patra kathigites
Ανακοίνωση της Αγωνιστικής Ενότητας Καθηγητών για Παρέμβαση στη Δυτική Ελλάδα

Ζωντανά και συνεργατικά σχολεία ανοιχτά στη γνώση και τη ζωή

  • Ναι στο ζωντανό και ενιαίο σχολείο των πολλών
  • ΟΧΙ στο εικονικό σχολείο της αμάθειας (τηλεκπαίδευσης/τηλεργασίας). ΟΧΙ μικρόφωνα ή και κάμερες στις αίθουσες
  • Η κατάργηση της ζωντανής διδασκαλίας οδηγεί στην αμάθεια, στη κατηγοριοποίηση, μαθητών και σχολείων
  • Η απομάκρυνση των μαθητών από τα σχολεία μειώνει την κοινωνικοποίηση και τη συνεργατικότητα και απομονώνει.
  • Σε περιπτώσεις ακραίων συνθηκών επεκτείνουμε σε μαθήματα και προσωπικό την ζωντανή κατ’ οίκον διδασκαλία ή αναπληρώνουμε πολυποίκιλα την αναγκαία μαθησιακή ύλη (Πρόσθετη Διδακτική στήριξη, παράλληλη στήριξη, αύξηση διδακτικού ετήσιου χρόνου)
  • Αγωνιζόμαστε για να ΄ναι τα σχολεία πληθυντικός του ονείρου! Όχι στις «κλειδαρότρυπες»!

Συναδέλφισσες / φοι

Η σταδιακή επιστροφή στα σχολεία, αναδεικνύει μία σειρά από αντιφάσεις και γεννά αρκετά ερωτήματα. Αυτά το μόνο που φανερώνουν είναι ότι η κυβέρνηση αντιμετώπισε καθαρά πειραματικά (και επικοινωνιακά) ακόμη και το άνοιγμά τους, για να δημιουργήσει μία εικόνα επιστροφής στη “μερική κανονικότητα”, να προωθήσει άμεσα το διχασμό των μαθητών σε ζωντανά και δήθεν εικονικά παρακολουθούντων (βλέπε εγκ. 15.05.2020), αλλά όχι συμμετεχόντων, γι αυτό τους έκλεισε «πονηρά» και το μάτι νωρίτερα για να μην έρθουν στο σχολείο. Μπροστά μάλιστα στη μεγάλη ύφεση και τα σκληρά αντιλαϊκά μέτρα που ήδη σχεδιάζει (μείωση διορισμών έως και αόριστη παράταση της αδιοριστίας, μειώσεις μισθών, μόχλευση συντάξεων και φόρων, αναδιάταξη προσωπικού, κλπ), πουλά πολλά καθρεφτάκια…

Σε αυτές τις επικοινωνιακές τακτικές της κυβέρνησης συνέβαλε και η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ με την απεργία παρωδία στις 6-5-2020, για την οποία ήμαστε οι μοναδικοί που διαφωνήσαμε δημόσια από πριν (και όχι μετά, όπως το ΠΑΜΕ) και δεν διευκολύναμε καμία πλευρά να κλείσει τα σχολεία με τη διασπορά του φόβου και την εναλλακτική της τηλεκπαίδευσης, που οδηγεί τους μαθητές σε άλλες επιλογές εκτός του σχολείου.

Λίγο πριν επιστρέψουν στις σχολικές τάξεις οι μαθητές της Γ’ Λυκείου, η υπουργός Παιδείας, επικαλούμενη το δημόσιο συμφέρον, νομοθέτησε αιφνιδιαστικά και σε άσχετο νομοσχέδιο την απ’ ευθείας αντιπαιδαγωγική αναμετάδοση της ζωντανής διδασκαλίας από τη σχολική τάξη για όσους μείνουν σπίτι, επιβάλλοντας στην ουσία τον «μεγάλο αδελφό» και στη σχολική τάξη! Δηλαδή τίθεται ωμά πλέον η κύρια αντίθεση για τον κλάδο: ενιαίο ζωντανό σχολείο των πολλών ή εικονικό και διχοτομικό/αυτόνομο σχολείο; Ζούμε σε μια άλλη, σκοτεινή εποχή. Σήμερα άνθρωποι του πνεύματος (όπως τουλάχιστον τους αποκαλούν τα ΜΜΕ), σαν τον κ. Μπαμπινιώτη, καθώς και το σύνολο των επίσημων ΜΜΕ καθαγιάζουν την άθλια πρακτική της αναμετάδοσης μέσα από την τάξη. Η στόχευση γνωστή. Δεν διευκολύνουν αυτούς που απουσιάζουν, αφού υπάρχουν ζωντανές εναλλακτικές, αλλά θέλουν να επιβάλλουν τον φρονηματισμό και την τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών, με την εισαγωγή της λογικής του Μεγάλου Αδελφού στο σχολείο. Παράλληλα θέλουν να πετάξουν στα σκουπίδια το συνεργατικό σχολείο όλης της ζωντανής τάξης για τα παιδιά του λαού και να τα οδηγήσουν από τη σημερινή ημιμάθεια στην ουσιαστική αμάθεια λόγω της απουσίας της κριτικής γνώσης και της ομαδικής ζωντανής ψυχοδυναμικής διδασκαλίας. Απομονώνουν τον εκπαιδευτικό από το μαθητή, τον καθιστούν έρμαιο του  μικροφώνου ή και της κάμερας, τον σύρουν ως δάσκαλο και ως εργαζόμενο  στο έλεος ενός πανοπτικού αντιδημοκρατικού ελέγχου. Με αυτό τον τρόπο θέλουν να προωθήσουν τόσο την εσωτερική όσο και την εξωτερική αξιολόγηση δομών και προσώπων.

Με τη νομοθέτηση της με κάθε τρόπο και μέσο μεταφοράς ήχου /ή και εικόνας, θέτουν πλέον ως κυρίαρχο τη θεμελίωση της αλλαγής της θεώρησης της Εκπαίδευσης, στα πλαίσια της οποίας θα δίδεται η γνώση σε πακέτα, που θα εκπέμπονται από το κέντρο συντονισμού (ΠΕΚΕΣ) παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών (αντί του σχολείου και των δασκάλων μέχρι τώρα) στον πελάτη: στο παιδί ως μαθητή, στους γονείς ως φορολογούμενους, στο δάσκαλο ως εργαζόμενο. Μια πρακτική που θα συνεχίζεται τεμαχισμένα (κατάρτιση και όχι εκπαίδευση ή και παιδεία) «δια βίου» για να έχει πιθανότητα ο εκπαιδευόμενος να επιβιώσει στη ζούγκλα της ευέλικτης αγοράς εργασίας. Στο σχεδιασμό αυτό εντάσσεται και το σπάσιμο της επαφής δασκάλου και μαθητών (στην τάξη και στο σχολείο). Επιδιώκουν να επέλθει η κατάργηση δηλαδή του παιδαγωγικού θεμελίου της διδακτικής πράξης.

Επιβεβαιώνοντας τη λαϊκή σοφία ότι: «Ο λύκος στην αντάρα χαίρεται» (συγγνώμη λύκε)

Το εκπαιδευτικό κίνημα και οι δάσκαλοι/καθηγητές δεν αντέδρασαν ως σύνολο, όπως θα έπρεπε, πιάστηκαν στον ύπνο. Βασικοί συντελεστές οι παρατάξεις (είναι πλέον γνωστές, όσο κι αν προσπαθούν να κρυφτούν) που έσπευσαν με ανακοινώσεις τους να ευνοήσουν τη γραμμή της Κεραμέως (και της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη). Εργαλεία του κυβερνητικού επιτελείου αποτέλεσαν: α) η συναίνεση της γνωστής πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ στην τηλεκπαίδευση, που de facto μπήκε στη ζωή των σχολείων και απέναντι στην οποία η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, χωρίς συλλογική σκέψη, ενέδωσε β) το διαλυτικό σχέδιο νόμου εν μέσω εγκλεισμού και γ) η τροπολογία για αναμετάδοση του ζωντανού μαθήματος σε άσχετο νομοσχέδιο τα μεσάνυχτα καθώς και η σχετική εγκύκλιος για εφαρμογή της πριν βγει καν η έκθεση αντικτύπου της ΑΠΠΔ.

Με τις τελευταίες αντιδράσεις του ζωντανού κόσμου της εκπαίδευσης, που εκφράστηκαν  με τις ποικίλες αγωνιστικές κινητοποιήσεις μας, αποκαλύφθηκε το Οργουελικό έργο της κυβέρνησης και καταφέραμε τις πρώτες ρωγμές, δίνοντας κουράγια συνολικής απάντησης τώρα και το Σεπτέμβριο στην κυβέρνηση. Στις πορείες αναμειγνύονται όλα τα ρεύματα και τα μέρη που σχετίζονται με το ζωντανό σχολείο των πολλών και αυτό είναι που μας ενώνει. Το ανυπότακτο φρόνημα όλων αυτών που τις τελευταίες ημέρες βρέθηκαν στους δρόμους στο τέλος θα νικήσει.  

Η τηλεκπαίδευση απέναντι στην ζωντανή διδασκαλία

(Μερικές εκτιμήσεις απέναντι στις εκδοχές της συναίνεσης: που διαφωνούμε)

Χρησιμοποιούν την πραγματική (εγκλεισμός) και φτιαχτή (κλείσιμο ματιού να μην έλθουν οι μαθητές στα σχολεία) ανάγκη ως πρόφαση. Θέλουν να οδηγήσουν το δημόσιο σχολείο σε «παράλυση». Δεν αντιλαμβάνονται οι γνωστές τέσσερις παρατάξεις στην ΟΛΜΕ ότι ακριβώς αυτά τα «νέα εργαλεία» αποτελούν χάντρες προς ιθαγενείς διότι η ολιγαρχία δίνει στα δικά της παιδιά και ζωντανά εργαστήρια και εντατικά δια  ζώσης φροντιστήρια και ζωντανές καλλιτεχνικές σπουδές (μουσική – πιάνα – ζωγραφική) ενώ στα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων δίνει βιντεάκια και εικονικές καρικατούρες που οδηγούν στην πνευματική υστέρηση μέσω της σχεδιασμένης κρατικής ηλεκτρονικής λοβοτομής της νεολαίας.

Η όλη επιχείρηση αποβλέπει στην αποδόμηση των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ. Με τις διάφορες ιδιωτικές πλατφόρμες οι ΠΕΚΕΣεάρχες, μαζί με τους «χρήσιμους ηλίθιους» και τους νέους γιάπηδες της αγοράς,  εκτός της ιδιοτέλειας επιδιώκουν την ολιστική «αμάθεια» στη νέα γενιά, με ταυτόχρονη μείωση του κόστους λειτουργίας του δημοσίου στα πλαίσια της συμφωνίας της Λισσαβόνας του 2000. Ο ηλικιακός κόφτης εγγραφών μαθητών στα ΕΠΑΛ είναι η βίαιη μεταστροφή των παιδιών των φτωχολαϊκών κοινωνικών στρωμάτων στην κατάρτιση και απλήρωτη μαθητεία νέου τύπου, στην υπηρεσία των πολυεθνικών, επαναφέροντας την κοινωνία στις αρχές του προηγούμενου αιώνα! Αρνούνται την κοινωνικοποίηση των μαθητών και θα τους στέλνουν από πρώιμη ηλικία στα κάτεργα των εμπόρων των εθνών!

Τα σχολεία, που θα μείνουν για τους λίγους και εκλεκτούς γόνους της κοινωνικής ελίτ, θα αλλάξουν συθέμελα· θα υπάρξουν πολλά επίπεδα δομών εναλλακτικής μάθησης, όπως προκύπτει από το περιεχόμενο του εθνικού απολυτηρίου (International Baccalaureate). Θα αλλάξει· ακόμα και το αρχέτυπο των κτιρίων. Βέβαια θα φτιάξουν τις ΣΕΚ για τους πολλούς κατατρεγμένους αυτής της κοινωνίας. Εμείς είμαστε με τους πολλούς διότι δεν έχουμε ξεχάσει την καταγωγή μας και την ταξική μας θέση· και αυτό ας το καταλάβουν πολλοί εντός και εκτός του κλάδου!    

Οι κάμερες, που παραβιάζουν τα προσωπικά δεδομένα, θα λειτουργήσουν, ως ένας νέος «σύγχρονος ηλεκτρονικός επιθεωρητής» που εξ αποστάσεως χειραγωγεί τη συμπεριφορά εκπαιδευτικών και μαθητών, αφού όλοι θα νιώθουν ότι παρακολουθούνται, ότι καταγράφεται κάθε κίνηση, φράση, συμπεριφορά και απάντησή τους. Με τον Big Brother (τις κάμερες) ως αθέατο μάρτυρα στο σχολείο, η υπουργός παιδείας των «αρίστων» επιδιώκει τη χειραγώγηση και όχι τη χειραφέτηση της νέας γενιάς!

Εδώ βέβαια εκτίθενται όσοι θεωρούν ότι η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου θα είναι μια «δημοκρατική» διαδικασία στα χέρια των συλλόγων διδασκόντων. Υποτιμούν (σκόπιμα;) τις δυνατότητες των μηχανισμών ελέγχου του αστικού συστήματος, καθώς το πανοπτικό  σύστημα με τα σύγχρονα εργαλεία στην εποχή της Ρομποτικής και της νανοτεχνολογίας, εκτός των αναφερόμενων, θα εκτοπίσει πολύ σύντομα ακόμα και την φυσική παρουσία του καθηγητή από την εικονική τάξη που φτιάχνουν οι διάφοροι ντελάληδες του Μπιλ Γκέιτς και των άλλων ευαγών ιδρυμάτων…! 

Θεωρούμε ότι τα εργαλεία των νέων τεχνολογιών πρέπει να ενσωματωθούν στις υποδομές των σχολείων για τη διευκόλυνση και καλύτερη αποδεικτική διαδικασία στη μάθηση, και τις εφαρμογές της τεχνολογικής επιστήμης, στο φυσικό χώρο που διεξάγεται το μάθημα (αίθουσα ή εργαστήριο) και μόνο για τους παρόντες. Το σχολείο σήμερα έχει ανάγκη από πραγματική αντισταθμιστική εκπαίδευση και μπροστά στο υγειονομικό πρόβλημα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για αναπλήρωση της ύλης και προσδιορισμός του ελάχιστου αριθμού διδακτικών ημερών για κάθε μάθημα (κάτι που ακολουθούν πολλές χώρες) ώστε να σταματήσει αυτό το «μπάχαλο» με την τηλεκπαίδευση, που ευνοεί πλήρως την ιδιωτία. Εμείς στην προηγούμενη ανακοίνωσή μας προβάλαμε τη διεύρυνση και επέκταση της «κατ’ οίκον διδασκαλίας» και σ’ αυτή το λογική της ζωντανής και πολυεπίπεδης αναπλήρωσης. Δύο πρακτικές που εμβρυακά και νομικά υπάρχουν στο σχολείο, τις οποίες όμως η κυβέρνηση αυτή ούτε καν τις αναφέρει για να τις αποδομήσει!!! Παράλληλα θα μπορούσε να επεκταθεί μέρος της σύγχρονης τεχνολογίας εντός της ζωντανής τάξης, αλλά σε τέτοιο βαθμό ώστε: α) Να μην εκτίθενται στις οθόνες οι μαθητές για πολύ χρόνο, β) Να μην υποβαθμίζεται-ακυρώνεται το ουσιαστικό εργαστηριακό έργο της εξάσκησης και των δεξιοτήτων στα ΕΠΑΛ ή στις ειδικότητες των  φυσικών  επιστημών γ) να μη μειώνεται η ψυχοδυναμική της τάξης, δ) να μην αποδυναμώνεται η συνεργατικότητα στην τάξη ή και στο σχολείο, ε) να ενεργοποιεί τη συλλογική δράση των μαθητικών κοινοτήτων.

Η παιδαγωγική, επιστημονική και ιδεολογική μας αντίθεση στο επιχειρούμενο ανοσιούργημα της εικονικής πραγματικότητας δεν θα μας οδηγήσει να γίνουμε  βέβαια και «λουδίτες...», αλλά ούτε θα υποστείλουμε και τη σημαία του αγώνα των ιδεών μας για πραγματική ζωντανή δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση με σύγχρονα ωρολόγια προγράμματα και μια ενιαία ΤΕΕ, που θα υπηρετεί την αναγέννηση της «εθνικής» οικονομίας, με νέες ειδικότητες και μια άλλη δομική οργάνωση, που θα είναι μοχλός για την οριστική μας αποδέσμευση από το μαγγανοπήγαδο της γερμανικής ΕΕ.

Δυστυχώς τα πρώτα «θύματα» αυτού του κοινωνικού «πολέμου» στο χώρο μας θα είναι ο δραστικός περιορισμός των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό με την απόλυση μεγάλου μέρους αναπληρωτών οι οποίοι ακόμα δεν έχουν καταλάβει τους κινδύνους που έρχονται, παρά μόνο εκθειάζουν ως προσόν τους για την προτίμησή τους στη συνέχεια της εργασίας, το γεγονός ότι συνέβαλαν στην τηλεκπαίδευση, δηλαδή στο μηχανισμό που τους καταργεί και δεν υπερασπίζονται τη ζωντανή εκπαίδευση και το ανοιχτό σχολείο, που εξασφαλίζουν τις θέσεις τους!

Η απειρία τους ίσως και  οι ψευδαισθήσεις ορισμένων τους εμποδίζει να συμμετέχουν στις τελευταίες κινητοποιήσεις ενάντια στο πολυνομοσχέδιο  της Κεραμέως της ΝΔ., ενώ δεν έχουν αντιληφθεί  το αίτημα που εμείς προβάλουμε σθεναρά και τους ενοποιεί αφού τους κατοχυρώνει τη συνέχεια στο δικαίωμα της εργασίας,: «την επαναπρόσληψη όλων των αναπληρωτών από 1-7-2020, για το νέο σχολικό έτος».   

patra kathigites 2

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ

(η ελπίδα είναι ακόμα στο ζωντανό σχολείο)

Στη Δυτική Ελλάδα στις 13 και 14 Μαΐου  φέτος έγιναν συγκεντρώσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας στην Πάτρα, στο Αγρίνιο, στο Μεσολόγγι και στον Πύργο. Κορύφωση αποτέλεσε το μεγάλο απογευματινό συλλαλητήριο της προηγούμενης Πέμπτης με την αγορά ανοικτή, πράγμα που δείχνει το ανέβασμα της δυναμικής μας.

Ήμαστε απ’ αυτούς που πιέσαμε στην  Α ΄ΕΛΜΕ Αχαΐας τις προηγούμενες ημέρες,  για την επιτυχία ζωντανής Γεν. Συνέλευσης, η οποία παρ’ ολίγο να έχει και τη μεγάλη καταστατική απαρτία. Η επιτυχία συνοδεύτηκε και με την σημαντική συνάντηση με δεκάδες διευθυντές/διευθύντριες των σχολείων. Αντίστοιχο αγωνιστικό ρόλο έπαιξαν οι συνάδελφοι μέλη μας στην Β΄ΕΛΜΕ Αχαΐας, Β’ ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας και οι συναγωνιστές της ΑΡΠΑ στην Ηλεία.

Οι συνάδελφοι της Α.Ε.Κ. για Παρέμβαση στη Δυτική Ελλάδα, κόντρα στους αρνητικούς συσχετισμούς στις ΕΛΜΕ, χωρίς περιστροφές και χωρίς να έχουν βάλει ως «φύλλο συκής» την Video-μετάδοση στις διεκδικήσεις τους, όπως κάνουν οι πλειοψηφίες της ΟΛΜΕ, και των ΕΛΜΕ, καθώς και τα πολιτικά κόμματα, αμφισβητούν το σύνολο των αντιδραστικών διατάξεων του πολυνομοσχεδίου που φέρει, εκτός των άλλων αντιεκπαιδευτικών μέτρων και την τηλεργασία, ως τη νέα «βάρδια», του ακραίου νεοφιλελευθερισμού, ενώ αναδείξαμε τις ολέθριες συνέπειες που θα έχουν τόσο στο δημόσιο σχολείο, όσο και στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών.

Στο επόμενο διάστημα και ενόψει των Γεν. Συνελεύσεων των ΕΛΜΕ και των Προέδρων, που στην ΟΛΜΕ  δεν πρέπει να υπάρχουν ταλαντεύσεις και εφησυχασμός, ούτε εκπτώσεις στις διεκδικήσεις μας.

Το είχαμε πει και με το που κατέθεσε το πολυνομοσχέδιο η Κεραμέως: τα σημεία που ακουμπά η σημερινή, γαλάζια λαίλαπα της επίθεσης είναι τόσο πολύ στον πυρήνα των πραγμάτων, που - μέσα στο σκοτάδι - ανοίγεται μια πρώτης τάξης ευκαιρία να αναδειχτούν όλα αυτά που θα μπορούσαν να αποτελούν τους άξονες της δικής μας πρότασης για την «εκπαίδευση των αναγκών μας». Για την ακρίβεια, εάν αυτά δεν τεθούν με σαφήνεια, η τραγική Κεραμέως θα κάνει περίπατο από πάνω μας, πάνω από τα ερείπια της δημόσιας εκπαίδευσης.

ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΜΕΣΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ

Για μας, τρία άμεσα κομβικά σημεία θα καθορίσουν τη στάση μας στις προσεχείς συνελεύσεις:

  1. Άμεση απόσυρση του εκπαιδευτικού σχεδίου νόμου του υπουργείου παιδείας
  2. Ακύρωση της τροπολογίας των κάθε είδους αναμεταδόσεων των μαθημάτων στις τάξεις. Να μην εφαρμοστεί η εμπροσθοβαρής εγκύκλιος του Υπ. Παιδείας. Αρνητικές αποφάσεις για την εφαρμογή των συλλόγων διδασκόντων με προτάσεις των ΔΣ ΕΛΜΕ ή και ΔΣ ΟΛΜΕ. Απεργία-Αποχή.
  3. Επαναπρόσληψη των αναπληρωτών τώρα – με 12μηνη σύμβαση από 1-7-2020
  4. Βαθμολογικά κέντρα παντού με μικρό αριθμό, ευρύχωρα και με ανθρώπινες συνθήκες εργασίας
  5. Αύξηση όλων των αναγκαίων υγειονομικών μέτρων, ώστε στα σχολεία να έρθουν όλοι οι μαθητές.

Δεν παραιτούμαστε για:

  •  Δωρεάν, Δημόσιο και ενιαίο  σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, με όλες τις απαραίτητες υποδομές.
  •  Όχι στις Τράπεζες θεμάτων, και στους φραγμούς που ενισχύουν τα άθλια κολέγια των σχολαρχών. Σύγχρονα ζωντανά εργαστήρια σε όλα τα σχολεία πλήρως εξοπλισμένα και στελεχωμένα.
  • Αναβάθμιση των ΕΠΑΛ και ενιαία ΤΕΕ σε επίπεδο λυκειακής βαθμίδας στο ΥΠΑΙΘ σε πρώτη φάση.  .  – Μετατροπή της μαθητείας σε Πρακτική Άσκηση με πλήρη εργασιακά δικαιώματα – Για τους Εργαζόμενους Ενίσχυση του Δωρεάν Δημόσιου Χαρακτήρα των Δημοσίων ΙΕΚ και σύνδεσή τους με τα ΕΠΑΛ και τα Εργαστηριακά Κέντρα αναβαθμίζοντας συνολικά και σε άλλο επίπεδο την Τεχνική Εκπαίδευση. Όχι στην άτυπη κατακερματισμένη εκπαίδευση των ΚΕΚ, Ιδιωτικά ΙΕΚ κ.λπ.
  • Να παρθούν τώρα όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα προστασίας για όλα τα σχολεία.
  • Ολιγομελή τμήματα παντού πλέον.

Προτείνουμε την κήρυξη:

  • Απεργία – Αποχή για κάθε αναμετάδοση ζωντανού μαθήματος.
  • Η κατάθεση του πολυνομοσχεδίου προς ψήφιση στη βουλή πρέπει να βρει τον κλάδο στους δρόμους, με ανοιχτό το ενδεχόμενο των απεργιακών κινητοποιήσεων  που θα φθάνουν μέχρι και τα βαθμολογικά κέντρα, με αποφάσεις Γεν. Συνελεύσεων.   
  • Επίσης σε περίπτωση μη τήρησης μέτρων προστασίας στα βαθμολογικά κέντρα, με νέες Γεν. Συνελεύσεις  που θα προκηρύξει η ΟΛΜΕ προχωράμε σε αποχή
  • Αποφασίζουμε αποχή από την 1η Σεπτεμβρίου εάν δεν έχουν λυθεί τα τρία βασικά αιτήματα που θέτουμε και γι΄αυτό πρέπει να συμμετέχουν οι συνάδελφοι σε αυτές τις κρίσιμες Γ.Σ. και να ψηφιστούν από όλους.
  • Απεργία- Αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και σχολείων
  • Καταγγέλλουμε όποια Δημοτική Αρχή εγκαταστήσει τώρα κάμερες δήθεν για τη φύλαξη των διδακτηρίων!

 ΑΠΟΧΗ-ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΤΗΛΕΜΑΤΑΔΟΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ !

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!

ΟΧΙ ΣΤΗ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ «ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΔΕΛΦΟ»

ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Η ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΤΩΡΑ!            

17 Μάη 2020

Από την ΑΕΚ  για Παρέμβαση Δυτ. Ελλάδας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

χριστουγεννα
Εορταστικό ωράριο: Πρεμιέρα αύριο, Πέμπτη- Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Αναλυτικά το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων από τις 12 Δεκεμβρίου μέχρι τις 2 Ιανουαρίου
Εορταστικό ωράριο: Πρεμιέρα αύριο, Πέμπτη- Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
κινητό
Έπεσε η Meta: Προβλήματα σε facebook, instagram και WhatsApp και στην Ελλάδα
Τα τεχνικά προβλήματα όσον αφορά τη σύνδεση και παραμονή στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρατηρούνται μάλιστα και στην Ελλάδα
Έπεσε η Meta: Προβλήματα σε facebook, instagram και WhatsApp και στην Ελλάδα
agonas_dromoy.jpg
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή στην Λεωφόρο Ποσειδώνος
Η ΕΛΑΣ κάνει έκκληση στους οδηγούς, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή πρόσθετων κυκλοφοριακών προβλημάτων, να αποφύγουν τη διέλευση...
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή στην Λεωφόρο Ποσειδώνος