Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: Καμία τάξη με περισσότερους από 15 μαθητές
Οι ανακοινώσεις του ΥΠΑΙΘ σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων ,λίγες μέρες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς,  προκαλούν μεγάλη ανησυχία και αγωνία στην εκπαιδευτική κοινότητα, υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

ΚΑΜΙΑ ΤΑΞΗ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 15 ΜΑΘΗΤΕΣ!

ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ!

Οι ανακοινώσεις του ΥΠΑΙΘ σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων ,λίγες μέρες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς,  προκαλούν μεγάλη ανησυχία και αγωνία στην εκπαιδευτική κοινότητα (καθηγητές – μαθητές,  γονείς ).

Σε μια χρονική στιγμή που τα κρούσματα είναι καταφανώς περισσότερα από όσα τον Μάιο,  κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ ανακοινώνουν το άνοιγμα των σχολείων σε πλήρη λειτουργία με 27 μαθητές ανά τμήμα ,με  δύο πάνινες μάσκες και ένα παγούρι για κάθε παιδί! ανάγοντας την υποχρεωτική χρήση μάσκας  στη «λύση» για όλα τα προβλήματα .Με το ιδεολόγημα της  «ατομικής ευθύνης» αποποιούνται και στην εκπαίδευση την κρατική- κυβερνητική ευθύνη τους σε ό,τι αφορά τη λειτουργία των σχολείων. 
 Τη στιγμή που τα περιοριστικά μέτρα σε χώρους εστίασης αυστηροποιούνται, αποτελεί εμπαιγμό να θεωρείται ασφαλές το στίβαγμα στις τάξεις  ακόμα  30  παιδιών, και οι μαθητές να θεωρούνται ασφαλής ομάδα, όταν το Μάρτιο  μας έλεγαν ότι είναι υγειονομικές βόμβες!

Προκαλεί το ΥΠΑΙΘ  με τις  στατιστικού τύπου αλχημείες περί μέσου όρου, προσπαθώντας να εξαπατήσει την κοινωνία και  εξαφανίζοντας τις  χιλιάδες τάξεις, ειδικά στα αστικά κέντρα της χώρας, στις οποίες στοιβάζονται κατά κανόνα  πάνω από 25 μαθητές , σε ακατάλληλες αίθουσες, σε αίθουσες κλουβιά και σε κοντέινερ .

Εντύπωση εξάλλου προκαλεί και  το γεγονός ότι το Υπουργείο  θεωρεί φυσιολογική τη διδασκαλία 6- 7 ωρών με χρήση μάσκας, υποτιμώντας τη φύση της μαθησιακής διαδικασίας  που απαιτεί ένταση και χρώμα φωνής , αξιοποίηση των εξωγλωσσικών στοιχείων κλπ.

Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση ανοίγει τα σχολεία χωρίς  τη λήψη ουσιαστικών μέτρων ασφαλούς λειτουργίας τους και  στήριξης \προστασίας εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών .

Δεν πήραν κανένα μέτρο για την ανάπτυξη των σχολικών υποδομών, με τη δημιουργία νέων σχολικών τάξεων, με την αξιοποίηση σχολικών μονάδων που έκλεισαν τα προηγούμενα χρόνια, με την εξεύρεση  κατάλληλων χώρων, ζητάνε από τους μαθητές να κρατούν αποστάσεις μέσα σε αίθουσες κλουβιά όπου  στοιβάζονται περισσότεροι και από 25 . Δεν εξασφαλίζουν μόνιμο και επαρκές προσωπικό καθαριότητας για όλα τα σχολεία, αφήνουν εκτεθειμένους χιλιάδες εκπαιδευτικούς  που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες ή αντιμετωπίζουν σοβαρά ζητήματα υγείας ή συναδέλφισσες που βρίσκονται σε εγκυμοσύνη . 

Πίσω από τις μάσκες ..

η αντιεκπαιδευτική , αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης της Ν.Δ.

Η κυβέρνηση της ΝΔ. αξιοποιεί την εξέλιξη της πανδημίας για να επιταχύνει την αντιλαϊκή - αντιεκπαιδευτική πολιτική της, φορτώνοντας  τα βάρη της κρίσης στις πλάτες των εργαζόμενων.

Ενώ τα μεγάλα πακέτα των δις ευρώ κατευθύνονται για μια ακόμα φορά στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους, για τους εργαζόμενους και τη νεολαία προετοιμάζουν μια ακόμα πιο ζοφερή πραγματικότητα με φτώχεια, ανεργία, εκ περιτροπής δουλειά, πετσοκομμένη υγεία και παιδεία.

Γι΄αυτό:

με το ανεξέλεγκτο άνοιγμα στον τουρισμό, θυσία στο βωμό  της κερδοφορίας των τουριστικών επιχειρήσεων , οδηγηθήκαμε στην κατακόρυφη αύξηση κρουσμάτων

υπονόμευσαν  ακόμη περισσότερο το δημόσιο σύστημα υγείας με τα ΣΔΙΤ, προκρίνοντας μορφές ιδιωτικοποίησης του αντί να προβούν στις αναγκαίες μαζικές  προσλήψεις μόνιμου προσωπικού ,στην ενίσχυση της πρωτοβάθμιας περίθαλψης, το άνοιγμα ΜΕΘ και ΜΑΦ,

άφησαν την κοινωνία και τους εργαζόμενους ανοχύρωτους και απολύτως εκτεθειμένους απέναντι στον ιό ,χωρίς δωρεάν μαζικά τεστ, να συνωστίζονται σε μεγάλους χώρους δουλειάς χωρίς στοιχειώδη μέτρα προστασίας, να μετακινούνται σαν παστωμένες σαρδέλες στα ΜΜΜ και χιλιάδες μετανάστες και τα παιδιά τους ζουν σε καθεστώς μόνιμης καραντίνας μέσα στα ΚΥΤ!

αγνόησαν προκλητικά και δεν υλοποίησαν καμία από  τις προτάσεις των εκπαιδευτικών σωματείων που κατατέθηκαν εγκαίρως, από  την περίοδο της πρώτης φάσης της επιδημίας (μείωση των μαθητών στα τμήματα, προσλήψεις των αναγκαίων εκπαιδευτικών και καθαριστ(ρι)ών, κατάλληλες κτιριακές υποδομές, εύρεση\ διαμόρφωση νέων σχολικών χώρων , αύξηση των δαπανών για την παιδεία.)

Εξάντλησαν όλη τους την προσπάθεια στη νομοθέτηση αλλεπάλληλων αντιεκπαιδευτικών νόμων και εκτρωματικών διατάξεων (πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, νόμος για τα ιδιωτικά σχολεία, τροπολογία και ΠΝΠ για τις κάμερες και την εξ αποστάσεως, διαδικασίες εξπρές για τις υπηρεσιακές μεταβολές, διατάξεις για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης κ.α.). Χωρίς ντροπή προχώρησαν στην αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τάξη σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά.

Φαίνεται πως το βασικό ζητούμενο για την κυβέρνηση είναι η φύλαξη των μαθητών, ώστε να λειτουργήσει απρόσκοπτα η «αγορά» με το λιγότερο κόστος και το μεγαλύτερο κέρδος για τους επιχειρηματικούς ομίλους,. Ταυτόχρονα, είναι φανερή και η πρόθεση τους να εφαρμόσουν στο ακέραιο όλα τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που έχουν ψηφίσει και επιβάλει το προηγούμενο διάστημα, υλοποιώντας την πολιτική των περικοπών σε όλα επίπεδα Εξάλλου διαχρονικά από όλες τις κυβερνήσεις στα πλαίσια της δημοσιονομικής λιτότητας, τα κονδύλια για μόνιμες προσλήψεις, σχολικές υποδομές, λειτουργία των σχολείων αποτελούν μη επιλέξιμες δαπάνες!

Η δημόσια δωρεάν υποχρεωτική εκπαίδευση για όλα τα παιδιά καθώς και η ασφαλής πρόσβαση σε αυτή είναι δικαίωμα των μαθητών κι υποχρέωση του κράτους.

Τώρα μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα και ταυτόχρονα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών!

Δε θα ανεχθούμε οποιαδήποτε συζήτηση για την εφαρμογή της τροπολογίας και της ΠΝΠ που αφορά την on-line μετάδοση του μαθήματος και την εξ αποστάσεως με ανοιχτά σχολεία, το μέτρο αυτό καταδικάστηκε και καταργήθηκε στην πράξη από σύσσωμο τον κλάδο, τους γονείς και τους μαθητές. Είναι καθοριστική για τη φυσιολογική, νοητική, ψυχική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού η δια ζώσης συμμετοχή στη σχολική ζωή. Στα πλαίσια αυτά, απαιτούμε να διασφαλιστεί η υγεία τόσο του παιδιού και του οικογενειακού του περιβάλλοντος, όσο και των συναδέλφων.

Απαιτούμε:

Καθημερινή λειτουργία των σχολείων με ολιγομελή τμήματα. Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα – κανένα τμήμα με πάνω από 12-15 μαθητές ανάλογα με το μέγεθος της αίθουσας

Διενέργεια μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε όλους τους συναδέλφους αλλά και στους μαθητές, ξεκινώντας με την ανάληψη υπηρεσίας, και σε όλους τους μαθητές με το άνοιγμα των σχολείων .

Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, για την πλήρη κάλυψη όλων των κενών, άμεσα.

Εύρεση\ διαμόρφωση \χρήση των απαραίτητων δημόσιων χώρων για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών που δημιουργούνται.

Εξασφάλιση όλου του απαραίτητου αριθμού μόνιμων εργαζομένων στην καθαριότητα των σχολείων, ώστε να διασφαλίζονται οι υγειονομικοί όροι καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του σχολείου.

Πρόσληψη  ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών για την αναγκαία επικοινωνία με το οικογενειακό περιβάλλον.

Δημιουργία όλων των απαραίτητων δομών ενισχυτικής διδασκαλίας (παράλληλη, κατ΄ οίκον, πρόσθετη) για τους μαθητές που δε μπορούν λόγω πανδημίας να παρακολουθήσουν τη δια ζώσης διαδικασία και παραμένουν περιορισμένοι στο σπίτι.

Δωρεάν διάθεση του αναγκαίου υλικού προστασίας στα σχολεία (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά, υλικά καθαριότητας) με έκτακτη επιχορήγηση στις σχολικές επιτροπές.

Εξασφάλιση των αναγκαίων αδειών για τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, χωρίς «αστερίσκους. Ίσα δικαιώματα για μόνιμους και αναπληρωτές.

Κατάργηση της τροπολογίας και της ΠΝΠ που αφορά τις κάμερες και την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση»- Καμία εφαρμογή της.

  Όχι στη μετατροπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε προαιρετική είτε με απλές ανειλικρινείς δηλώσεις γονέων (βλέπε Μάιος) είτε με την εξ αποστάσεως που ο μαθητής μπορεί να είναι παρών εικονικά και απών επί της ουσίας.

    Έγκριση όλων των τμημάτων ολιγομελών σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, όλων των τμημάτων β΄ ξένης γλώσσας.

Αναδιάταξη- Μείωση της ύλης για τη νέα χρονιά.

Αύξηση των δαπανών για την παιδεία- έκτακτο κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Έκτακτη οικονομική ενίσχυση των οικογενειών με άνεργους γονείς μαθητών με επίδομα που θα διασφαλίζει ντύσιμο-υπόδηση, σχολικά είδη και σίτιση ,για να μην έχουμε νηστικά παιδιά που λιποθυμούν.

15 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΔΩΣΤΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!

 Δηλώνουμε ότι δεν είμαστε διατεθειμένοι να επιτρέψουμε να κινδυνεύσει η υγεία και η ζωή κανενός εκπαιδευτικού και μαθητή. Την απόλυτη ευθύνη για αυτή τη διασφάλιση την έχει η κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας.

Προχωράμε σε έκτακτη γενική συνέλευση  την επόμενη εβδομάδα (1-6\9) πριν την έναρξη των μαθημάτων και σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις για την διεκδίκηση και ικανοποίηση των αιτημάτων μας.  

Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων  με αποφάσεις τους, ψηφίσματα, δραστηριότητες και διαμαρτυρίες με αποδέκτες το υπουργείο παιδείας, το ΥΜΑΘ, τις Διευθύνσεις και τις Δημοτικές Αρχές  να απαιτήσουν να παρθούν όλα τα μέτρα που θα διασφαλίζουν ασφαλή λειτουργία των σχολειών τους.

Καλούμε τις ΕΛΜΕ ,τους ΣΕΠΕ, συλλόγους γονέων ,τους μαθητές τους  φοιτητικούς συλλόγους, όλη την εκπαιδευτική κοινότητα να  αντιδράσει συλλογικά και  μαζικά, να διεκδικήσει συντονισμένα και αποφασιστικά όλα τα αναγκαία μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων

Ως Γ΄ΕΛΜΕ-Θ άμεσα θα οργανώσουμε συναντήσεις συντονισμού με τους εκπαιδευτικούς φορείς για την προώθηση των διεκδικήσεων του κινήματος για το άνοιγμα των σχολείων. Την ίδια κατεύθυνση καλούμε να υπηρετήσει με τη στάση της και η ΟΛΜΕ.

ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΣΥΡΙ
Μ-Λ ΚΚΕ: Τι πραγματικά συμβαίνει στη Συρία και ποια θα είναι η επόμενη μέρα
Η Συρία στο στόχαστρο ιμπεριαλιστών, σιωνιστών και τζιχαντιστών που την καταστρέφουν και την διαμελίζουν
Μ-Λ ΚΚΕ: Τι πραγματικά συμβαίνει στη Συρία και ποια θα είναι η επόμενη μέρα
χοιτ
Χοιρινά παϊδάκια με καρύδια και σύκα: Μια υπέροχη συνταγή
Αυτό το πιάτο είναι ιδανικό για ιδιαίτερες περιστάσεις, είτε πρόκειται για ένα γιορτινό τραπέζι είτε για έναν ρομαντικό δείπνο, και σίγουρα θα...
Χοιρινά παϊδάκια με καρύδια και σύκα: Μια υπέροχη συνταγή