(3ωρη της ΔΟΕ και 3ωρη του Συλλόγου μας «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»)
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ! ΚΑΜΙΑ ΚΑΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΜΑΣ!
ΤΡΙΤΗ 9 ΤΟΥ ΙΟΥΝΗ ΑΠΕΡΓΩ:
- Γιατί δε δέχομαι να γίνω γρανάζι στα σχέδια της Κυβέρνησης να βάλει κάμερες στις αίθουσες, να παγιωθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Γιατί θέλω να προστατεύσω την παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές μου, αλλά και τα προσωπικά μας δεδομένα. Η σχολική τάξη δεν είναι ριάλιτι!
- Γιατί η Κυβέρνηση φέρνει για ψήφιση ένα ακόμη αντιδραστικό – αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο, κρίκο στη μεγάλη αλυσίδα των προηγούμενων κυβερνήσεων που τσακίζουν μορφωτικά - εργασιακά μας δικαιώματα.
- Γιατί με το πολυνομοσχέδιο, αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα σε 25 παιδιά, όταν οι ίδιες οι εξελίξεις και εν μέσω πανδημίας δικαιώνουν το αίτημα για 15 παιδιά σε Νηπ/γείο, Α-Β Δημοτικού και 20 στις υπόλοιπες. Κάθε άλλη ρύθμιση είναι επικίνδυνη για υγεία μαθητών-εκπ/κών και τα μορφωτικά δικαιώματα.
- Γιατί η αντιδραστική Τράπεζα Θεμάτων μετατρέπει το σχολείο σε μια εξοντωτική «εξεταστική αρένα» και τη ζωή του μαθητή, λάστιχο. Η λαϊκή οικογένεια θα ματώσει οικονομικά για να μορφώσει τα παιδιά της.
- Γιατί είμαι ενάντια στις αντιδραστικές αλλαγές στο περιεχόμενο του Σχολείου, με την εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών από το Νηπιαγωγείο, τα «εργαστήρια δεξιοτήτων», αντί να ενισχύεται η ολόπλευρη μόρφωση, ώστε να μπορούν να καλλιεργηθούν οι διάφορες ικανότητες των μαθητών.
- Γιατί ΤΩΡΑ είναι αναγκαία η μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Να μην παγιωθεί ο νόμος «σφαγείο» των αναπληρωτών, ο ν. Γαβρόγλου, που οδηγεί στο συνεχές κυνήγι προσόντων, που τσακίζει την προϋπηρεσία και εισάγει νέες τιμωρητικές διατάξεις.
- Γιατί η «αριστεία» τους, αφορά τους λίγους, οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη κατηγοριοποίηση μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων.
- Γιατί το «αποκεντρωμένο» σχολείο σημαίνει το ολοκληρωτικό πέρασμά του στους Δήμους, δηλαδή χειροτέρευση των όρων λειτουργίας των σχολείων αλλά και των εργασιακών μας σχέσεων.
- Γιατί η αντιδραστική αξιολόγηση θέλει τον εκπαιδευτικό να υλοποιεί όλες τις παραπάνω κατευθύνσεις! Να δουλεύει για την «αυτονομία» της σχολικής μονάδας, να ψάχνει οικονομικούς πόρους για το σχολείο, να κρίνεται από τις επιδόσεις των μαθητών και την οικονομική συνδρομή των γονιών.
- Γιατί η Κυβέρνηση δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων! Κρύβεται και δεν παίρνει κανένα μέτρο (μονιμοποίηση καθαριστριών, αναλώσιμα, κλπ) βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ - ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ 13:00 ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ!
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ H ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη