Καταγγελία της ΕΛΜΕ για το Μουσικό Σχολείο Κέρκυρας

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας καταγγέλλει τον  Διευθυντή του Μουσικού Σχολείου Κέρκυρας κ. Γεράσιμο Τάραντο για  καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων των συναδέλφων, την αντισυναδελφική και αντιδημοκρατική του συμπεριφορά έναντι αυτών. 

Η ΕΛΜΕ πέρσι, μετά από αίτημα των συναδέλφων είχε πάει στο Σχολείο  και μαζί με  συναδέλφους διαμαρτυρήθηκαν στον  τέως Περιφερειακό Δ/ντή Εκπαίδευσης  και πάρα πολλές φορές στον Δ.ντή Β/θμιας.

Ο συγκεκριμένος Δ/ντής :

  • Δεν εγκρίνει κανονικές άδειες, αν πρώτα οι συνάδελφοι δεν έχουν βρει τον    αντικαταστάτη τους(!). Δεν δέχεται να πρωτοκολλούνται οι αιτήσεις άδειας, παρά μόνο οι εγκεκριμένες από αυτόν  κι έτσι δεν υπάρχει πουθενά έγγραφη απόρριψη της αίτησης ούτε ο λόγος της μη έγκρισης, φυσικά.
  • Όρισε  συνάδελφο, χωρίς να την ενημερώσει και χωρίς  να είναι απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, ως  αντικαταστάτη σε αδειούχο συνάδελφο.
  • Όταν δίνει ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ εντολές και συνάδελφοι με πρωτοκολλημένη  αίτησή τους του ζητούν έγγραφη απάντηση, δεν απαντά.
  • Δεν επιτρέπει την πρόσβαση στο βιβλίο πράξεων του συλλόγου του Σχολείου και η υπογραφή του πρακτικού γίνεται με την επίβλεψή του.
  • Χρησιμοποιεί το σύλλογο διδασκόντων εργαλειακά . Δύο φορές μέσα σε 20 μέρες αποφάσισε μόνος του για το σχολικό περίπατο, απαξιώνοντας το σύλλογο.
  • Ενώ είχε βγει καινούριο πρόγραμμα από  τον Φεβρουάριο και προφορικά πάντα ζητήθηκε από τον Δ/ντή  οι συνάδελφοι να επιφορτιστούν με παραπάνω εφημερίες, προφασιζόμενος  την ασφάλεια των μαθητών, μέχρι και σήμερα το σχολείο λειτουργεί με το παλιό πρόγραμμα και με λιγότερες εφημερίες. Την ίδια στιγμή υπάρχουν συνάδελφοι, οι οποίοι έρχονται για συμπλήρωση, και μέχρι σήμερα δεν έχουν κανονικό πρόγραμμα αλλά μπαίνουν κάθε φορά και σε άλλο τμήμα ανάλογα από τα κενά της ημέρας.
  • Τόσο την περσινή όσο και την φετινή σχολική χρονιά ,με ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν βρίσκεται  τις πρωϊνές ώρες στο σχολείο. Η δε παραμονή του αγγίζει το μέγιστο τις 3-4 ώρες σε ένα σχολείο με τριπλή ιδιότητα: γυμνάσιο, λύκειο και μουσικό.

Είναι προφανές  ότι όλες αυτές οι ενέργειες  και η εν γένει συμπεριφορά του δεν συντελούν στη δημιουργία και εμπέδωση  κλίματος  συνεργασίας εντός της σχολικής μονάδας, όπως άλλωστε επιτάσσει το διευθυντικό του καθήκον, που επιλεκτικά το επικαλείται. Την ίδια στιγμή αντιμετωπίζει με επιλεκτικό τρόπο τους συναδέλφους. Η στάση του αυτή δυσχεραίνει τη λειτουργία του σχολείου και διαμορφώνει για τους συναδέλφους  κακές εργασιακές συνθήκες , ενώ θίγει την επαγγελματική  και προσωπική τους αξιοπρέπεια και δυσχεραίνει τη λειτουργία ενός σχολείου εξαιρετικά ευαίσθητου και ιδιαίτερου.

       Αν ακόμα επιβιώνουν οι εκπαιδευτικές δομές σήμερα, την εποχή αυτής της πολύπλευρης κρίσης, αυτό οφείλεται στην φιλοτιμία και την πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών. Ζητήματα που αφορούν τη μόρφωση, την ασφάλεια και την καλή διάθεση των μαθητών και μαθητριών μέσα στο χώρο του σχολείου πάντοτε ρυθμίζονταν και θα συνεχίσουν να ρυθμίζονται στο πλαίσιο του αλληλοσεβασμού  και της κοινής λογικής( η οποία απ’ότι φαίνεται εδώ δεν υπάρχει). Ο αυταρχισμός και η αυθαιρεσία εις βάρος των εκπαιδευτικών σε κάθε περίπτωση λειτουργούν αρνητικά για το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, επομένως και για τους μαθητές.  

 Η Διοίκηση της Εκπαίδευσης στην Κέρκυρα, ενώ ενημερώθηκε από τους συναδέλφους και την ΕΛΜΕ επανειλημμένως   παρέχει «ασυλία» και στον συγκεκριμένο Δ/ντή. 

Εδώ και ένα χρόνο έχει υπάρξει απόφαση προανακριτικής εξέτασης για τον συγκεκριμένο Δ/ντή, σχετικά με την υπογραφή ενός πρακτικού ,το οποίο δεν δεχόταν ο ίδιος να το υπογράψουν οι συνάδελφοι.

Ζητάμε από την Διοίκηση να πάρει θέση. Ζητάμε από τον Δ/ντη Β/θμιας να ανακοινώσει την απόφαση και να προχωρήσουν οι συνάδελφοι στην υπογραφή του επίδικου πρακτικού. Οι ευθύνες βαραίνουν αποκλειστικά τη Διοίκηση, η οποία ήταν από την αρχή ενήμερη.( τόσο η Δ/νση Β/θμιας όσο και η Περιφερειακή Δ/νση.).

Υπενθυμίζουμε  πως  η Διοίκηση, η οποία  κατέστησε αρκετά σχολειά του νησιού φυτώρια αντιδραστικών πειραμάτων, ας εξηγήσει στους γονείς και στην κοινωνία τους λόγους που τα δημιούργησε και τα ανέχεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ALFAVITA.GR

Μόρια αναπληρωτών: Μοριοδοτούμενο Εξ αποστάσεως ECDL - Πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού Η/Υ

Νέα τμήματα στο 400 ωρών εξ αποστάσεως σεμινάριο "Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης"

best of network

σχετικά άρθρα

Η SpaceX έθεσε σε τροχιά τους πρώτους 60 δορυφόρους για το παγκόσμιο δίκτυο Internet!
Η SpaceX έθεσε σε τροχιά τους πρώτους 60 δορυφόρους για το παγκόσμιο δίκτυο Internet!
Η Space X ξεκίνησε -εκτοξεύοντας τους πρώτους 60 μικρούς δορυφόρους χαμηλής τροχιάς- να «στήνει» στο διάστημα ένα τεράστιο δίκτυο δορυφόρων, το...
Η SpaceX έθεσε σε τροχιά τους πρώτους 60 δορυφόρους για το παγκόσμιο δίκτυο Internet!