Οι εργαζόμενοι αντιμέτωποι με νέο γύρο λεηλασίας εισοδήματος και δικαιωμάτων
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ Γ’ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η κυβέρνηση της ΝΔ αποδεικνύεται μία από τις αντιλαϊκότερες των τελευταίων δεκαετιών.

Μετά τα «μνημόνια» και τη βαρβαρότητα της βίαιης αναδιανομής εισοδήματος υπέρ των πλουσίων τα τελευταία 11 χρόνια από όλες τις κυβερνήσεις, το ξεπούλημα-ιδιωτικοποίηση του δημοσίου πλούτου, τη συρρίκνωση της Δημόσιας Παιδείας, Υγείας, ασφάλισης και πρόνοιας, η επίθεση στους εργαζόμενους παίρνει νέα διάσταση. Οι δυνάμεις του κεφαλαίου αντιμετώπισαν και την πανδημική κρίση του COVID-19 σαν μια ακόμα ευκαιρία. Στο πλευρό τους η κυβέρνηση, που επικοινωνιακά χειρίστηκε την κρίση, με μηδαμινά μέτρα ενίσχυσης του ΕΣΥ και με απαγορεύσεις μετακινήσεων και συγκεντρώσεων. Το success story τους, πιθανόν να τελειώσει γρήγορα, αφού υπηρετώντας πολιτικές σκοπιμότητες, επιβάλλουν την επαναφορά στη «νέα κανονικότητα», με ελάχιστα μέτρα πρόληψης και προστασίας για το πληθυσμό. Μπροστά στη μεγάλη ύφεση της οικονομίας που ξεκίνησε, έρχονται νέα μνημόνια και σκληρά αντιλαϊκά μέτρα για τα οποία ήδη έχουν θέσει τις βάσεις με την καταβαράθρωση των εργασιακών δικαιωμάτων το τελευταίο δίμηνο, με δεκάδες χιλιάδες απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα, ελαστικοποίηση σχέσεων εργασίας. Οι σκοπιμότητες αυτές καθόρισαν το όπως-όπως άνοιγμα των σχολείων, με ελλιπή μέτρα υγειονομικής προστασίας, στο τέλος μάλιστα της σχολικής χρονιάς, και όχι οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών.

Το δημόσιο σχολείο, εκπαιδευτικοί και μαθητές αντιμέτωποι με την αντιεκπαιδευτική-αντιδραστική πολιτική της κυβέρνησης.

Η κυβέρνηση της Ν.Δ με την πλήρη στήριξη των ΜΜΕ, προχωρά με αλαζονεία στην προώθηση της αντιεκπαιδευτικής αντιδραστικής πολιτικής δια χειρός ΟΟΣΑ, Ε.Ε, ΣΕΒ. Εν μέσω πανδημίας κατέθεσε το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο που έρχεται να σαρώσει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, αλλά και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών και είναι ένα ακόμα σοβαρό βήμα στην αλυσίδα των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων των πολιτικών προηγούμενων κυβερνήσεων και περιλαμβάνει:  Αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων με βάση προαγωγής 10 για όλες τις τάξεις, τράπεζα θεμάτων σε όλες τις τάξεις του Λυκείου –μέτρα που κάνουν το σχολείο εξεταστικό κέντρο και μετατρέπουν σε σχολική γνώση τα SOS θέματα- επαναφορά της διαγωγής και αύξηση ποινών για τους μαθητές, νέες θεματικές από το νηπιαγωγείο και εισαγωγή «εργαστηρίων δεξιοτήτων», αξιολόγηση σχολικής μονάδας με άξονες και σχέδια δράσης «εσωτερική και εξωτερική» από τον Σεπτέμβρη του 2020, θεσμοθέτηση με ΠΔ της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού, αύξηση του αριθμού των προτύπων, μείωση κατά το 1/3 των μαθητών των ΕΠΑΛ λόγω ηλικιακού ορίου 17 έτη στις εγγραφές, αύξηση των μαθητών ανά τμήμα σε δημοτικά και νηπιαγωγεία. Ποινές τουλάχιστον 2ετούς αποκλεισμού για τους αναπληρωτές, άμεση μείωση μετεγγραφών και εισακτέων από του χρόνου στα ΑΕΙ, ίδρυση ξενόγλωσσων τμημάτων με δίδακτρα κλπ.

Η τελευταία ανήκουστη τροπολογία καιΥπουργική Απόφαση Κεραμέως, που μονιμοποιεί τη σύγχρονη «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» και θεσμοθετεί τη ζωντανή αναμετάδοση μαθήματος μέσα από τη σχολική τάξη και το συνδυασμό τους, έρχεται να δείξει το αποκρουστικό πρόσωπο του πανοπτικού ελέγχου και των αξιολογήσεων της πολιτικής του ΥΠΑΙΘ και όχι μόνο για «ειδικές συνθήκες». Καταπατώντας κάθε παιδαγωγική αρχή και ελευθερία, γράφοντας στα παλιά της τα παπούτσια κάθε επίκληση προσωπικών δεδομένων και δικαιωμάτων, η τροπολογία αυτή προκαταβάλει την εξαφάνιση κενών σε απομακρυσμένες, νησιωτικές και άλλες περιοχές που παραμένουν ακόμη και μετά τα Χριστούγεννα. Η ρύθμιση αυτή επιδιώκει την πειθάρχηση, τυποποίηση, μετατροπή της γνώσης σε πληροφορία και δεξιότητα με μετρήσιμα αποτελέσματα. Έκτακτο ή απρόβλεπτο γεγονός θα μπορούσε να χαρακτηριστεί από την κυβέρνηση οποιαδήποτε κινητοποίηση. Στόχος τους η αντικατάσταση μέρους της ζωντανής εργασίας από την τηλεργασία σε όλη την κοινωνία, η εξοικονόμηση προσωπικού, το κτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων και γενικότερα η μείωση του κόστους εργασίας.

 Η «νέα κανονικότητα» παγκόσμια σαρώνει μισθούς, θέσεις εργασίας, δικαιώματα. Σε όλες τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ, ΣΕΒ αλλά και των πορισμάτων των “εθνικών διαλόγων” για την Παιδεία (Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής 2016, Πόρισμα Λιάκου 2016)  προτάσσεται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ως αντιστάθμισμα στο ακριβό δημόσιο ελληνικό σχολείο.

Οι αγώνες  εκπαιδευτικών, ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ  ο δρόμος για να νικήσουμε!

Η μεγάλη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια (8/5, 13/5 και 19/5) στη Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα και σε όλη τη χώρα αποτελούν την απάντηση ότι τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης δεν θα περάσουν και μπορούν να ανακοπούν. Οι αγώνες που αναπτύχθηκαν είναι αποτέλεσμα της δράσης πρωτοβάθμιων σωματείων, ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που επιμένουν στον συντονισμό τους και με εμπιστοσύνη υπηρετούν αυτόν τον σκοπό, καθώς τα πρωτοβάθμια σωματεία αποτελούν την ατμομηχανή του κινήματος. Όλο το προηγούμενο διάστημα, δεν εναντιώθηκαν απλά στα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης, αλλά οργάνωσαν και συμμετείχαν σε διαμαρτυρίες και κινητοποιήσεις σε Υπουργεία, ΔΔΕ και ΠΔΕ, στήριξαν τις διεκδικήσεις των συνδικαλιστικών οργανώσεων των υγειονομικών, της ΟΕΝΓΕ και της ΕΝΙΘ, για μέτρα ενίσχυσης της δημόσιας υγείας. Συνέβαλαν να μην περάσει το σταμάτημα της δράσης των σωματείων και των αγώνων του κινήματος που η κυβέρνηση, αξιοποιώντας την πανδημία του κορονοϊού, επεδίωκε.

 Η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται τον αναβρασμό που επικρατεί στο χώρο της εκπαίδευσης  και, αφού με την τακτική σοκ και δέος, την αυταρχική και αντιδημοκρατική συμπεριφορά δεν κατάφερε να καθυποτάξει τους εκπαιδευτικούς και το εκπαιδευτικό κίνημα, αναπροσαρμόζει την τακτική της υποχωρώντας σε επιμέρους ρυθμίσεις για να προωθήσει άμεσα το συνολικό της σχέδιο για ψήφιση του πολυνομοσχεδίου.

 Τα εκπαιδευτικά σωματεία, εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές, παίρνουμε  θέση μάχης με τη συσπείρωση στα σωματεία μας και μαζική συμμετοχή στους αγώνες. Με τη στήριξη του συντονισμού ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, τη συγκρότηση Επιτροπών Αγώνα, την αγωνιστική ενεργοποίηση των συλλόγων διδασκόντων, με ανυποχώρητο και πολύμορφο αγώνα διαρκείας μπορούμε να νικήσουμε.

Αιτήματα – διεκδικήσεις

Ÿ  Να αποσυρθεί – καταργηθεί το αντιεκπαιδευτικό νσχ.

Ÿ  Να αποσυρθεί - καταργηθεί η τροπολογία Κεραμέως. Όχι στη ζωντανή αναμετάδοση και σε κάθε εξ αποστάσεως αποσπασματική μεταφορά γνώσης. Απεργία-Αποχή.

Ÿ Μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων.

Ÿ Αύξηση των εισακτέων στα ΑΕΙ, των μετεγγραφών φοιτητών, όχι στην ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης.

Ÿ  ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-Κατηγοριοποίηση-Απόλυση. Απεργία - Αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης.

Ÿ  Κατοχύρωση της σταθερής δουλειάς και οργανικής θέσης για όλους. Μαζικοί διορισμοί τώρα. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Ανανέωση των  συμβάσεων αναπληρωτών.

Ÿ Καμία μείωση μισθών στο Δημόσιο. Επαναφορά των μισθών στο επίπεδο του 2009.

Ÿ Οι Συνδικαλιστικές και Πολιτικές ελευθερίες είναι αδιαπραγμάτευτες. Κάτω τα χέρια από τις λαϊκές ελευθερίες και τα δικαιώματα.

Ÿ  Δωρεάν, Δημόσιο κι Ενιαίο σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, με παιδαγωγική ελευθερία, δημοκρατία.

Ÿ  Να παραιτηθεί τώρα η υπουργός παιδείας Κεραμέως – Να ανατραπεί η αντιλαϊκή – αντιεκπαιδευτική πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ.

Πρόγραμμα δράσης

Προχωράμε με αποφασιστικά αγωνιστικά βήματα τις επόμενες κρίσιμες μέρες  και κορύφωση του αγώνα: με καμπάνια ενημέρωσης της κοινωνίας, συναντήσεις συντονισμού με γονείς, φοιτητές και μαθητές, με συλλαλητήρια τοπικά και πανελλαδικά  στην Αθήνα και απεργιακές κινητοποιήσεις.

  • Πέμπτη 28/5, στις 1.30 μ.μ. παραστάσεις     διαμαρτυρίας σε ΔΔΕ από ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ με αιχμή

        μέτρα προστασίας σε Δημοτικά, Γυμνάσια,, ΓΕΛ         ΕΠΑΛ.

  • Παρασκευή 29/5, στις 1.00 μ.μ, στο Άγαλμα Βενιζέλου νέο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο, η πρώτη μαζική απάντηση με την κατάθεση του αντιεκπαιδευτκού νσχ. 2ωρες διευκολυντικές  στάσεις 12 – 2 μμ και  2 – 4 μμ.
  • Πανελλαδική συγκέντρωση στην Αθήνα, στις 1.00 μ.μ., στα Προπύλαια με αποφάσεις Γενικών Συνελεύσεων και προκήρυξη 3ωρων + 3ωρων και κάλυψη εξόδων από ΟΛΜΕ – ΕΛΜΕ. Η μέρα θα συναποφασιστεί από ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΕΛΜΕ,  ΣΕΠΕ.  
  • 48ωρη απεργία με την κατάθεση του νσχ. στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής με συγκεντρώσεις την 1η μέρα σε όλους τους νομούς και συγκέντρωση τη 2η μέρα όλων των ΕΛΜΕ στην Αθήνα με κάλυψη εξόδων από ΟΛΜΕ – ΕΛΜΕ. Η απεργία να προκηρυχθεί νωρίτερα αν η κυβέρνηση προωθήσει αιφνιδιαστικά για ψήφιση το νσχ.
  • Τετάρτη 3/6, πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο με κάλεσμα για να συμμετέχουν τα σωματεία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα και να εξελιχθεί σε πανεργατική μέρα για την Παιδεία.
  • Η ΟΛΜΕ να προκηρύξει άμεσα Γ.Σ. προέδρων
  • Νέες γενικές συνελεύσεις για αγωνιστική απεργιακή κλιμάκωση.
  • Με συλλογικές και αγωνιστικές αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων προωθούμε τις διεκδικήσεις των ΕΛΜΕ και του κλάδου.
  • Συγκροτούμε Επιτροπή Αγώνα για την προώθηση των διεκδικήσεων.
  • Πανελλαδική μέρα δράσης για την Παιδεία και την Υγεία με συλλαλητήριο που  θα συναποφασιστούν με ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ, ΟΕΝΓΕ, ΕΝΙΘ
  • Κήρυξη απεργίας – αποχής με συνδικαλιστική κάλυψη από ΕΛΜΕ, ΟΛΜΕ και ΑΔΕΔΥ, αν επιχειρήσουν να εφαρμόσουν  ζωντανή αναμετάδοση μαθημάτων και όταν δεν τηρούνται τα στοιχειώδη μέτρα προστασίας και από κάθε διαδικασία αξιολόγησης στα  σχολεία. Να σταματήσουν οι πιέσεις για εφαρμογή της τροπολογίας για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και σε  συναδέλφους που διδάσκουν στα σχολεία και σε συναδέλφους που είναι σε άδεια.

Καλούμε την ΟΛΜΕ να ανταποκριθεί στις αγωνίες των εκπαιδευτικών. Να καταθέσει τώρα ενιαίο πρόγραμμα δράσης αποφασιστικής κλιμάκωσης του αγώνα και να συγκαλέσει άμεσα Γ.Σ. των προέδρων ΕΛΜΕ.

 

ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Ζευγάρι ξυλοκόπησε Αφροαμερικανή υπάλληλο επειδή δεν είχε ζεστό νερό το δωμάτιό τους (Video)
Ζευγάρι ξυλοκόπησε Αφροαμερικανή υπάλληλο επειδή δεν είχε ζεστό νερό το δωμάτιό τους (Video)
Για επίθεση με ρατσιστικά κίνητρα σε βάρος Αφροαμερικανής εργαζόμενης σε ξενοδοχείο στο Κονέκτικατ κατηγορείται ζευγάρι από τη Νέα Υόρκη
Ζευγάρι ξυλοκόπησε Αφροαμερικανή υπάλληλο επειδή δεν είχε ζεστό νερό το δωμάτιό τους (Video)
Ταϊλάνδη-Κορονοϊός: Ερευνητές σχεδιάζουν τη δοκιμή πειραματικού εμβολίου σε ανθρώπους τον Νοέμβριο
Ταϊλάνδη-Κορονοϊός: Ερευνητές σχεδιάζουν τη δοκιμή πειραματικού εμβολίου σε ανθρώπους τον Νοέμβριο
Ερευνητές στην Ταϊλάνδη σχεδιάζουν να αρχίσουν τη δοκιμή σε ανθρώπους ενός πιθανού εμβολίου για τον νέο κορονοϊό τον Νοέμβριο
Ταϊλάνδη-Κορονοϊός: Ερευνητές σχεδιάζουν τη δοκιμή πειραματικού εμβολίου σε ανθρώπους τον Νοέμβριο
Έφυγε από τη ζωή ο Γαλλο-Ελβετός φιλέλληνας που έκανε τις αρχιτεκτονικές αποτυπώσεις της Σπιναλόγκας
Έφυγε από τη ζωή ο Γαλλο-Ελβετός φιλέλληνας που έκανε τις αρχιτεκτονικές αποτυπώσεις της Σπιναλόγκας
Έφυγε από τη ζωή ο Maurice Born, ο φιλέλληνας Γαλλο-Ελβετός αρχιτέκτονας και εθνολόγος
Έφυγε από τη ζωή ο Γαλλο-Ελβετός φιλέλληνας που έκανε τις αρχιτεκτονικές αποτυπώσεις της Σπιναλόγκας
Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης: Δεν είναι κάμερα στην τάξη, αλλά υπολογιστής - Θα είναι εστιασμένος μόνο στον πίνακα ή στον εκπαιδευτικό
Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης: Δεν είναι κάμερα στην τάξη, αλλά υπολογιστής - Θα είναι εστιασμένος μόνο στον πίνακα ή στον εκπαιδευτικό
«Ένας εκπαιδευτικός που είναι άρτια προετοιμασμένος και μπορεί να διαχειριστεί την τάξη του, τους μαθητές του, δεν έχει να φοβηθεί κάτι, εξάλλου η...
Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης: Δεν είναι κάμερα στην τάξη, αλλά υπολογιστής - Θα είναι εστιασμένος μόνο στον πίνακα ή στον εκπαιδευτικό