Το ΠΥΣΠΕ και τα υπηρεσιακά συμβούλια δεν είναι «άβατο». Οι αιρετοί εκπρόσωποί έχουν την υποχρέωση να ενημερώνουν τα Εκπαιδευτικά Σωματεία και όλους τους συναδέλφους για το ότι συμβαίνει σε αυτά. Υπερασπίζονται τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα με όρους κινήματος και όχι προσωπικών εξυπηρετήσεων. Φως στα σκοτεινά δωμάτια, άμμος στα γρανάζια της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής!
Ενημέρωση
Α. Στην Α’ Διεύθυνση υπάρχουν 170 οργανικά κενά ΠΕ70 τα οποία δεν έδωσε ο διευθυντής εκπαίδευσης για να καλυφθούν στη διαδικασία των μεταθέσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ. Με τον τρόπο αυτό αποκλείστηκαν εκπαιδευτικοί από τη μετάθεση στον τόπο καταγωγής τους και από τις οικογένειες τους για να τηρηθεί πιστά η αντιδραστική πολιτική της κυβέρνησης και οι μνημονιακές επιταγές για ασφυκτική διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού!
Β. Στην παράσταση διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν τα εκπαιδευτικά σωματεία Αριστοτέλης, Α' Αθηνών, Αθηνά, Παρθενώνας, Μακρυγιάννης, επιβεβαιώθηκε από την τοποθέτηση του διευθυντή εκπαίδευσης ότι στόχος των τριμελών επιτροπών είναι οι περικοπές τμημάτων με μετακινήσεις μαθητών! Από το ΠΔ79 και τον διευθυντή εκπαίδευσης Α' Αθήνας δε θεωρείται δεδομένο ούτε καν το 2ο τμήμα της Α' τάξης ενός 12θεσίου ΔΣ ούτε το 2ο τμήμα ενός 2θεσίου Νηπιαγωγείου όταν ο αριθμός των εγγραφών ξεπερνά τα 25 παιδιά! Ο μνημονιακός κόφτης κυβέρνησης, ΕΕ-ΟΟΣΑ καθορίζει τις αποφάσεις! Ο διευθυντής εκπαίδευσης δήλωσε ότι θα γίνουν μετακινήσεις μαθητών κατά περίπτωση χωρίς να συγκεκριμενοποιήσει καν τα κριτήρια και είπε ότι δε δεσμεύεται σε τίποτα. Δεν πρέπει να υπάρξει κανένας εφησυχασμός από το εκπαιδευτικό κίνημα. Είναι σαφές ότι επιδιώκουν να μετατρέψουν όλα τα τμήματα σε 25άρια για να μειώσουν τελικά τον αριθμό των τμημάτων και άρα των προσλήψεων που απαιτούνται. Έτσι, ετοιμάζουν μετακινήσεις μαθητών/τριών από τα σχολεία που ανήκουν, πχ Δημοτικό ή Νηπιαγωγείο με 30 μαθητές, αντί να δημιουργεί δύο τμήματα 15άρια, δημιουργεί ένα 25άρι και 5 μαθητές μετακινούνται σε όμορο σχολείο! Τα εκπαιδευτικά σωματεία δήλωσαν ότι θα ακυρώσουν με όρους κινήματος την απόπειρα μετακίνησης ακόμα και ενός/μιας μαθητή/τριας!
Γ. Καταψηφίσαμε τον προσδιορισμό των οργανικών κενών ΠΕ70. Τα κενά εγκρίθηκαν με 3-2. Καταψηφίσαμε γιατί:
1. Τα 170 κενά ΠΕ70 που προσδιόρισε το ΠΥΣΠΕ βρίσκονται εξαιρετικά μακριά από τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τις διεκδικήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος και απολύτως ενταγμένα στις κρίσιμες αντιδραστικές εξελίξεις που φέρνουν το 4ο μνημόνιο της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και του μνημονιακού αστικού μπλοκ (ΝΔ,ΠΟΤΑΜΙ,ΠΑΣΟΚ, ΕΝΩΣΗ,ΚΕΝΤΡΩΩΝ, ΧΑ) και οι κατευθύνσεις των δανειστών ΕΚΤ-ΕΕ, ΔΝΤ!
Με άλλα λόγια: η απόφαση του ΠΥΣΠΕ παραθέτει πόσοι εκπαιδευτικοί χρειάζονται για να καλυφθούν οι κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών που υφίστανται σήμερα (και οι οποίες έχουν υπολογιστεί με βάση τις περικοπές και τους μηδενικούς διορισμούς του 4ο μνημονίου, τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ, την εγκύκλιο Φίλη) και όχι πόσες οργανικές θέσεις χρειάζονται πραγματικά για να λειτουργούν χωρίς κενά από το Σεπτέμβρη τα σχολεία και τα ολοήμερα.
2. Ο υπολογισμός των κενών έγινε κάτω από το κριτήριο των μηδενικών μόνιμων προσλήψεων εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων στον χώρο της γενικής αγωγής και εκπαίδευσης. Χιλιάδες αναπληρωτές κάθε χρόνο στελεχώνουν τα σχολεία, τα τμήματα ένταξης, τα ΚΕΔΔΥ, τις παράλληλες στηρίξεις. Η ελαστική εργασία αποκτά χαρακτηριστικά μονιμότητας στην εκπαίδευση.
3. Στα εγκεκριμένα κατά πλειοψηφία οργανικά κενά που αποφάσισε το ΠΥΣΠΕ, δεν έχουν υπολογιστεί οι φετινές συνταξιοδοτήσεις. Αυτό σημαίνει ότι τα κενά που αφήνουν οι εκπαιδευτικοί που συνταξιοδοτούνται δεν πρόκειται να καλυφθούν!
Για το εκπαιδευτικό κίνημα οι πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και των εργαζομένων για Ενιαίο 12χρονο Δημόσιο Δωρεάν Σχολείο με 2χρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή/Εκπαίδευση, εκτός των άλλων απαιτούν:
Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους/ες με μαζικούς διορισμούς σε όλα τα ΠΕ, απόδοση και ίδρυση όλων των αναγκαίων οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες που εργάζονται σήμερα στο δημοτικό και νηπιαγωγείο, θεατρική αγωγή, εικαστικών, πληροφορικής, γαλλικών, γερμανικών.
Συγκεκριμένα:
-Ένας/μία δάσκαλος/α ανά τμήμα και ένας/μία υπεύθυνος/η για κάθε 2 τμήματα ολοήμερου
-Αναλογία 20 μαθητές προς 1 σε Γ’-Στ’ τάξεις, 15 προς 1 σε νηπιαγωγείο και Α’-Β’ τάξη
-Ίδρυση και απόδοση οργανικών θέσεων σε όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες
-Ένας δάσκαλος για κάθε τμήμα Υποδοχής (ΖΕΠ)
- Ένας εκπαιδευτικός για κάθε Τμήμα Ένταξης και ένας/μία εκπαιδευτικός για κάθε παιδί που χρειάζεται παράλληλη στήριξη
-Επιπλέον οργανικές για κάθε Διεύθυνση ΠΕ για δυνατότητα κάλυψης έκτακτων απουσιών και για την ένταξη όλων των προσφυγόπουλων στα πρωινά σχολεία
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Α’ διεύθυνση χρειάζεται να ενισχυθεί οπωσδήποτε με μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικού προσωπικού δασκάλων, νηπιαγωγών και όλων των ειδικοτήτων. Κενά δασκάλων υπάρχουν μέχρι τώρα ενώ πολλές είναι οι θέσεις εργασίας που δεν καλύπτονται από τις αντίστοιχες ειδικότητες. Από τα παραπάνω γίνεται φανερό ότι τη νέα σχολική χρονιά χρειάζεται να γίνει μεγάλος αριθμός προσλήψεων όλων των ΠΕ, διαφορετικά θα ασκηθούν μεγάλες πιέσεις για μετακινήσεις μαθητών, συμπτύξεις τμημάτων, συγχωνεύσεις τμημάτων σε συστεγαζόμενα σχολεία, μείωση των ολοήμερων τμημάτων κ.λπ.
Το εκπαιδευτικό κίνημα και τα σωματεία της Α’ Διεύθυνσης δε θα επιτρέψουν καμία απολύτως καταπάτηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών στο όνομα των ευρωμνημονιακών περικοπών!
Δ. Η απόδοση σε σχολεία των δημιουργημένων από τον Οκτώβριο του 2016 οργανικών θέσεων ειδικοτήτων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ86, ΠΕ91 (δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί ΠΕ08 από μετάταξη στην Α’ Διεύθυνση Αθήνας), είναι αναντίστοιχη με τις ανάγκες των σχολείων μια και δεν υπολογίζει εκ νέου μετά από δύο χρόνια την οργανικότητα-λειτουργικότητα αυτών.
Στην Α΄ Διεύθυνση Αθήνας, κοινοποιήθηκε e-mail το οποίο ενημερώνει ότι υπάρχει αίτημα ανάκλησης από τη Διαύγεια της υπουργικής απόφασης που αφορά την Κατανομή των οργανικών θέσεων κλάδων των παραπάνω ειδικοτήτων σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οπότε ο προσδιορισμός των κενών οργανικών θέσεων ΠΕ05, ΠΕ07, Πε86, ΠΕ91, θα πραγματοποιηθεί μετά την δημοσιοποίηση του ΦΕΚ που αφορά τη συγκεκριμένη υπουργική απόφαση.
Στο ΠΥΣΠΕ που πραγματοποιήθηκε με πράξη 19, Παρασκευή 25/5/2018 συζητήθηκαν τα παρακάτω:
- Ονομαστικός χαρακτηρισμός οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70 της Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας.
Χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι 2 εκπαιδευτικοί ΠΕ70 , η Κούλλια Μαρία και Δημοπούλου Μαρία που υπηρετούν στο 16ο ΔΣ Αθηνών έπειτα από δήλωσή τους και με τα περισσότερα μόρια, γιατί με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, το σχολείο υποβαθμίστηκε από 12θέσιο σε 8θέσιο.
- Αναγνώριση συνάφειας διδακτορικού τίτλου σπουδών.
Δόθηκε συνάφεια σε διδακτορικό τίτλο σπουδών από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σε ΠΕ60 που υπηρετεί στο 35ο Νηπιαγωγείο Αθηνών.
Στο ΠΥΣΠΕ που πραγματοποιήθηκε με πράξη 18, Παρασκευή 24/5/2018 συζητήθηκαν τα παρακάτω:
1.Προσδιορισμός σχολικών μονάδων της Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας, με οργανικές υπεραριθμίες εκπ/κών.
Μετά τη δημοσίευση του ΦΕΚ με αριθμό 1774 18/5/2018 σύμφωνα με το οποίο αναβαθμίζεται το 14ο Νηπιαγωγείο Ζωγράφου από 1 σε 2 οργανικές και υποβαθμίζεται το 16ο ΔΣ Αθηνών από 12 οργανικές σε 8, διαπιστώνεται ότι οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί στο συγκεκριμένο σχολείο μετά την υπουργική απόφαση είναι 2 (υπήρχαν 2 οργανικά κενά).
2. Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων ΠΕ70 της Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας για την οριστική τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπ/κών.
Τα οργανικά κενά ΠΕ70 μετά το ΦΕΚ είναι 169. Καταψηφίσαμε τα οργανικά κενά των ΠΕ70 για τους λόγους που αναφέρουμε παραπάνω.
- Χορήγηση αδειών άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή.
Εγκρίθηκαν 4 άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου, σε ΠΕ11 που υπηρετεί στο 112ο ΔΣ Αθηνών προκειμένου να απασχοληθεί σε παιδική κατασκήνωση, σε ΠΕ70 που υπηρετεί στο 12ο ΔΣ Αθηνών προκειμένου να διδάξει σε Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, σε ΠΕ 70 που υπηρετεί στο 1ο Πειραματικό ΔΣ Πανεπιστημίου Αθηνών για να απασχοληθεί (1) ως επιτηρητής σε εξετάσεις πιστοποίησης αγγλικής γλώσσας της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης και (2) να διδάξει στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στο ΠΥΣΠΕ που πραγματοποιήθηκε με πράξη 17, Παρασκευή 18/5/2018 συζητήθηκαν τα παρακάτω:
1.Κατάρτιση πίνακα προακτέων εκπαιδευτικών
Καταρτίστηκε ο πίνακας 27 προακτέων εκπαιδευτικών από το βαθμό Β στο βαθμό Α με βάση τα τυπικά προσόντα των προς προαγωγή εκπαιδευτικών.
2.Καθορισμός ομάδων σχολικών μονάδων της Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας.
Τα σχολεία της Διεύθυνσης ΠΕ Αθήνας ορίστηκαν από το ΠΥΣΠΕ ότι ανήκουν σε μια ομάδα σχολείων μια και δε συντρέχουν οι προϋποθέσεις για τις διαφοροποιήσεις των σχολείων και των ομάδων που συγκροτούνται όπως στην επαρχία με βάση την απόσταση, το υψόμετρο κτλ.
3.Προσδιορισμός σχολικών μονάδων της Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας, με οργανικές υπεραριθμίες εκπ/κών.
Αναβλήθηκε η συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα και παραπέμφθηκε στο επόμενο ΠΥΣΠΕ γιατί δεν είχε εκδοθεί το ΦΕΚ με την υπουργική απόφαση για τις σχολικές μεταβολές (αναβαθμίσεις/υποβαθμίσεις σχολικών μονάδων).
- Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων ΠΕ70 της Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας για την οριστική τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπ/κών.
Αναβλήθηκε η συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα και παραπέμφθηκε στο επόμενο ΠΥΣΠΕ γιατί δεν είχε εκδοθεί το ΦΕΚ με την υπουργική απόφαση για τις σχολικές μεταβολές(αναβαθμίσεις/υποβαθμίσεις σχολικών μονάδων).
- Οριστικοποίηση των μεταθέσεων - οριστικών τοποθετήσεων εκπαιδευτικών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. της Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας.
Το ΠΥΣΠΕ οριστικοποίησε τις μεταθέσεις /οριστικές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών μετά την ολοκλήρωση των αιτήσεων επανεξέτασης («ενστάσεων»).
- Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή
Εγκρίθηκαν 3 άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου, σε ΠΕ 70 (αναπληρώτρια) που υπηρετεί στο 132ο ΔΣ Αθηνών για να συμμετάσχει στην υλοποίηση έργου (ΕΛΚΕ) που θα υλοποιηθεί από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σε ΠΕ 79 που υπηρετεί στο 2ο ΔΣ Ζωγράφου (τροποποίηση προηγούμενης άδειας λόγω αλλαγής επωνυμίας της εταιρίας) προκειμένου να διδάξει σε μουσικοκινητικά προγράμματα, σε ΠΕ 70 που υπηρετεί στο 142ο ΔΣ Αθηνών για να απασχοληθεί ως ζωγράφος (ελεύθερη-ατομική δραστηριότητα).
- Αποσπάσεις 2 εκπαιδευτικών εντός ΠΥΣΠΕ
Αποσπάστηκε η εκπαιδευτικός ΠΕ70 Κανσέλη Έλλη που υπηρετεί στο 130ο ΔΣ Αθηνών μετά από αίτησή της στο 107ο ΔΣ Αθηνών για να καλύψει έκτακτο κενό και η εκπαιδευτικός ΠΕ70 Παπατζανάκη Αντωνία που υπηρετεί στο 20ο ΔΣ Ηλιούπολης στο 5ο ΔΣ Ηλιούπολης
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΥΣΠΕ ΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Στο Συμβούλιο Επιλογής συζητήθηκαν 3 θέματα:
- Πρόταση τοποθέτησης Προϊσταμένης στην κενωθείσα θέση του 6ου 2/θ Νηπιαγωγείου Αθηνών
Προκηρύχτηκε η πλήρωση της θέσης για το υπόλοιπο της θητείας η οποία λήγει 31/7/2020.
- Ανάθεση καθηκόντων Προϊσταμένης του 49ου 2/θ Νηπιαγωγείου Αθηνών
Ανατέθηκαν καθήκοντα Προϊσταμένης στην εκπαιδευτικό Μώραλη Σοφία η οποία υπηρετεί με απόσπαση μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους
- Επιλογή υποδιευθυντή στην κενωθείσα θέση του 2ου 12/θ ΔΣ Αθηνών
Το συμβούλιο ανέθεσε καθήκοντα αναπληρώτριας Υποδιευθύντριας στην αρχαιότερη εκπαιδευτικό (μέχρι 3 μήνες ) μέχρι να ολοκληρωθεί η επανάληψη της διαδικασίας επιλογής Υποδιευθυντή /ντριας.
Στην Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση συμμετέχουν:
Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση/Αριστοτέλης,
Ανεξάρτητη Παρέμβαση/Αθηνά,
Δάσκαλοι σε Kίνηση/Παρθενώνας,
Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση/Ρόζα Ιμβριώτη, Εκπαιδευτικοί σε δράση/Μ. Παπαμαύρος, Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση/Μακρυγιάννη
Των αιρετών Μιλτσακάκη Μιχάλη (τακτικός),
Δίπλα Νατάσα (αναπληρωματική),
Εκλεγμένων με το Ψηφοδέλτιο της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη