Thumbnail
Αγωνιστική Παρέμβαση – Συνεργαζόμενοι Θεσσαλονίκης

 Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε στις 29 Μάρτη τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη νέα σχολική χρονιά. Το σύνολο των μεταθέσεων (Γενικές Μεταθέσεις, ΣΜΕΑΕ, ΚΕΣΥ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά) είναι μόλις λίγο πάνω από 650, με τις γενικές μεταθέσεις να φτάνουν μόλις τις 455 (7,38%),τη στιγμή που οι αιτήσεις ήταν 6.164!

Επιβεβαιώνονται  οι  καταγγελίες των εκπαιδευτικών σωματείων και των αιρετών της Αγωνιστικής Παρέμβασης - Συνεργαζόμενοι πως η διαδικασία  που ακολούθησε  το Υπουργείο Παιδείας  για τον υπολογισμό των οργανικών κενών και πλεονασμάτων ήταν προσχηματική, με βασική επιδίωξη την ελαχιστοποίηση των κενών και τη δημιουργία νέων «δεξαμενών» πλεοναζόντων εκπαιδευτικών. Είναι ενταγμένη στο πλαίσιο της συνολικότερης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.

Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ζει κάτω από το βάρος των δεκάδων χιλιάδων κενών και της πολιτικής των μη διορισμών εδώ και 10 χρόνια. Την ίδια στιγμή  οι ελάχιστες μεταθέσεις οδηγούν σε απόγνωση χιλιάδες εκπαιδευτικούς που παραμένουν εγκλωβισμένοι μακριά από τις οικογένειές τους για χρόνια και ταυτόχρονα  αυξάνουν την  εργασιακή ανασφάλεια των εκπαιδευτικών που είναι οργανικά υπεράριθμοι και στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Με τις ελάχιστες μεταθέσεις και τους μηδενικούς διορισμούς για άλλη μια χρονιά θα δημιουργήσουν ασφυξία στη λειτουργία των σχολείων για την καινούρια σχολική χρονιά.

Η προσχηματική διαδικασία αποτυπώνεται και στις μεταθέσεις που ικανοποιήθηκαν στο ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης. Σε προηγούμενο σημείωμα είχαμε καταγγείλει την τακτική υπουργείου και διοίκησης για «συρρίκνωση» των κενών, αρνηθήκαμε να τη νομιμοποιήσουμε, δηλώσαμε πως θα  απέχουμε  από τη σύνταξη των πινάκων και δεν θα τους υπογράψουμε. Αποχωρήσαμε από τη συνεδρίαση, μετά την πρωτοφανή μεθόδευση της διοίκησης να  παρακάμψει το ΠΥΣΔΕ και να στείλει τους πίνακες των κενών και πλεονασμάτων με δική της ευθύνη!

Οι μεταθέσεις στο ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης, όχι μόνο ακολουθούν τη γενική κατεύθυνση  του δημοσιονομικού κόφτη, αλλά δεν καλύπτουν ούτε τα ελάχιστα κενά σε βασικές ειδικότητες, όπως ΠΕ03, ΠΕ04.Ο4. Επιπλέον στις μεταθέσεις δεν υπολογίστηκαν οι μετατάξεις, τα Τμήματα ένταξης και οι συνταξιοδοτήσεις εκτός  από τις αυτοδίκαιες. Ακόμη και στις ειδικότητες που εμφανίζονται οργανικά πλεονάσματα, αυτά είναι πλασματικά, αφού ακόμη και τώρα υπάρχουν κενά σε σχολεία της περιοχής μας.

Πιο συγκεκριμένα:

Στο ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης ήρθαν με μετάθεση μόλις 34! εκπαιδευτικοί και έφυγαν 20.

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΗΡΘΑΝ

ΕΦΥΓΑΝ

ΚΕΝΑ ΑΠΟ Δ/ΝΣΗ

ΠΕ02(ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ)

-

3

-

ΠΕ03 (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ)

6

9

19

ΠΕ04.04(ΒΙΟΛΟΓΟΙ)

1

4

35

ΠΕ06(ΑΓΓΛΙΚΗΣ)

-

1

-

ΠΕ78(ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ)

13

-

13

ΠΕ8701(ΙΑΤΡΙΚΗΣ)

1

-

1

ΠΕ8702(ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ)

7

1

5

ΠΕ8703(ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ)

2

-

2

ΠΕ8709(ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ)

3

-

3

ΠΕ8901(ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ)

1

-

1

ΠΕ85(ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ)

-

1

-

ΠΕ86(ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)

-

1

-

 

Σε ΣΜΕΑΕ  - ΕΕΕΕΚ ήρθαν με μετάθεση 3 εκπαιδευτικοί :

1 ΠΕ03  - (κενά στην ειδικότητα  5)

2 ΠΕ011 - (κενά στην ειδικότητα 2)

 

Στα Διαπολιτισμικά ήρθαν με μετάθεση 2 εκπαιδευτικοί:

1 ΠΕ81(ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧ. ΑΡΧΙΤΕΚ –Γ\Σ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠ\ΣΗΣ  ΕΥΟΣΜΟΥ.)

1 ΠΕ78 (ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΕΛ ΔΙΑΠΟΛΙΤΣΙΚΗΣ ΕΚΠ\ΣΗΣ. ΕΥΟΣΜΟΥ

Απαιτούμε νέα φάση μεταθέσεων πριν τις υπόλοιπες υπηρεσιακές μεταβολές με υπολογισμό των κενών με βάση τις θέσεις του κλάδου.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

η γλώσσα των παιδιών
Η δύναμη του λόγου μας: οι λέξεις που χτίζουν κόσμους μέσα στα παιδιά
«Η γλώσσα δεν είναι απλώς ένα μέσο επικοινωνίας. Είναι το θεμέλιο της σκέψης και της αυτοαντίληψης. Ο Lev Vygotsky (1978) τόνισε πως η εσωτερική...
Η δύναμη του λόγου μας: οι λέξεις που χτίζουν κόσμους μέσα στα παιδιά
δίκη
Η δικαιοσύνη στα χέρια των μαθητών: Υποδειγματικές δίκες στα Χανιά
Μαθητές στα Χανιά «έντυσαν» τις σχολικές αίθουσες με αέρα δικαστικού μεγάρου, δικάζοντας… συμμαθητές τους. Και στο τέλος, καταχειροκροτήθηκαν.
Η δικαιοσύνη στα χέρια των μαθητών: Υποδειγματικές δίκες στα Χανιά
Copenhagen
5 μαθήματα ευτυχίας από την Κοπεγχάγη, την πόλη που «διδάσκει» ποιότητα ζωής
Πώς η Κοπεγχάγη –η πόλη που αναδείχθηκε η πιο ευτυχισμένη στον κόσμο για το 2025– διδάσκει βιωσιμότητα, ισορροπία και μια πιο συνειδητή...
5 μαθήματα ευτυχίας από την Κοπεγχάγη, την πόλη που «διδάσκει» ποιότητα ζωής
εκπαιδευτικοι
Όταν η προστασία μαθητή γίνεται… κατηγορία: Η υπόθεση της Κατερίνας Πανδή και το μήνυμα προς τον κόσμο της εκπαίδευσης
Μία εκπαιδευτικός αθώα στα δικαστήρια, ένοχη στα πειθαρχικά; Η υπόθεση που συγκλονίζει τον χώρο της παιδείας
Όταν η προστασία μαθητή γίνεται… κατηγορία: Η υπόθεση της Κατερίνας Πανδή και το μήνυμα προς τον κόσμο της εκπαίδευσης