Άκυρες οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών με προφορική εντολή του υπουργείου Παιδείας
Σταμάτησαν από χθες οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών σε οργανικές θέσεις και ακυρώθηκαν όσες είχαν γίνει ήδη - Θα επανυπολογιστούν κενά και πλεονάσματα με βάση το νέο νομοσχέδιο και τα νέα ωρολόγια προγράμματα

Του Ηλία Παπαχατζή, π.μελους του ΔΣ της ΟΛΜΕ (Αγωνιστικές Παρεμβάσεις) και μέλους του ΔΣ της Α'- Γ'ΕΛΜΕ της Β'Αθήνας

«Άκυρες οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών»

Κατόπιν προφορικής εντολής του ΥΠΑΘ σταμάτησαν από χθες οι τοποθετήσεις των συναδέλφων σε οργανικές θέσεις και ακυρώθηκαν όσες είχαν γίνει ήδη.

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ θεωρεί ότι πρέπει να ξεκινήσει απ'την αρχή η όλη διαδικασία δηλ. να επανυπολογιστουν κενά και πλεονάσματα με βάση το νομοσχέδιο,που μόλις ψηφίστηκε και τα νέα ωρολόγια προγράμματα.

Μ' αυτόν τον τρόπο βέβαια θα έχουμε πολλές υπεράριθμες σε διάφορους κλάδους,που οι ώρες των μαθημάτων τους περικόπτονται π.χ. Κοινωνικών επιστημών,Καλλιτεχνικών μαθημάτων, Οικιακής Οικονομιας κι έτσι άνθρωποι με πολλά χρόνια υπηρεσίας θα χάσουν την οργανική τους και θ'
αρχίσουν να περιφέρονται από σχολείο σε σχολείο για να συμπληρώσουν ωράριο.

Τα σενάρια περί νέων διαθεσιμοτήτων καλά κρατούν, μιας και η παρούσα κυβέρνηση έχει προϋπηρεσία σ' αυτόν τον τομέα. 

Η συγκεκριμένη απόφαση του ΥΠΑΙΘ πρέπει να ελεγχθεί νομικά για την εγκυρότητα της,μιας και δε μπορεί να ακυρώνονται νόμιμες αποφάσεις των
ΠΥΣΔΕ.

Αναστατώνουν ξανά την εκπαίδευση όπως έκαναν και την περίοδο της πανδημίας, προκειμένου να περάσουν τα "νέα" σχέδια τους. Σχεδια,που
μειώνουν τις θέσεις εργασίας και αμφισβητούν την προσφορά πολλών συναδέλφων χωρίς καμία βάσιμη αιτιολογία.

Αν υπήρχε η ευαισθησία,που απαιτείται,στον επανυπολογισμό των κενών θα λαμβάνονταν υπόψη οι φετινές συνταξιοδοτήσεις καθώς και το ωράριο των στελεχών... αλλά πού τέτοια ευαισθησία!Άλλοι θα ταλαιπωρηθούν άλλωστε και όχι οι απουσιάζοντες χρόνια απ'τα σχολεία... Με την απώλεια οργανικών θέσεων,θα επιταθεί η ανασφάλεια και η αβεβαιότητα στο χώρο μας.

Οι συνάδελφοι αναπληρωτές το ζουν αυτό άδικα τόσα χρόνια...Τώρα θέλουν κι οι μόνιμοι να είναι σε αβεβαιότητα για να τηρούν ευλαβικά τις απαιτήσεις της Τράπεζας Θεμάτων και να αρκούνται στα συνήθως αναχρονιστικά και τα "στην υπηρεσία της άρχουσας τάξης" σχολικά βιβλία. Φανταστειτε πόσο θα χειροτερέψει αυτή η κατάσταση αν επιμείνουν σε νομοσχέδιο για την Τεχνική-Επαγγελματική Εκπαίδευση μέσα στο καλοκαίρι. 

Χρειάζεται λοιπόν η άμεση αντίδραση του κλάδου για να συνεχιστούν κανονικά οι τοποθετήσεις. Να αποσυρθούν τώρα τα νέα ωρολόγια προγράμματα και το πολυνομοσχέδιο.

Η ΟΛΜΕ να κηρύξει αποχή από τη βαθμολόγηση των γραπτών...και να καλύψει τα μέλη των ΠΥΣΔΕ να μη συμμετάσχουν σε νέες αμφισβητούμενες τοποθετήσεις. Οι ΕΛΜΕ να κάνουν παραστάσεις στα ΠΥΣΔΕ για να μην προχωρήσουν τα κυβερνητικά σχέδια

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΡΊΤΗ ΣΤΗ 1 ΣΤΟ ΥΠΑΙΘ

ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΆΛΥΣΗ-ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ-ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_molivia.jpg
Ζάκυνθος: «7.500 ώρες χωρίς μάθημα για τους μαθητές από την αρχή της χρονιάς»
Ανησυχία για τον τεράστιο αριθμό κενών στα σχολεία της Ζακύνθου - «Οι ευθύνες του ΥΠΑΙΘΑ αλλά και της Διοίκησης σε τοπικό επίπεδο είναι τεράστιες»
Ζάκυνθος: «7.500 ώρες χωρίς μάθημα για τους μαθητές από την αρχή της χρονιάς»