Κάλεσμα προς το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας για:
Ι) Εφαρμογή της απεργίας-αποχής όσον αφορά την «αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου στα σχολεία» και
ΙΙ) Προκήρυξη γενικής συνέλευσης εφ’ όλης της ύλης άμεσα.
Στις 11, 14 και 16 Γενάρη, ο κλάδος σήκωσε ανάστημα με μεγαλειώδεις απεργιακές συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις σ’ όλη την Ελλάδα. Ο στόχος για μαζικούς διορισμούς εδώ και τώρα ακούμπησε προς το παρόν μόνο τους «450» δικαιωθέντες του ΑΣΕΠ στα δικαστήρια. Οι υπόλοιποι είναι ακόμα στο επίπεδο της προεκλογικής εξαγγελίας. Ο στόχος για την άμεση απόσυρση του προσοντολογίου – εκτρώματος αποδείχτηκε ότι απαιτεί ακόμη πιό ισχυρό εκπαιδευτικό κίνημα. Όπως και πριν 20 χρόνια -και παρά τη νομιμοποίηση του ΑΣΕΠ- το εκπαιδευτικό κίνημα επέβαλε όμως ρωγμές. Το ίδιο οφείλει να κάνει και τώρα.
Η κυβέρνηση «ΣΥΡΙΖΑ - ανεμομαζώματα» αποφάσισε εν μέσω του αγώνα να δημοσιεύσει και την υπουργική απόφαση για τον «προγραμματισμό και την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου». Δείχνει ότι είναι αποφασισμένη να προχωρήσει στην υλοποίηση του ν. 4547/2018.
Επιλέγει την ολική επίθεση απέναντι στο δημόσιο σχολείο, στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Επιχειρεί να αντιμετωπίσει το πάγωμα κάθε νόμου που έχει ψηφιστεί μέχρι τώρα για την αξιολόγηση, κάτω από την πίεση του εκπαιδευτικού κινήματος, με την περίφημη τακτική της διαμόρφωσης της κατά ΟΟΣΑ «κουλτούρας αξιολόγησης».
Σ’ αυτήν την τακτική εντάσσονται, εκτός από το «προσοντολόγιο»:
i) Η αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης,
ii) Η αξιολόγηση σε ετήσια βάση του διευθυντή από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας,
iii) Η ενίσχυση του επιτελικού ρόλου της Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. για την εξωτερική αξιολόγηση του συνόλου του εκπαιδευτικού συστήματος, όπως και
iv) Η δημιουργία πλέγματος επιτροπών εντός των συλλόγων διδασκόντων.
Όλες αυτές οι μεθοδεύεις, με πρόσχημα την «βελτίωση» του εκπαιδευτικού έργου και τη «στήριξη» των μαθητών, αποτελούν τριπλό δούρειο ίππο:
α) Δημιουργούν συνθήκες εφαρμογής του εργασιακού 30ωρου χωρίς π.χ. αυξήσεις στο μισθό, μείωση των μαθητών στα τμήματα ή επιστροφή του διδακτικού ωραρίου στα επίπεδα του 2013, κλπ.
β) Αυξάνουν τις συνθήκες για προώθηση της «κουλτούρας αξιολόγησης» και διάφορες αποτιμήσεις ή δείκτες.
γ) Μεταφέρουν την ανάγκη διορισμών εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών, κλπ στις «πλάτες» των ήδη βεβαρημένων καθηγητών της τάξης, π.χ. σύμβουλοι καθηγητές στα ΕΠΑΛ, δημιουργικές εργασίες, κλπ.
Καλούμε το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας για αποφάσεις:
1) Άμεση πρακτική επαναβεβαίωση της «απεργίας-αποχής»,
2) Οριζόντιο συντονισμό με άλλες ΕΛΜΕ ή συλλόγους δασκάλων και κάθετη πίεση στο ΔΣ της ΟΛΜΕ να αναλάβει τις μεγάλες ευθύνες που του αναλογούν και
3) Άμεση προκήρυξη Γεν. Συνέλευσης εφ’ όλης της ύλης.
Πάτρα, 20.01.2019, www.eparemvasiax.wordpress.com
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη