αεεκε
Ανακοίνωση

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,       

Βρισκόμαστε σε μια κρίσιμη περίοδο όπου η κυβέρνηση της ΝΔ, μετά τη διάψευση των προσδοκιών για υποτιθέμενη ελάφρυνση των φόρων, νέων επενδύσεων και θέσεων εργασίας, καταθέτει τις επόμενες μέρες στη Βουλή το Αντι-ασφαλιστικό νομοσχέδιο, το οποίο δεν είναι τίποτα άλλο παρά η συνέχιση των μνημονιακών αντιασφαλιστικών νόμων που ψηφίστηκαν την περίοδο 2010 – 2019 και είχαν ως συνέπεια τη μείωση των συντάξεων από 20% έως και 60%.

 Στον χώρο της Δημόσιας Εκπαίδευσης η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιχειρεί με στοχευμένες θεσμικές παρεμβάσεις τη σταδιακή συρρίκνωση της δημόσιας εκπαίδευσης που θα οδηγήσει στην Ιδιωτικοποίηση του Δημόσιου Σχολείου. Η εξίσωση των πτυχίων των ιδιωτικών κολεγίων με εκείνα των Δημόσιων Πανεπιστημίων, η μείωση των κρατικών δαπανών για την Παιδεία στον προϋπολογισμό του 2020, η μεγάλη χρονοκαθυστέρηση στη διαδικασία των 4.500 μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και η μη ένταξη στον προϋπολογισμό των 5.250 μόνιμων διορισμών στη Γενική Εκπαίδευση, το νέο νομοθέτημα που ετοιμάζεται για την επαναφορά της ατομικής τιμωρητικής αξιολόγησης-χειραγώγησης και η αδράνεια για την καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης, αποτυπώνουν τη νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση που δρομολογείται από τις πολιτικές πρακτικές της κυβέρνησης.

 Παράλληλα, επιδιώκεται με ορισμένες πολιτικές επιλογές αλλά και με διάφορες σκόπιμες δηλώσεις των Υπουργών και των στελεχών του Υπουργείου Παιδείας, να προετοιμάσουν το έδαφος για τη συρρίκνωση των εργασιακών δικαιωμάτων, την υποβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης και την συντηρητική οπισθοδρόμηση όσον αφορά τον χαρακτήρα της Δημόσιας Παιδείας.

Συγκεκριμένα, οι ψευδείς δηλώσεις της κα. Κεραμέως περί λιγότερων διδακτικών ωρών στο ελληνικό σχολείο συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, οι αναφορές της για τον  κατακερματισμό των διδακτικών αντικειμένων στο νηπιαγωγείο που είναι εκτός πραγματικότητας, η αδιανόητη αρχική πρόσκληση προς τα σχολεία για συμμετοχή σε εκδήλωση παραθρησκευτικής οργάνωσης, η αναστολή και επανέλεγχος του βραβευμένου προγράμματος σεξουαλικής αγωγής  «Παίζω με τον Φρίξο και μαθαίνω για το σώμα μου και τις διαπροσωπικές σχέσεις», αποδεικνύουν τη νεοφιλελεύθερη και νεοσυντηρητική στροφή της Εκπαίδευσης, μια στροφή μακριά από τις επιδιώξεις και τα αιτήματα του Κλάδου που στρέφεται ενάντια στα δικαιώματα όλων των μαθητών στη δημόσια εκπαίδευση.

Εμείς οφείλουμε να συνεχίσουμε να Προτείνουμε, να Αγωνιζόμαστε, να Παλεύουμε:

  • Για 14χρονο Δωρεάν Δημόσιο Σχολείο με 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση.
  • Να γίνουν Μαζικοί Διορισμοί Μόνιμων Εκπαιδευτικών στη Γενική και Ειδική Αγωγή σε όλες τις πραγματικές ανάγκες.
  • Κατάργηση του άρθρου 50 για την εξίσωση των πτυχίων των κολεγίων με εκείνα των Δημόσιων Πανεπιστημίων.
  • Καμία επαναφορά και εφαρμογή της τιμωρητικής αξιολόγησης-χειραγώγησης.
  • Τροποποίηση του νόμου 4589/2019 (σύστημα προσλήψεων και διορισμών εκπαιδευτικών) στην κατεύθυνση των θέσεων του κλάδου για αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας και διορισμοί με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία που θα καθορίζουν και τη σειρά πρόσληψης.
  • Να πραγματωθεί η περαιτέρω μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα (σε 20 μαθητές στο Δημοτικό και 15 στο Νηπιαγωγείο).
  • Να επανέλθει ο σταθερός δάσκαλος στο ολοήμερο πρόγραμμα των σχολείων.
  • Γενναία αύξηση των κρατικών δαπανών για τη Δημόσια Παιδεία.
  • Μόνιμο επιστημονικό προσωπικό (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) στις δομές υποστήριξης ανά ομάδα σχολείων.
  • Βοηθητικό προσωπικό, όπως είναι θεσπισμένο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στα νηπιαγωγεία.
  • Να υπάρξει γενναία κρατική χρηματοδότηση για τη συντήρηση και αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων.
  • Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών  και των εφαρμοστικών νόμων που επηρεάζουν την Κοινωνική Ασφάλιση και τις συντάξεις
  • Επαναθεσμοθέτηση του 13ου και 14ου μισθού με πολιτική απόφαση. Αναγνώριση της μισθολογικής ωρίμανσης της διετίας 2016-7.
  • Να εξισωθούν τα δικαιώματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με των μονίμων.
  • Αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη κι όχι μόνο μέχρι 7 έτη.
  • Δημόσια και καθολική πρόσβαση στην Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση.

Πρόγραμμα Δράσης:

  • Μαζική και δυναμική συμμετοχή στην 24ωρη Απεργιακή Κινητοποίηση του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, στις 18 Φεβρουαρίου, απέναντι στον νέο Αντιασφαλιστικό νόμο με προοπτική περαιτέρω κλιμάκωσης.
  • Στα τέλη Φεβρουαρίου τοπικές δράσεις των εκπαιδευτικών σωματείων με ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών, επαφές με γονείς και φοιτητές για συμπόρευση.
  • Οργάνωση απογευματινών δράσεων εκτός πρωινού ωραρίου σε συνεργασία με το γονεϊκό κίνημα και τους φοιτητικούς συλλόγους.
  • Κήρυξη 24ωρης Πανεκπαιδευτικής Απεργιακής Κινητοποίησης  (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ) μέσα στον Μάρτιο με τη διοργάνωση μεγάλων συλλαλητηρίων, προτάσσοντας τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν το Δημόσιο Σχολείο και τον Εκπαιδευτικό.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

ΕΝΟΤΗΤΑ - ΑΓΩΝΑΣ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σεριφος
Γυμνασίου Σερίφου: Κατέκτησε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας ανάμεσα σε 11.000 συμμετοχές
Στην κατηγορία Niveau A1 : Olympie-Pierre de Coubertin για το έτος 2024
Γυμνασίου Σερίφου: Κατέκτησε την 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας ανάμεσα σε 11.000 συμμετοχές
βουλή
Βουλή: «Αναρμόδιο» δηλώνει το Υπουργείο Παιδείας για την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία στη Θεσσαλονίκη
Θρασκιά: Όταν εντέλει ο σκοπός για τον οποίο οι μαθητές με αναπηρία πηγαίνουν στο σχολείο καθημερινά δεν εξυπηρετείται, δεν μπορεί παρά να είναι...
Βουλή: «Αναρμόδιο» δηλώνει το Υπουργείο Παιδείας για την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία στη Θεσσαλονίκη