ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων: Παραίτηση τακτικών μελών με αφορμή την εφαρμογή του πολυνομοσχεδίου
Ανακοίνωση της Αυτόνομης Παρέμβασης ΠΕ Ιωαννίνων - ΕΡΑ ΠΕ

Παραιτήθηκαν τα τακτικά μέλη στο ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων όταν κλήθηκαν να δώσουν τα οργανικά κενά για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών Π.Ε που μετατέθηκαν από άλλα ΠΥΣΠΕ  και αυτών που ζητούσαν βελτίωση, αφού ήταν υποχρεωμένοι βάσει του πρόσφατου νόμου  Κεραμέως για την ‘’Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις΄΄, να τοποθετήσουν κατά απόλυτη προτεραιότητα τους εκπαιδευτικούς των πειραματικών σχολείων ανεξαρτήτως μορίων!

Στις 11 Ιουνίου 2020 και χωρίς διάλογο με τους εμπλεκόμενους συνδικαλιστικούς φορείς, ψηφίστηκε το αντιπαιδαγωγικό και αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις».

  • Το νομοσχέδιο που αυξάνει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα σε νηπιαγωγείο και δημοτικό από 22 σε 25 και παράλληλα αυξάνει το κατώτερο αριθμό μαθητών από 12 σε 15 ως προϋπόθεση για τη δημιουργία τμήματος.

•  Το νομοσχέδιο που θα κλείσει και θα συγχωνεύσει σχολεία ή θα καταργήσει τμήματα και έτσι θα μετακινηθούν μαθητές σε σχολεία όχι της γειτονιάς τους.

• Το νομοσχέδιο που μειώνει τις θέσεις εργασίας των εκπαιδευτικών, που θα επιφέρει απόλυση-μη πρόσληψη χιλιάδων αναπληρωτών και θα δημιουργήσει πλεονάζον προσωπικό μονίμων εκπαιδευτικών.

• Το νομοσχέδιο που αλλοιώνει το νηπιαγωγείο, που αλλοιώνει την ολιστική προσέγγιση εισάγοντας ξεχωριστά διδακτικά αντικείμενα σε ηλικίες 4 και 5 ετών με την εισαγωγή εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.

• Το νομοσχέδιο που στις περισσότερες σελίδες του μιλά για τα πρότυπα σχολεία , την αριστεία και την λειτουργία αυτών και όχι για την εξασφάλιση ορθής λειτουργίας του συνόλου των σχολείων.

• Το νομοσχέδιο που θεμελιώνει το δόγμα «σοκ και δέος» του 2013-2014 με τον προσωπικό έλεγχο-«αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών με ανοιχτές πόρτες και παράθυρα και για απόλυση.

Μεταξύ άλλων το άρθρο 62 στις παραγράφους γ και δ, δίνει στο μεταβατικό αυτό στάδιο την  απόλυτη προτεραιότητα στους εκπαιδευτικούς των πειραματικών σχολείων να τοποθετηθούν με οργανική θέση σε θέσεις στην περιοχή του Πειραματικού σχολείου όπου υπηρετούν με πενταετή θητεία. Γιατί όμως αυτή η διάκριση μεταξύ συναδέλφων;;  Δεν καταστρατηγείται έτσι το νόμιμο πλαίσιο των μεταθέσεων αποκλειστικά με τον υπολογισμό των μορίων του κάθε συναδέλφου (μόρια δυσμενών συνθηκών, μόρια οικογενειακής κατάστασης , εντοπιότητας κλπ);

Για την ιστορία της παρούσας κατάστασης και την απόδοση ευθυνών:

  • Το Μάιο του 2011 ψηφίζεται ο νόμος 3966/2011 με Υπουργό την Διαμαντοπούλου.

Ορίζει τα Πειραματικά σχολεία ως Πρότυπα- Πειραματικά.

Στο άρθρο 37, παρ.4, αναφέρει: Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με οργανική θέση

στα σχολεία που ορίζονται ως Πρότυπα- Πειραματικά, τίθενται στη διάθεση του

ΠΥΣΠΕ και τοποθετούνται κατά προτεραιότητα στις πρώτες οργανικές θέσεις στην

περιοχή μετάθεσης που υπηρετούν. Τότε στον Νομό μας οι δάσκαλοι και οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων έχασαν την οργανική τους που είχαν στα Πειραματικά, χωρίς τη θέλησή τους, παράνομα. Τοποθετήθηκαν κατά προτεραιότητα, αλλοιώνοντας την ισονομία και τη δικαιοσύνη στις τοποθετήσεις των μετατιθεμένων.

 Επίσης στο άρθρο 50 παρ.8 ο ίδιος ο νόμος ορίζει για τους εκπαιδευτικούς που λήγει η θητεία τους και δεν ανανεώνεται, ότι θα εφαρμόζονται οι διατάξεις της παρ.,4 τουάρθρου 37, δηλαδή, τίθενται στη διάθεση του οικείου ΠΥΣΠΕ και τοποθετούνται κατά προτεραιότητα στις πρώτες οργανικές θέσεις της ειδικότητάς τους. Είναι το κίνητρο που έδινε τότε ο νόμος, γιατί όποιος έμπαινε στη διαδικασία της αξιολόγησης και της θητείας στα Π.Πειρ. Σχ. έχανε την οργανική του.

  • Σύμφωνα με το νόμο 4610/2019 η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έλυνε το πρόβλημα δίκαια για όλους τους συναδέλφους πειραματικών και μη. Συγκεκριμένα στο  άρθρο 77 αναφέρεται ότι οι εκπαιδευτικοί των πειραματικών σχολείων οι οποίοι υπηρετούν με θητεία μπορούν να τοποθετηθούν σε οργανική θέση, εφόσον το επιθυμούν στη περιοχή του πειραματικού σχολείου με απόφαση του αρμόδιου ΚΥΣΠΕ. Αν δεν το επιθυμούν τίθενται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ της περιοχής του πειραματικού.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι δεν θέλουμε να αδικηθεί κανένας. Όλες οι παρατάξεις θα πρέπει να πάρουν  θέση και η ΔΟΕ  άμεσα να θέσει το θέμα στο Υπουργείο.

  • Απαιτούμε να ισχύσει ο νόμος 4610/2019, ο οποίος αποκαθιστά τις αδικίες της κατά απόλυτης προτεραιότητας τοποθέτηση των συναδέλφων των πειραματικών, έναντι των υπολοίπων συναδέλφων, που αξιοκρατικά και υπηρετώντας  μακριά σε σχολεία με δύσκολες συνθήκες διαβίωσης, επιθυμούν τη μετάθεσή τους από άλλα ΠΥΣΠΕ ή τη βελτίωσή  τους στην περιοχή.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Όλες οι ειδήσεις σήμερα

Προβληματισμός για το άνοιγμα των σχολείων

ΑΣΕΠ - ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ: Πιστοποίηση Αγγλικών έως και C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική με ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΤΩΣΗ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΈΚΠΤΩΣΗ  σε σεμινάρια μοριοδοτούμενα του Παν.Αιγαίου έως 25 Ιανουαρίου - 385 ευρώ 

σχετικά άρθρα

Άνοιγμα Γυμνασίων, Λυκείων με περιοριστικά μέτρα στο εμπόριο
Πρόταση για άνοιγμα των Γυμνασίων, Λυκείων με ταυτόχρονα περιοριστικά μέτρα για το λιανεμπόριο
Να ανοίξουν τα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προτείνει ο καθηγητής Θεόδωρος Βασιλακόπουλος, αρκεί να ληφθούν περιοριστικά μέτρα για το...
Άνοιγμα Γυμνασίων, Λυκείων με περιοριστικά μέτρα στο εμπόριο
Συρίγος: Ιστορικού χαρακτήρα η αναφορά μου στη Χούντα
Συρίγος: Ιστορικού χαρακτήρα η αναφορά μου στη Χούντα
«Μη πηγαίνουμε βόλτες στο Τατόι γιατί θα κατηγορηθούμε ως φιλοβασιλικοί» σημειώνει σκωπτικά σε ανάρτησή του ο υφυπουργός Παιδείας Άγγελος Συρίγος -...
Συρίγος: Ιστορικού χαρακτήρα η αναφορά μου στη Χούντα