«Αντιδημοκρατική και αλαζονική αντίληψη του Υπουργείου Παιδείας για τις νομοθετικές διαδικασίες»
ΣΕΠΕ Ιεράπετρας:  Παιχνίδια επικοινωνιακού χαρακτήρα, νομοθετήσεις εν μέσω πανδημίας και προσπάθειες για εξάλειψη κάθε είδους δημοκρατικού διαλόγου δεν γίνονται αποδεκτές από την εκπαιδευτική κοινότητα

Το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση της ΝΔ, εν μέσω πανδημίας και περιοριστικών μέτρων μετακίνησης, βρήκε τον τρόπο να φέρει ό,τι πιο αντιδραστικό, αναχρονιστικό και βαθιά νεοφιλελεύθερο, σε επίπεδο νομοθέτησης, στη Δημόσια εκπαίδευση. Ένα νομοσχέδιο, που έθεσε σε διαβούλευση και το οποίο επιστρέφει τη Δημόσια εκπαίδευση στα χρόνια των μνημονίων, ενώ απηχεί τη βαθιά συντηρητική της αντίληψη για την εκπαίδευση.

Αποδεικνύεται για πολλοστή φορά πόσο υποκριτικά ήταν τα λόγια συμπάθειας της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που εδώ και εβδομάδες είναι μπροστά από οθόνες υπολογιστών ή στα τηλέφωνα, όλη μέρα, προκειμένου να έχουν επαφή με τους μαθητές τους για να τους στηρίξουν ψυχολογικά και μαθησιακά.

 Οι διατάξεις του προς διαβούλευση νομοσχεδίου (επαναφορά της τιμωρητικής αξιολόγησης και, επί της ουσίας, του Π.Δ. 152, επαναφορά της ποινής των αναπληρωτών για τη μη ανάληψη υπηρεσίας,  εισαγωγή διακριτών αντικειμένων στα νηπιαγωγεία απέναντι σε κάθε επιστημονικά παιδαγωγική άποψη, επαναφορά της αναγραφής της διαγωγής στα απολυτήρια, επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα από μέχρι 22 παιδιά σε Νηπιαγωγεία και Α & Β τάξεις σε μέχρι 26 και αύξηση του ελάχιστου αριθμού μαθητών από 12 σε 20 σε σχολεία με οργανικότητα από 7/θ και πάνω - έτσι σκέφτονται να καλύψουν τις ανάγκες της εκπαίδευσης, να μειώσουν τα τμήματα και να αφήσουν χιλιάδες αναπληρωτές στην ανεργία – αλλά και ζητήματα που αφορούν εσωτερικές αναδιαρθρώσεις της ύλης, διδακτικών αντικειμένων και θεματικών ενοτήτων, σε κενό θεσμικού διαλόγου) αποτυπώνουν με τον πλέον εμφατικό τρόπο την απαράδεκτη, αντιδημοκρατική και αλαζονική αντίληψη που έχει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για τις νομοθετικές διαδικασίες και τον κοινωνικό διάλογο.

Μάλλον τρομάζουν την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οι αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και γι’ αυτό προχωρά σε τέτοιες σπασμωδικές ενέργειες. Αυτό άλλωστε φάνηκε έντονα και στις τραγικές πολιτικές επιλογές της με την κατάθεση του νομοσχεδίου για την εκπαίδευση (που αφορούσε την αναγνώριση των πτυχίων των κολλεγίων για τα επαγγελματικά δικαιώματα στην εκπαίδευση) τον Ιανουάριο, παρακάμπτοντας ξεκάθαρα το άρθρο 16 του Συντάγματος αλλά και σε όλες τις αντεκπαιδευτικές ρυθμίσεις που έχει φέρει από τον Σεπτέμβριο μέχρι και σήμερα. Προσπαθεί να εισάγει «νέα ήθη» στην άσκηση πολιτικής και νέες μεθόδους διαχείρισης των εκπαιδευτικών ζητημάτων, πέρα και έξω από κάθε διαδικασία θεσμικού διαλόγου με τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες και την κοινωνία. Γι’ αυτό και τώρα τρέχουν να προλάβουν να νομοθετήσουν υπό αυτές τις συνθήκες, θεωρώντας ότι με αυτό τον τρόπο θα αποφευχθούν οι αντιδράσεις από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.

Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ιεράπετρας «Μαρία Λιουδάκη» καταγγέλλουμε την ηγεσία του υπουργείου παιδείας για την άνευ προηγουμένου προσπάθεια να «περάσει» τις πλέον αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις στη Δημόσια εκπαίδευση, εν μέσω πανδημίας και απαγόρευσης της κυκλοφορίας. Την καλούμε να πάρει πίσω το νομοσχέδιο και δηλώνουμε ότι θα υπερασπιστούμε τις βασικές αρχές της Δημοκρατίας με κάθε τρόπο και μέσο και, εφόσον επιμείνει στις απαράδεκτες αυτές μεθόδους, η αντίδρασή μας θα είναι δυναμική και καθολική. Παιχνίδια επικοινωνιακού χαρακτήρα, νομοθετήσεις εν μέσω πανδημίας και προσπάθειες για εξάλειψη κάθε είδους δημοκρατικού διαλόγου δεν γίνονται αποδεκτές από την εκπαιδευτική κοινότητα. Η αντίδραση του Κλάδου θα είναι άμεση και δυναμική!

ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΜΑΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ - ΤΑ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από τη νονά του δεύτερου παιδιού της Ειρήνης Μουρτζούκου
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
άρωμα
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
Συνδέονται με προβλήματα όπως η αντίσταση στην ινσουλίνη, καρδιοπάθειες και ακόμη και μείωση της νευροανάπτυξης
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
iep_1.jpg
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
Αναθεώρηση προθεσμιών υποβολής και επανελέγχου διδακτικών πακέτων από το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
αλτσ
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο σώμα μπορεί να συσχετίζεται με την παρουσία παθολογικών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο,...
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο