Παράσταση διαμαρτυρίας στην ΔΠΕ Α' Αθήνας τη Δευτέρα
Κάλεσμα σε παράσταση διαμαρτυρίας στην ΔΠΕ Α' Αθήνας τη Δευτέρα 31 Αυγούστου, στις 9.00 π.μ. απευθύνει προς όλους ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

Τοποθέτηση εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης - Δεν θα επιτρέψουμε τα μοιράσματα των παράλληλων στηρίξεων και την απόκρυψη των πραγματικών κενών

Ο εμπαιγμός των μαθητών με αναπηρία και των οικογενειών τους συνεχίζεται ακόμα μια χρονιά με το μοίρασμα των ωρών της παράλληλης στήριξης που δικαιούνται με «λογιστικές» αλχημείες. Οι προσλήψεις των αναπληρωτ(ρι)ών παράλληλης στήριξης είναι πολύ λιγότερες από τις αιτήσεις που έχουν εγκριθεί για παράλληλη στήριξη, ενώ για ακόμα μια χρονιά αποκρύπτεται ο πραγματικός αριθμός των κενών στην διαδικασία δήλωσης σχολείων τοποθέτησης για τους εκπαιδευτικούς.

Το ΥΠΑΙΘ υπό την αιγίδα των διευθυντ(ρι)ών εκπαίδευσης καταπατά με τον πιο απαράδεκτο τρόπο τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών  με αναπηρία στερώντας τους την στήριξη που έχουν ανάγκη, διαλύει το δημόσιο σχολείο ενώ την ίδια στιγμή παίζει το απαράδεκτο επικοινωνιακό της παιχνίδι στα κανάλια για στελέχωση των σχολείων «νωρίτερα από ποτέ». Η νέα κυβέρνηση της ΝΔ υπηρετεί ό,τι και η προηγούμενη, τα ματωμένα πλεονάσματα και τις μνημονιακές δεσμεύσεις.

Αυτό που συμβαίνει μετά την ανακοίνωση των κενών για την παράλληλη στήριξη στα νηπιαγωγεία είναι αδιανόητο καθώς υπάρχουν 14 περιπτώσεις σχολείων που είναι διπλά και εμφανίζονται ως 1 κενό. Τα σχολεία αυτά ΔΕΝ είναι συστεγαζόμενα εκτός από 1 και έχουν όλα μεγάλη απόσταση μεταξύ τους! Πώς είναι δυνατόν πρώτον να μοιραστεί ισάξια το ωράριο της παράλληλης στήριξης σε δυο ή και περισσότερα παιδιά (καθώς δεν είναι γνωστό πόσα παιδιά υπάρχουν στο κάθε τμήμα του νηπιαγωγείου) που ανήκουν σε δυο νηπιαγωγεία, τα οποία το ένα είναι στη μια άκρη της Αθήνας και το άλλο στην άλλη; Γιατί κάποια νηπιαγωγεία έναντι άλλων έχουν εξ αρχής πλήρης παράλληλη στήριξη;

Το ίδιο αλαλούμ γίνεται και με τα κενά που έχουν δημοσιοποιηθεί για τις παράλληλες στηρίξεις στα δημοτικά σχολεία. Για ακόμα μια φορά έχουν δημοσιοποιηθεί τα τμήματα και ο αριθμός των εκπαιδευτικών που όρισε ο διευθυντής σε κάθε σχολείο ΧΩΡΙΣ να γνωρίζουν και πάλι οι αναπληρωτ(ρι)ες πόσα παιδιά έχει το κάθε τμήμα. Αυτός φαίνεται να είναι ο πιο πρόσφορος τρόπος για την διεύθυνση να αποκρύψει τα πραγματικά κενά και τον πραγματικό αριθμό των παιδιών που έχουν έγκριση για παράλληλη στήριξη. Βρισκόμαστε πάλι αντιμέτωποι/ες με παιδιά που θα έχουν δυο ή και περισσότερους εκπαιδευτικούς παράλληλης και εκπαιδευτικούς που θα έχουν περισσότερα από ένα παιδιά, άρα το 1-1 που ορίζεται από το νόμο πάει περίπατο με ευθύνη της διεύθυνσης. Αυτό σημαίνει πλήρης ανισοκατανομή των ωρών των εκπαιδευτικών στα παιδιά που θα τους ανατεθούν στο κάθε σχολείο, με κάποια παιδιά να παίρνουν 16 και άλλα 8 ώρες παράλληλη στήριξη.

Οι αναπληρωτές καλούνται να δηλώσουν κενά χωρίς να γνωρίζουν σε τι αριθμό παιδιών αντιστοιχούν! Πόσα παιδιά έχει το σχολείο και πόσα κενά δίνει ο διευθυντής εκπαίδευσης; Σε τι συνθήκες θα καλεστούν να δουλέψουν και ποιος θα πάρει την ευθύνη στο κάθε σχολείο για το μοίρασμα των ωρών στους μαθητές με αναπηρία;

Οι αναπληρωτές της παράλληλης στήριξης μαζί με τα εκπαιδευτικά σωματεία αγωνίστηκαν και θα συνεχίσουν να αγωνίζονται για το αυτονόητο δικαίωμα του κάθε μαθητή με αναπηρία, να τηρούνται δηλαδή οι γνωματεύσεις και να δίνεται σε κάθε μαθητή αυτό που χρειάζεται για την αντιμετώπιση της αναπηρίας. Η  μόνη επιστημονικά και παιδαγωγικά ορθή θέση είναι κάθε μαθητής με αναπηρία να πάρει πλήρη παράλληλη στήριξη και το υπουργείο να καλύψει την παράλληλη στήριξη για όλα τα παιδιά με αναπηρία. Η λογική  του Υπουργείου  είναι για μια ακόμη χρονιά  η «παιδαγωγική» λογική των περικοπών και των μνημονιακών δεσμεύσεων.

Καταγγέλλουμε τη διεύθυνση εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας για απόκρυψη των πραγματικών κενών, για υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και παραβίαση των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών με αναπηρία σε νηπ/γεία και δημοτικά σχολεία με στέρηση της πλήρους παράλληλης στήριξης που έχουν εγκριθεί από τα ΚΕΣΥ.

Απαιτούμε και παλεύουμε συλλογικά:

  • Κατάργηση του προσοντολογίου, του νόμου 4547/2019 της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, του νόμου των απολύσεων και του αέναου κυνηγητού μορίων για μια θέση στον πίνακα της αναπλήρωσης
  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση ΤΩΡΑ αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Όχι στην ελαστική εργασία.
  • Απόσυρση του πίνακα των ψεύτικων κενών παράλληλης στήριξη
  • Ανάρτηση όλων των κενών ώστε να αντιστοιχεί ένας/μία εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για ένα παιδί! Ο πίνακας να αποτυπώνει τον πραγματικό αριθμό μαθητών που χρήζουν πλήρους παράλληλης ανά σχολείο
  • Προσλήψεις για να καλυφθούν όλα τα κενά στην Α’ διεύθυνση ΤΩΡΑ

Καλούμε σε παράσταση διαμαρτυρίας στην ΔΠΕ Α΄ Αθήνας (Χίου 16) την Δευτέρα 31/8 και ώρα 9.00 π.μ.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η πρόεδρος                                     

Χαλικιά Τατιάνα

Ο γραμματέας

Σακαρετσάνος Λάμπρος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pada.jpg
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων
Δείτε αναλυτικά τα νέα έργα που προβλέπονται για το ΠΑΔΑ
ΠΑΔΑ: Επιχορήγηση 966.000€ για υποστήριξη Έρευνας-Καινοτομίας και ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων
απα
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Οι απατεώνες ισχυρίζονται ότι οι διευθυντές ή εκπαιδευτικοί έχουν κερδίσει κάποια αναδρομική διεκδίκηση ή τους προσφέρουν δωροεπιταγές
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Κίμπερλι Γκιλφόιλ
Κίμπερλι Γκιλφόιλ: «Οι Έλληνες είναι τζαμπατζήδες, τεμπέληδες και… ανεκπαίδευτοι σκύλοι»
 Είχε αποκαλέσει τους Έλληνες «τεμπέληδες» που εξαρτώνται υπερβολικά από την κυβέρνηση τους, προσθέτοντας ότι «συνταξιοδοτούνται πολύ νωρίς» και ότι...
Κίμπερλι Γκιλφόιλ: «Οι Έλληνες είναι τζαμπατζήδες, τεμπέληδες και… ανεκπαίδευτοι σκύλοι»