τα κενά αυτά είναι στις παρακάτω ειδικότητες και στα εξής σχολεία: ΠΕ02: 2 κενά (1ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης, 1ο Γ/Σ Χαλάστρας ), Ε03: 2 κενά (Καλλιτεχνικό σχολείο Αμπελοκήπων, Γ/Σ Απολλωνίας), ΠΕ07: 1 κενό (1ο ΓΕΛ Συκεών), ΠΕ79.01: 1 κενό (1ο Γ/Σ Σταυρούπολης), ΠΕ80: 1 κενό (2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου), ΖΔΑ: 1 κενό (ΕΠΑΛ Λαγκαδά), ΠΕ81: 1 κενό (ΕΠΑΛ Κορδελιού).
Όποιος εκπαιδευτικός επιστρέφει από άδεια
τοποθετείται στην προηγούμενη θέση εργασίας
Στις 4/9/2020 το ΠΥΣΔΕ αποφάσισε να στείλει τρεις εκπαιδευτικούς από το 2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης με διάθεση στο Ε.Κ. Σταυρούπολης για τη μαθητεία. Η απόφαση αυτή υλοποιήθηκε μόνο για τους δύο εκπαιδευτικούς. Σε αλλεπάλληλες συνεδριάσεις ζητήσαμε την υλοποίηση αυτής της απόφασης και για τον τρίτο εκπαιδευτικό. Η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ αρνήθηκε ότι υπάρχει απόφαση και απέρριψε την πρόταση που καταθέσαμε ότι εκπαιδευτικός που γυρίζει από άδεια, όπως ο/η συγκεκριμένος/ή συνάδελφος, επιστρέφει στην προηγούμενη θέση εργασίας του. Διοίκηση και πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ δεν το αποδέχθηκαν, παρόλο που γνωρίζουν καλά ότι προβλέπεται από τη νομοθεσία (εγκύκλιος, αρ. πρωτ.119052/Γ2, παρ. 14). Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνουν, ο αιρετός της ΔΑΚΕ έχει θητεύσει σε τέτοιες παρατυπίες και είναι γνωστό τοις πάσι ότι όταν η γυναίκα του επέστρεψε από βουλευτικό γραφείο, δεν πήγε στην οργανική της θέση στο Γυμνάσιο Ασπροβάλτας, αλλά την τοποθέτησαν στο 3ο Γυμνάσιο Μενεμένης. Ευθύνες για αυτή την εξέλιξη έχουν και τα σχολεία που εμπλέκονται και αποδέχονται τέτοιες πρακτικές.
Προνομιακή μεταχείριση εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικός που δεν έκανε αίτηση, όπως θα όφειλε, για να τοποθετηθεί στη φάση των τοποθετήσεων όσων είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ (χωρίς οργανική θέση), τοποθετήθηκε μετά από πρόταση του αιρετού της ΔΑΚΕ, στο 3ο Γυμνάσιο Μενεμένης. Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ (14/9) ζητήσαμε να διερευνηθεί γιατί δεν υπήρχε το όνομά του στη λίστα με τις τοποθετήσεις που έγιναν για όσους ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ την περίοδο του Ιουνίου για κάλυψη οργανικών κενών, όπως θα έπρεπε. Επειδή ακόμη δεν έχουν κατατεθεί στοιχεία στο ΠΥΣΔΕ, με βάση τη διαπίστωση που κάναμε, επαναφέραμε το θέμα στην τελευταία συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ. Καταθέσαμε στοιχεία που αποδεικνύουν ότι ο εκπαιδευτικός αυτός δεν πήρε μέρος σε καμία από όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές του προηγούμενου διαστήματος. Ήρθε από μετάθεση στη Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης στις ….. Δεν πήρε μέρος στις επόμενες διαδικασίες τοποθετήσεων, όπως θα όφειλε να κάνει ο ίδιος με αίτησή του στις τοποθετήσεις μετατιθέμενων, δεν πήρε μέρος στις επόμενες υποχρεωτικές τοποθετήσεις, όπου όφειλε να τον είχε συμπεριλάβει η Διεύθυνση και ούτε τοποθετήθηκε σε σχολείο την περίοδο του καλοκαιριού, όπως έπρεπε και έγινε για όλους όσους δεν έχουν οργανική τοποθέτηση. Ζητήσαμε να ακυρωθεί η τοποθέτηση του στο 3ο Γυμνάσιο Μενεμένης και να τοποθετηθεί στα εναπομείναντα κενά μετά τις τοποθετήσεις των υποχρεωτικών τοποθετήσεων του Ιουνίου. Αντί να γίνει αποδεκτή η πρόταση που καταθέσαμε, πήραμε την απάντηση ότι η συγκεκριμένη περίπτωση θα διερευνηθεί!
Το όργιο των παρατυπιών από το μηχανισμό
της ΔΑΚΕ στο ΠΥΣΔΕ πρέπει να το σταματήσουμε
Καλούμε τους συναδέλφους να μην ανέχονται το όργιο των παρατυπιών από τη Διοίκηση και την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ. Να μην αποδεχθούν την απαξίωση των εκπαιδευτικών στην οποία πρωτοστατεί η ΔΑΚΕ με τις ρουσφετολογικές τοποθετήσεις. Με ενημερώσεις και ενστάσεις να διεκδικούν το δίκιο τους! Συλλογικά και αγωνιστικά να επιβάλλουμε να γίνουν αποδεκτές οι θέσεις των ΕΛΜΕ και του κλάδου για τις τοποθετήσεις. Όλα δημόσια! Όλα με μόρια! Όλα αιτιολογημένα! Παντού δικαιοκρισία! Να μην αποδεχθούν την ηλεκτρονική ψηφοφορία των εκλογών για τα Υ.Σ. Τα καταστατικά των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ είναι σε ισχύ, αυτά καθορίζουν τη λειτουργία των σωματείων μας και θα τα εφαρμόσουμε. Απαιτούμε η κυβέρνηση να σταματήσει τις παρεμβάσεις της στη λειτουργία των σωματείων. Εκλογές με φυσική παρουσία των εκπαιδευτικών, η μόνη διαδικασία που δεν αφήνει περιθώρια νόθευσης των εκλογών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη