Thumbnail
Καμία αρμοδιότητα δεν έχουν οι σύλλογοι διδασκόντων να κρίνουν ποιος /ποια μαθητής /μαθήτρια που έχει γνωμάτευση από το ΚΕΣΥ χρήζει ή όχι προτεραιότητας  στην στήριξή του.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αμαρουσίου με ανακοίνωσή του επισημαίνει ότι δεν έχουν αρμοδιότητα οι σύλλογοι να εντοπίζουν ποιά παιδιά που έχουν διαγνωστεί απο το ΚΕΣΥ χρήζουν προτεραιότητας στην στήριξή τους. 

"Με βάση έγγραφο του 2ου ΚΕΣΥ Β΄ Αθήνας (Αρ. Πρ. 293/19 – 9 – 2019) καλούνται οι Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων και οι δάσκαλοι των Τ. Ε. των εν λόγω σχολείων σε συνάντηση συνεργασίας, την Πέμπτη 3 – 10 – 2019,  ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς, 2019-2020  προκειμένου να συζητηθούν οι ανάγκες και οι 
προτεραιότητες των σχολικών μονάδων ως προς την υποστήριξη των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία. Στο πλαίσιο αυτό ζητείται από τις 
σχολικές μονάδες γίνει μια προετοιμασία προσδιορισμού προτεραιοτήτων και αναγκών σε συνεργασία με τον σύλλογο διδασκόντων για ένα σύνολο μαθητών των οποίων η υποστήριξη κρίνεται απολύτως αναγκαία. Συγκεκριμένα προτείνεται για τους ήδη διαγνωσμένους μαθητές/τριες  να συλλεχθούν κάποιες πληροφορίες ως προς το είδος της αναπηρίας/ειδικής ανάγκης, τον Αρ. Πρ και την ημερομηνία της γνωμάτευσης του/της μαθητή/τριας, και το φορέα γνωμάτευσης, ενώ τονίζεται ότι ο αριθμός των μαθητών που θα κριθούν ως έχοντες προτεραιότητα στην αντιμετώπιση των αναγκών τους να μην υπερβαίνει τους πέντε (5) μαθητές ώστε να μπορούν να υποστηριχθούν από το ΚΕΣΥ.  

 Αναγνωρίζοντας απόλυτα τις τιτάνιες  προσπάθειες του 2ου ΚΕΣΥ Β΄ Αθήνας να ανταποκριθεί στις ευρείας γκάμας αρμοδιότητες του υπό καθεστώς υποστελέχωσης 
και υποχρηματοδότησης των αντίστοιχων δομών της δημόσιας εκπαίδευσης και ύστερα από ερωτήματα και οχλήσεις Διευθυντών Σχολικών μονάδων της  περιοχής
ευθύνης του σωματείου μας τονίζουμε τα ακόλουθα: 
 
1.  Εφιστούμε την προσοχή στους συλλόγους των διδασκόντων ότι καμία αρμοδιότητα δεν έχουν να κρίνουν ποιος /ποια μαθητής /μαθήτρια που έχει γνωμάτευση από το ΚΕΣΥ χρήζει ή όχι προτεραιότητας  στην στήριξή του.  
2. Με αποφάσεις του συλλόγου μας είμαστε αντίθετοι στην συγκρότηση τριμερών επιτροπών «αξιολόγησης» των μαθητών μας που χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής στήριξης και φροντίδας με βάση τον νόμο 4547  θεωρώντας ότι αρμόδιο για κάτι τέτοιο είναι αποκλειστικά το ΚΕΣΥ και οι υπηρεσίες του.  
3. Εφιστούμε την προσοχή αναφορικά με το ζήτημα της συλλογής και χρήσης προσωπικού χαρακτήρα δεδομένων των μαθητών μας για την οποία οφείλουμε να έχουμε απαραίτητα την έγγραφη έγκριση των γονέων τους προκαταβολικά" 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ψεριμος
Ψέριμος: Οι δύο μαθητές δεν θα παρελάσουν φέτος μόνοι τους - Στο πλαϊ τους μαθητές του Περιστερίου
Μήνυμα ελπίδας, ενότητας και μαθητικής αλληλεγγύης από το ακριτικό νησί
Ψέριμος: Οι δύο μαθητές δεν θα παρελάσουν φέτος μόνοι τους - Στο πλαϊ τους μαθητές του Περιστερίου
αργια αγιου πνευματος
28η Οκτωβρίου: Ποιο είναι το μπόνους αποδοχών για όσους εργάζονται την αργία
Οι εργαζόμενοι που απασχολούνται ανήμερα της εθνικής επετείου δικαιούνται προσαύξηση στον μισθό τους — δείτε πόσα επιπλέον χρήματα προβλέπει η...
28η Οκτωβρίου: Ποιο είναι το μπόνους αποδοχών για όσους εργάζονται την αργία
kairos
Πώς θα είναι ο καιρός σήμερα σε όλη τη χώρα - Που θα χρειαστεί να κρατάτε ομπρέλα
Ευνοϊκός θα είναι ο καιρός για τις μαθητικές και στρατιωτικές παρελάσεις — Πού αναμένονται τοπικές βροχές και πτώση της θερμοκρασίας
Πώς θα είναι ο καιρός σήμερα σε όλη τη χώρα - Που θα χρειαστεί να κρατάτε ομπρέλα
ekpaideutikoi
«Ποιος κρατά τη σημαία;» – Παρέμβαση για τα κριτήρια επιλογής σημαιοφόρων στις μαθητικές παρελάσεις
Ένα κάλεσμα για αναστοχασμό σχετικά με τις μαθητικές παρελάσεις και τον τρόπο που τιμάμε το «ΟΧΙ» μέσα από τη σχολική πράξη
«Ποιος κρατά τη σημαία;» – Παρέμβαση για τα κριτήρια επιλογής σημαιοφόρων στις μαθητικές παρελάσεις