ΟΛΜΕ: Τι θα γίνει με τους πρώην εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα;
Η ΟΛΜΕ έθεσε στον υφυπουργό Οικονομικών το ζήτημα των εκπαιδευτικών που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα για 2 περίπου χρόνια και οι οποίοι στερήθηκαν το 25% του μισθού τους με συνέπεια να στερούνται του δικαιώματος πλήρους συντάξεως

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ στη συνάντηση του στις 13.02.2020 με τον υφυπουργό Οικονομικών κ. Σκυλακάκη, μεταξύ των άλλων, έθεσε το ζήτημα των εκπαιδευτικών που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα για 2 περίπου χρόνια και οι οποίοι στερήθηκαν το 25% του μισθού τους για την περίοδο αυτή, με συνέπεια να στερούνται του δικαιώματος πλήρους συντάξεως.

Ο κ. Σκυλακάκης μας επεσήμανε την αναγκαιότητα να κατατεθεί σχετικό αίτημα για την άρση της παραπάνω κατάφωρης αδικίας από το υπουργείο Παιδείας προς τα υπουργεία Εργασίας και Οικονομικών.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ενόψει της συζήτησης για το νέο συνταξιοδοτικό-ασφαλιστικό σύστημα ζητά να προωθήσετε άμεσα λύση στο σχετικό αίτημα, ώστε, με μία τροπολογία, η οποία θα αναφέρει ότι «για τον υπολογισμό των συντάξιμων αποδοχών και την εξαγωγή του μέσου όρου οι μήνες της διαθεσιμότητας υπολογίζονται με βάση τον τελευταίο μισθό των εν λόγω εκπαιδευτικών πριν την ένταξή τους σε διαθεσιμότητα με το νόμο 4172/2013» ή ότι «για τον υπολογισμό των συντάξιμων αποδοχών και την εξαγωγή του μέσου όρου δεν λαμβάνονται υπόψη οι μήνες της διαθεσιμότητας», να αρθεί οριστικά αυτή η αδικία σε βάρος τους.

Σας επισημαίνουμε ότι μία τέτοια τροπολογία έχει σχεδόν μηδενικό δημοσιονομικό κόστος.

Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο ότι, για την πλήρη αποκατάσταση της αδικίας θα πρέπει να αποφασιστεί και η αναδρομική καταβολή του 25% του μισθού, που δεν καταβλήθηκε για την ίδια περίοδο, όπως έπραξαν άλλα υπουργεία (όπως το υπουργείο Υγείας). Για τις ανάγκες της ικανοποίησης αυτού του αιτήματος σας παραθέτουμε τη σχετική οικονομοτεχνική μελέτη:

  1. Το ύψος των παρακρατηθέντων μεικτών μηνιαίων αποδοχών -κατά το διάστημα της διαθεσιμότητας- δεν ξεπερνούσε, κατά μέσο όρο,  τα 400 ευρώ.

  2. 1425 εκπαιδευτικοί παρέμειναν σε καθεστώς διαθεσιμότητας επί 22,5 μήνες (1425x22,5x400 =12.825.000) - Σύνολο μεικτών  κατ’ άτομο αποδοχών: 9.000

  3. 200 εκπαιδευτικοί παρέμειναν σε καθεστώς διαθεσιμότητας επί 11 μήνες (200x11x400 =880.000) - Σύνολο μεικτών  κατ’ άτομο αποδοχών: 4.400

  4. Η εκτιμώμενη συνολική  “μεικτή” δαπάνη ανέρχεται στα 13.705.000 ευρώ, όμως δεδομένου ότι -τουλάχιστον- το 25% εξ αυτών θα επιστραφούν στο δημόσιο από την παρακράτηση  φόρου και τις ασφαλιστικές εισφορές, η τελική πραγματική προβλεπόμενη δαπάνη ανέρχεται περίπου στα 10.300.000 ευρώ.

Από την οικονομοτεχνική μελέτη προκύπτει η άμεση δυνατότητα ικανοποίησης και αυτού του αιτήματος.

Σε κάθε περίπτωση το ΔΣ της ΟΛΜΕ θεωρεί αδιανόητη τη μη ικανοποίηση του πρώτου αιτήματος τις επόμενες ημέρες και εμμένει στην άμεση κατάθεση της τροπολογίας εν όψει της ψήφισης του νέου ασφαλιστικού συστήματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
papei_9.jpg
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Οι πίνακες με τα προσωρινά αποτελέσματα για μόνιμη πρόσληψη στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων