ΠΡΟΣ
- Την Υπουργό Παιδείας κα. Ν. Κεραμέως
- Την Υφυπουργό Παιδείαςκα. Σ. Ζαχαράκη
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
- Στο Διευθυντή Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης κ. Π. Κασσιανό
ΘΕΜΑ: «Υποβολή κατεπείγοντος αιτήματος του Δ.Σ. της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. για συνάντηση με την Υπουργό Παιδείας κα. Κεραμέως και με την Υφυπουργό κα. Ζαχαράκη για την επίσπευση της κατανομής των 4.500 θέσεων μόνιμων διορισμών Εκπαιδευτικών, ΕΕΠ- ΕΒΠ, πιστώσεις ΕΕΠ- ΕΒΠ και μετατάξεις».
Αξιότιμες,
κυρία Υπουργέ,
κυρία Υφυπουργέ
Παρακαλούμε όπως ανταποκριθείτε στο αίτημα μας για μία συνάντηση το συντομότερο δυνατό, ενόψει των σύνθετων και επειγόντων θεμάτων που έχουν προκύψει στο χώρο της εκπαίδευσης, προκειμένου να σας εκθέσουμε από κοντά τα θέματα που μας απασχολούν και παραμένουν σε εκκρεμότητα.
Ζητάμε όπως μεριμνήσετε για:
1. Άμεση δίκαια και ισόποση κατανομή των 4.500 θέσεων μεταξύ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας/ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.
Δεδομένου του ότι στις 19/9/2019 ανακοινώθηκαν οι προσωρινοί πίνακες της προκήρυξης 1ΕΑ για το ΕΒΠ από το ΑΣΕΠ, θεωρούμε ότι η μη ανακοίνωση της κατανομής των 4.500 θέσεων από πλευράς ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ πριν την ανακοίνωση των Πινάκων, εγείρει πολλά ερωτηματικά για τη διαφανή διαδικασία των διορισμών.
Επισημαίνουμε τον ελάχιστο αριθμό των μόνιμων υπηρετούντων συναδέρφων Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και σε Κ.Ε.Σ.Υ. (713 συνολικά), τις κενές οργανικές θέσεις (1733) και την ανάγκη για επαρκή στελέχωση από μόνιμο και σταθερό προσωπικό σε όλες τις δομές του Υπουργείου Παιδείας, διότι τα κενά είναι αναμφισβήτητα πάρα πολλά.
Οποιαδήποτε κατανομή που θα αδικεί τον ρόλο και τη θέση του ΕΕΠ - ΕΒΠ στην Ειδική Αγωγή δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.
2. Άμεση απόδοση του 25% ων πιστώσεων που κρατήθηκαν χωρίς καμία αιτιολογία καθώς και συμπερίληψη θέσεων ΕΕΠ ΕΒΠ στις πιστώσεις που θα δοθούν στη β΄ φάση προσλήψεων από το ΥΠΕΘ, η οποία όπως έχουμε ενημερωθεί θα πραγματοποιηθεί στις 25/9/2019
Οι μειωμένες πιστώσεις αναπληρωτών σε θέσεις ΣΜΕΑΕ έχουν ως συνέπεια την υποστελέχωση των σχολικών δομών σε όλη την επικράτεια. Δεν καλύφθηκαν στην α΄ φάση ούτε τα οργανικά κενά που προβλέπονται πόσο μάλλον τα λειτουργικά. Με έγγραφο του το υπουργείο, η Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ζήτησε από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης τα λειτουργικά κενά των εκπαιδευτικών έως τις 23/09/2019, ενώ δεν υπάρχει αντίστοιχο έγγραφο για τα κενά του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.
Το πρόγραμμα των ψυχολόγων στα ΕΠΑΛ δεν έχει υπογραφεί ακόμα από την υπουργό και υπάρχει ο κίνδυνος να μην πραγματοποιηθεί η κατανομή αυτού στη β΄ φάση.
3. Άμεση έκδοση διευκρινιστικής εγκύκλιου για τις μετατάξεις εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π
Σύμφωνα με το άρθρο 64 Μετατάξεις εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. αναφέρεται ότι οι μετατάξεις του παρόντος άρθρου διενεργούνται μετά τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.). Παρ' όλα αυτά μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάποια διευκρινιστική εγκύκλιος ή και απόφαση για το συγκεκριμένο ζήτημα.
Τα παραπάνω αιτήματα η ΠΟΣΕΕΠΕΑ τα έχει επισημάνει σε ξεχωριστά έγγραφα στα: α) αρ.πρ.116/05-09-2019, β) αρ.πρ.115/29-08-2019, γ) αρ.πρ.114/23-08-2019, δ) αρ.πρ.113/23-09-2019,ε) αρ.πρ.108/26-07-2019, στ) αρ.πρ. 107/24-07-2019, ζ) αρ. πρ. 103/15-07-2019 και δεν έχουμε λάβει μέχρι τώρα καμία επίσημη απάντηση από την πλευρά σας.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη θετική σας ανταπόκριση στο αίτημά μας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη