Σύλλογος ΠΕ «Γ. Σεφέρης»: Ψήφισμα -Οργανικές θέσεις καλλιτεχνικών ειδικοτήτων στην ΠΕ
ΣΕΠΕ Γιώργος Σεφέρης

Η πολιτική της αδιοριστίας, των περικοπών αλλά και οι νόμοι που ψηφίστηκαν τα τελευταία χρόνια έχουν επιδεινώσει και υποβαθμίσει τη δημόσια εκπαίδευση και το ρόλο που θα έπρεπε να έχουν οι εικαστικές τέχνες και οι τέχνες συνολικότερα.

Η υπηρεσιακή αποτύπωση των οργανικών κενών του κλάδου ΠΕ08 (Καλλιτεχνικά) καθώς και του κλάδου ΠΕ91 (Θεατρικής αγωγής) είναι ανύπαρκτη. Θεωρούμε πως η έλλειψη οργανικών θέσεων αποτελεί μέγιστη απαξίωση για τον κλάδο μας, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τη σύνθεση της επιτροπής «σοφών» που συστάθηκε για την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών στη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στην οποία απουσιάζει ακαδημαϊκός εκπρόσωπος των Καλλιτεχνικών, γεγονός που κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον του κλάδου στην εκπαίδευση. Μια τέτοια εξέλιξη θα αποτελούσε συντριπτικό χτύπημα στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών καλλιτεχνικών μαθημάτων και κατάφορη παραβίαση των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών.

Απευθυνόμαστε στα πρωτοβάθμια σωματεία, στα οποία εδώ και χρόνια είμαστε μελή και συνοδοιπόροι στους αγώνες για τα μεγάλα ζητήματα της εκπαίδευσης και ζητάμε να συμπεριλάβουν τα αιτήματά μας στις διεκδικήσεις τους και να μας στηρίξουν έμπρακτα, αποδεικνύοντας τη δίκαιη και ισότιμη στάση που οφείλουν να έχουν απέναντι σε όλους τους κλάδους που τα αποτελούν.

Συνάδελφοι, ενόψει των μόνιμων διορισμών που το Υπουργείο και το ΑΣΕΠ έχουν δρομολογήσει, πριν τη διενέργεια του διαγωνισμού

  • Ζητάμε την άμεση και έμπρακτη στήριξή σας στο δίκαιο αίτημά μας για σύσταση Οργανικών θέσεων στην Α/θμια οι οποίες θα υπολογιστούν βάσει των λειτουργικών αναγκών των σχολείων με το υπάρχον ωρολόγιο πρόγραμμα.

  • Ζητάμε την συμπερίληψη Ακαδημαϊκού εκπροσώπου των εικαστικών σε κάθε επιστημονική επιτροπή διαχείρισης  θεμάτων που άπτονται της Εικαστικής Παιδείας για τη διατήρηση των υπαρχόντων και την επαναφορά των καταργημένων καλλιτεχνικών μαθημάτων στα προγράμματα σπουδών και των δυο βαθμίδων.

  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί

  • Εξίσωση των δικαιωμάτων μονίμων-αναπληρωτών

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Ταϊλάνδη-Κορονοϊός: Ερευνητές σχεδιάζουν τη δοκιμή πειραματικού εμβολίου σε ανθρώπους τον Νοέμβριο
Ταϊλάνδη-Κορονοϊός: Ερευνητές σχεδιάζουν τη δοκιμή πειραματικού εμβολίου σε ανθρώπους τον Νοέμβριο
Ερευνητές στην Ταϊλάνδη σχεδιάζουν να αρχίσουν τη δοκιμή σε ανθρώπους ενός πιθανού εμβολίου για τον νέο κορονοϊό τον Νοέμβριο
Ταϊλάνδη-Κορονοϊός: Ερευνητές σχεδιάζουν τη δοκιμή πειραματικού εμβολίου σε ανθρώπους τον Νοέμβριο
Έφυγε από τη ζωή ο Γαλλο-Ελβετός φιλέλληνας που έκανε τις αρχιτεκτονικές αποτυπώσεις της Σπιναλόγκας
Έφυγε από τη ζωή ο Γαλλο-Ελβετός φιλέλληνας που έκανε τις αρχιτεκτονικές αποτυπώσεις της Σπιναλόγκας
Έφυγε από τη ζωή ο Maurice Born, ο φιλέλληνας Γαλλο-Ελβετός αρχιτέκτονας και εθνολόγος
Έφυγε από τη ζωή ο Γαλλο-Ελβετός φιλέλληνας που έκανε τις αρχιτεκτονικές αποτυπώσεις της Σπιναλόγκας
Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης: Δεν είναι κάμερα στην τάξη, αλλά υπολογιστής - Θα είναι εστιασμένος μόνο στον πίνακα ή στον εκπαιδευτικό
Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης: Δεν είναι κάμερα στην τάξη, αλλά υπολογιστής - Θα είναι εστιασμένος μόνο στον πίνακα ή στον εκπαιδευτικό
«Ένας εκπαιδευτικός που είναι άρτια προετοιμασμένος και μπορεί να διαχειριστεί την τάξη του, τους μαθητές του, δεν έχει να φοβηθεί κάτι, εξάλλου η...
Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης: Δεν είναι κάμερα στην τάξη, αλλά υπολογιστής - Θα είναι εστιασμένος μόνο στον πίνακα ή στον εκπαιδευτικό