Νέα διάκριση Ελλήνων φοιτητών σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό
Η φοιτητική ομάδα «SmartClass» νικήτρια στον τελικό του Ευρωπαϊκού φοιτητικού διαγωνισμού «EESTech Challenge 2019»

Με το πρώτο βραβείο επέστρεψε η ομάδα «SmartClass» από τον τελικό του ευρωπαϊκού διαγωνισμού «EESTech Challenge», που διεξήχθη την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου 2019, στο Μόναχο.

Με δύο μέλη από το ΑΠΘ και ένα από το ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, η νικήτρια φοιτητική ομάδα συστάθηκε τον Μάρτιο του 2019 προκειμένου να συμμετάσχει στον διαγωνισμό. Αποτελείται από τους Δημήτριο Στούπη, προπτυχιακό φοιτητή του Τμήματος  Φυσικής του ΑΠΘ, Σταύρο Φιλοσίδη, προπτυχιακό φοιτητή του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΑΠΘ, και τον Γεώργιο Αμπόνη, προπτυχιακό φοιτητή του Τμήματος Ηλεκτρονικών Μηχανικών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης.

Το «EESTech Challenge» είναι ένας ευρωπαϊκός φοιτητικός διαγωνισμός για θέματα τεχνολογίας, που διοργανώνεται από τον διεθνή φοιτητικό οργανισμό Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών EESTEC (Electrical Engineering Students’ European Association) τα τρία τελευταία χρόνια.  Το θέμα του φετινού διαγωνισμού ήταν το «Internet of Things».

Τα μέλη της «SmartClass» έλαβαν το πρώτο βραβείο για τη σύλληψη, την παρουσίαση και την υλοποίηση μίας καινοτόμου ιδέας, η οποία έχει ως κύριο στόχο να δημιουργήσει τις ιδανικές περιβαλλοντικές συνθήκες σε μία αίθουσα διδασκαλίας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μέγιστη αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Συγκεκριμένα, μέσω ενός αυτοματοποιημένου συστήματος, προσδιορίζονται οι περιβαλλοντικές παράμετροι της αίθουσας διδασκαλίας (η υγρασία, η θερμοκρασία, ο φωτισμός, η ποιότητα του αέρα κ.ά.), οι εξωτερικές περιβαλλοντικές συνθήκες, αλλά και ο αριθμός των ατόμων εντός της αίθουσας. Ταυτόχρονα, καταγράφονται, μέσω μίας εφαρμογής που ανέπτυξε η ομάδα, οι συνθήκες που επικρατούν εντός της αίθουσας, σύμφωνα με την προσωπική αίσθηση των ατόμων που παρευρίσκονται σε αυτή. Το σύνολο αυτών των δεδομένων αποστέλλεται σε έναν κεντρικό server, όπου πραγματοποιείται η επεξεργασία τους μέσω μοντέλων μηχανικής μάθησης, με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών σε πραγματικό χρόνο.

Το καινοτόμο αυτό σύστημα μπορεί να εφαρμοστεί σε αίθουσες διδασκαλίας Πανεπιστημίων, σχολείων και άλλων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, αλλά και  σε εργασιακούς χώρους στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εξασφαλίζοντας τις ιδανικές συνθήκες σε χώρους όπου απαιτείται προσήλωση και συγκέντρωση, ενώ παράλληλα συντελεί στην εξοικονόμηση ενέργειας. 

Περισσότερες πληροφορίες για τον Διαγωνισμό EESTech Challenge βρίσκονται σε αυτόν το σύνδεσμο

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή