Οι χιλιάδες χαμένες εκπαιδευτικές ώρες συνεχίζονται στην ανατ. Θεσσαλονίκη
Ανακοίνωση από τις Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης σχετικά με τα κενά εκπαιδευτικών

ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ Δ/ΣΗ  Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

Οι χιλιάδες χαμένες ώρες συνεχίζονται, οι ελαστικές σχέσεις εργασίας επεκτείνονται, τα δικαιώματα των αναπληρωτών περιορίζονται

Δύο μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων και για χιλιάδες μαθητές σε όλη την Ελλάδα  το κουδούνι, θα χτυπήσει μόλις τώρα, την εβδομάδα «του Πολυτεχνείου» για να διδαχθούν κάποια μαθήματα.

Ωστόσο το σύνολο των κενών μαθημάτων γενικής παιδείας, τεχνικών ειδικοτήτων και ειδικής αγωγής στα σχολεία Θεσσαλονίκης  δεν καλύφθηκαν ούτε με την τρίτη φάση των προσλήψεων αναπληρωτών.

Οι χιλιάδες χαμένες ώρες διδασκαλίας για τους μαθητές συνεχίζονται, γιατί το υπουργείο παιδείας προσλαμβάνει τους αναπληρωτές κατά φάσεις. Οι ελαστικές σχέσεις εργασίας επεκτείνονται, γιατί το υπουργείο ακολουθώντας την πρακτική των προκατόχων του, συνεχίζει να μιλάει για διορισμούς χωρίς να έχει πραγματοποιήσει ούτε έναν. Η ταλαιπωρία και παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων γίνεται καθεστώς για χιλιάδες αναπληρωτές (παραιτήσεις στα νησιά λόγω εργασιακής και οικονομικής εξουθένωσης, χωρίς τις αναγκαίες αναρρωτικές και άδειες μητρότητας, απαξίωση μέσω της προσκόμισης των ίδιων δικαιολογητικών κάθε χρόνο, μείωση του ωραρίου που δικαιούνται με καθυστέρηση μέχρι και δύο μήνες, κ.ά.).

 Όλα αυτά είναι τα αποτελέσματα της πολιτικής των περικοπών και της λιτότητας που έχουν επιβάλει η ΕΕ και το ΔΝΤ και εφαρμόζονται από όλες τις κυβερνήσεις. Είναι το  κραυγαλέο αδιέξοδο της αδιοριστίας, της αναπλήρωσης κενών από εκπαιδευτικούς που καλούνται κάθε χρόνο να αναπληρώσουν τον εαυτό τους. Εργαζόμενοι που δεν πρέπει να διαμορφώνουν σταθερή σχέση εργασίας, αναπληρωτές, συμβασιούχοι.

Αυτή την πολιτική ήρθε να υπηρετήσει το προσοντολόγιο (ν.4589/2019) της διαρκούς αξιολόγησης προσόντων, η οποία θα υποδεικνύει κάθε φορά ποιος είναι άξιος να δουλεύει και ποιος όχι, κουρελιάζοντας όλα τα εργασιακά δικαιώματα που απορρέουν από το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι πίνακες ΕΒΠ που εκδόθηκαν με βάση το προσοντολόγιο και οι αντίστοιχες ανακατατάξεις που δείχνουν συναδέλφους με 10 χρόνια προϋπηρεσίας να πέφτουν εκατοντάδες θέσεις λόγω της μοριοδότησης ακαδημαϊκών προσόντων που απαιτούνται για αυτή τη χρονική στιγμή. Το ψηφισμένο προσοντολόγιο θα αξιοποιήσει η κυβέρνηση της Ν.Δ. με το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση που θα φέρει στη βουλή.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ  ΜΑΣ

Απαιτούμε 

  • Να δοθούν από τη Διεύθυνση όλα τα κενά στους αναπληρωτές.
  • Να ισχύσουν τα ίδια δικαιώματα στις τοποθετήσεις με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς.
  •  Καμία επιλεκτική τοποθέτηση αναπληρωτών κατηγοριοποιώντας σχολεία και ανάγκες
  • Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους! Μαζικοί διορισμοί τώρα! Μονιμοποίηση των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
  • Nα δοθούν οργανικές θέσεις στα τμήματα ένταξης. Να εγκριθούν τώρα όλες οι αιτήσεις των σχολείων για τη δημιουργία νέων τμημάτων ένταξης.
  • Πλήρη εργασιακά-ασφαλιστικά-συνδικαλιστικά  δικαιώματα στους αναπληρωτές. Ίσα δικαιώματα με τους μόνιμους.
  • Να λειτουργήσει τώρα η Πρόσθετη και η Ενισχυτική διδασκαλία και σε όλα τα σχολεία.
  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια.
  • Ουσιαστική ένταξη όλων των προσφυγόπουλων και των παιδιών μεταναστών στην πρωινή σχολική ζώνη με τη λειτουργία επαρκών τμημάτων υποδοχής όπου αυτά φοιτούν. Άμεση πρόσληψη αναπληρωτών.
  • Δημόσιο, Δωρεάν, Ενιαίο και Δημοκρατικό 12χρονο Σχολείο, με δίχρονη προσχολική αγωγή για όλους τους μαθητές και όλους τους εκπαιδευτικούς.

 

ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ  ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΟΥΝ

σχετικά άρθρα

Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Τι ορίζει ο νόμος για τα σεμινάρια
Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Τι ορίζει ο νόμος για τα σεμινάρια
Από μέρα σε μέρα η ανακοίνωση των διορισμών στην Ειδική Αγωγή - Παρακάτω ξανά θυμίζουμε τι ισχύει για τα σεμινάρια με βάση το νόμο
Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Τι ορίζει ο νόμος για τα σεμινάρια
Δημοκρατική Συνεργασία: Μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική με βάση τις ισορροπίες και όχι τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης
Δημοκρατική Συνεργασία: Μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική με βάση τις ισορροπίες και όχι τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης
Ανακοίνωση
Δημοκρατική Συνεργασία: Μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική με βάση τις ισορροπίες και όχι τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης