Τις τελευταίες ημέρες, με πληθώρα δημοσιευμάτων και κυβερνητικών «διαρροών» προαναγγέλλεται η επιδίωξη του Υπουργείου Παιδείας, να φέρει άμεσα, προς ψήφιση πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία. Θυμίζουμε πως το σχέδιο νόμου αφορά σε αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στην επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, στα πρότυπα σχολεία, σε αντιδραστικές αλλαγές στην δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης και σε νέο σύστημα επιλογής στελεχών εκπαίδευσης.
Την ώρα που απαγορεύονται οι συναθροίσεις και η κυβέρνηση επέβαλε την αναστολή της κατάργησης της πολιτικής επιστράτευσης, ώστε να αποδυναμώσει τις πιθανές αντιδράσεις των εργαζομένων, τα σωματεία δεν μπορούν να συγκαλέσουν γενικές συνελεύσεις. Το ΥΠΑΙΘ ετοιμάζεται να νομοθετήσει ζητήματα με τα οποία σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα διαφωνεί (ανεξάρτητα αν τελικά το Υπουργείο καταλήξει σε νομοσχέδιο που θα περιλαμβάνει κάποια από αυτά που διαρρέονται ή όλα).
Αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά πόσο υποκριτικά είναι τα λόγια συμπάθειας της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας απέναντι στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που εδώ και εβδομάδες είναι μπροστά στις οθόνες υπολογιστών ή στα τηλέφωνα, νυχθημερόν, προκειμένου να έχουν επαφή με τους μαθητές τους, στηρίζοντάς τους παράλληλα ψυχολογικά και μαθησιακά.
Φαίνεται πως η πανδημία αποτελεί ευκαιρία για την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, να νομοθετήσει όλες εκείνες τις αντιεκπαιδευτικές αλλαγές, που είχε εξ αρχής στόχο να επιβάλλει. Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά πως το βλέμμα της πολιτικής ηγεσίας είναι στραμμένο στην επόμενη ημέρα. Για αυτό και τρέχουν να προλάβουν να νομοθετήσουν υπό αυτές τις συνθήκες, θεωρώντας ότι με αυτό τον τρόπο θα αποφευχθούν οι αντιδράσεις από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.
Το ΥΠΑΙΘ έχει χρέος να σεβαστεί τους θεσμοθετημένους, εδώ και πολλές δεκαετίες, κανόνες δημοκρατικού-θεσμικού διαλόγου και να μην προχωρήσει σε μονομερείς ενέργειες με αρνητικό πρόσημο που θα καταδεικνύουν για μία ακόμα φορά περιφρόνηση στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς, τις πραγματικές ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης.
Κάνουμε ξεκάθαρο με όλους τους τόνους και προς κάθε κατεύθυνση: Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να εκμεταλλευθεί την πρωτόγνωρη αυτή κατάσταση για την ανθρωπότητα για να περάσει αντιεκπαιδευτικές και ακραίες πολιτικές σε βάρος του Δημόσιου σχολείου. Το συνδικαλιστικό κίνημα έχει τον τρόπο και τη δυνατότητα να απαντήσει και θα απαντήσει!
- Καλούμε το Υπουργείο να διαψεύσει στην πράξη άμεσα τα περί της επικείμενης κατάθεσης του νομοσχεδίου για την Παιδεία.
- Εδώ και τώρα να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα στήριξης του δημόσιου σχολείου και να παράσχει καθολικά όλον τον απαραίτητο τεχνικό εξοπλισμό σε μαθητές και εκπαιδευτικούς υλοποιώντας τις διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών σωματείων.
- Να διασφαλίσει, με αποκλειστικά κρατική ευθύνη, πως όλοι οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα ισότιμης συμμετοχής στην “εκπαιδευτική διαδικασία” αυτό το διάστημα.
- Καλούμε όλες τις ΕΛΜΕ να είναι σε πλήρη ετοιμότητα
ΜΕΝΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ!
ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη