Thumbnail
Καμία αρμοδιότητα δεν έχουν οι σύλλογοι διδασκόντων να κρίνουν ποιος /ποια μαθητής /μαθήτρια που έχει γνωμάτευση από το ΚΕΣΥ χρήζει ή όχι προτεραιότητας  στην στήριξή του.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αμαρουσίου με ανακοίνωσή του επισημαίνει ότι δεν έχουν αρμοδιότητα οι σύλλογοι να εντοπίζουν ποιά παιδιά που έχουν διαγνωστεί απο το ΚΕΣΥ χρήζουν προτεραιότητας στην στήριξή τους. 

"Με βάση έγγραφο του 2ου ΚΕΣΥ Β΄ Αθήνας (Αρ. Πρ. 293/19 – 9 – 2019) καλούνται οι Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων και οι δάσκαλοι των Τ. Ε. των εν λόγω σχολείων σε συνάντηση συνεργασίας, την Πέμπτη 3 – 10 – 2019,  ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς, 2019-2020  προκειμένου να συζητηθούν οι ανάγκες και οι 
προτεραιότητες των σχολικών μονάδων ως προς την υποστήριξη των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία. Στο πλαίσιο αυτό ζητείται από τις 
σχολικές μονάδες γίνει μια προετοιμασία προσδιορισμού προτεραιοτήτων και αναγκών σε συνεργασία με τον σύλλογο διδασκόντων για ένα σύνολο μαθητών των οποίων η υποστήριξη κρίνεται απολύτως αναγκαία. Συγκεκριμένα προτείνεται για τους ήδη διαγνωσμένους μαθητές/τριες  να συλλεχθούν κάποιες πληροφορίες ως προς το είδος της αναπηρίας/ειδικής ανάγκης, τον Αρ. Πρ και την ημερομηνία της γνωμάτευσης του/της μαθητή/τριας, και το φορέα γνωμάτευσης, ενώ τονίζεται ότι ο αριθμός των μαθητών που θα κριθούν ως έχοντες προτεραιότητα στην αντιμετώπιση των αναγκών τους να μην υπερβαίνει τους πέντε (5) μαθητές ώστε να μπορούν να υποστηριχθούν από το ΚΕΣΥ.  

 Αναγνωρίζοντας απόλυτα τις τιτάνιες  προσπάθειες του 2ου ΚΕΣΥ Β΄ Αθήνας να ανταποκριθεί στις ευρείας γκάμας αρμοδιότητες του υπό καθεστώς υποστελέχωσης 
και υποχρηματοδότησης των αντίστοιχων δομών της δημόσιας εκπαίδευσης και ύστερα από ερωτήματα και οχλήσεις Διευθυντών Σχολικών μονάδων της  περιοχής
ευθύνης του σωματείου μας τονίζουμε τα ακόλουθα: 
 
1.  Εφιστούμε την προσοχή στους συλλόγους των διδασκόντων ότι καμία αρμοδιότητα δεν έχουν να κρίνουν ποιος /ποια μαθητής /μαθήτρια που έχει γνωμάτευση από το ΚΕΣΥ χρήζει ή όχι προτεραιότητας  στην στήριξή του.  
2. Με αποφάσεις του συλλόγου μας είμαστε αντίθετοι στην συγκρότηση τριμερών επιτροπών «αξιολόγησης» των μαθητών μας που χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής στήριξης και φροντίδας με βάση τον νόμο 4547  θεωρώντας ότι αρμόδιο για κάτι τέτοιο είναι αποκλειστικά το ΚΕΣΥ και οι υπηρεσίες του.  
3. Εφιστούμε την προσοχή αναφορικά με το ζήτημα της συλλογής και χρήσης προσωπικού χαρακτήρα δεδομένων των μαθητών μας για την οποία οφείλουμε να έχουμε απαραίτητα την έγγραφη έγκριση των γονέων τους προκαταβολικά" 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
ΕΝΕΡΥΠ: Κρίσιμο πρόβλημα υποστελέχωσης στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης – Προειδοποίηση για υπολειτουργία από τον Σεπτέμβριο
Σε οριακή λειτουργία οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης – Σήμα κινδύνου από τους διοικητικούς υπαλλήλους
ΕΝΕΡΥΠ: Κρίσιμο πρόβλημα υποστελέχωσης στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης – Προειδοποίηση για υπολειτουργία από τον Σεπτέμβριο
Πλαστικό μπουκάλι στο αυτοκίνητο
Πλαστικό μπουκάλι στο αυτοκίνητο: Ο αθώος σύντροφος του καλοκαιριού που μπορεί να γίνει απειλή
Γιατί δεν πρέπει να έχετε ένα μπουκάλι με νερό μέσα στο αυτοκίνητο -Από τι κινδυνεύετε
Πλαστικό μπουκάλι στο αυτοκίνητο: Ο αθώος σύντροφος του καλοκαιριού που μπορεί να γίνει απειλή
λούνα πάρκ
Ρόδος: Σοκάρει ο 16χρονος που τραυματίστηκε στο λούνα παρκ- «Νόμιζα ότι θα πεθάνω»
Σοβαρό ατύχημα σε λούνα παρκ στη Ρόδο: Πέντε ανήλικοι τραυματίστηκαν – Διέκοψε τη λειτουργία του ο Δήμος
Ρόδος: Σοκάρει ο 16χρονος που τραυματίστηκε στο λούνα παρκ- «Νόμιζα ότι θα πεθάνω»