Thumbnail
Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Την Τετάρτη 16/5 αντιπροσωπεία του ΔΣ της  Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ επισκέφτηκε τον  διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δυτικής Θεσσαλονίκης κ. Ματζιάρη  και του κατέθεσε τις θέσεις, προτάσεις και  τα αιτήματα της ΕΛΜΕ  σε σχέση με επείγοντα ζητήματα της περιόδου.

Εγγραφές στα Γυμνάσια  Καταγγείλαμε την αλλαγή στην διαδικασία εγγραφών που προβλέπεται από την εγκύκλιο που μεταφέρει την αρμοδιότητα της κατανομής στις διευθύνσεις ως συγκεντρωτικό μοντέλο που στοχεύει στην συρρίκνωση τμημάτων , σχολείων και αύξηση του αριθμού των παιδιών στα τμήματα. Το ΔΣ πρότεινε η κατανομή των παιδιών αποφοίτων των δημοτικών των περιοχών Συκεών, Νεάπολης, Πολίχνης να γίνει με δίκαιο και ισόρροπο τρόπο στα σχολεία, με βάση τις προτάσεις , τα αιτήματα, τις ανάγκες κάθε σχολείου (παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες κλπ.) ώστε να μην υπάρξουν : αύξηση των μαθητών στα τμήματα (αλλά μείωση με 20 παιδιά σε κάθε τμήμα),  κλείσιμο τμημάτων , υποβάθμιση σχολείων. Με αυτό το πνεύμα να επανεξετασθεί η αρχική πρόταση της διεύθυνσης. Ο διευθυντής υποσχέθηκε να επανεξετάσει το όλο θέμα και να συγκαλέσει συσκέψεις των διευθυντών τον σχολείων.

Εγγραφές στα ΓΕΛ & ΕΠΑΛ. Το ΔΣ έθεσε το θέμα της κατάργησης του θεσμού των ηλεκτρονικών εγγραφών που πέρα από τον πολύπλοκο και δυσλειτουργικό του χαρακτήρα γίνεται εργαλείο για κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ και ομάδων προσανατολισμού στα ΓΕΛ. Ζητήσαμε να μην καταργηθούν τα ολιγομελή τμήματα και να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να κάνουν αίτηση στα τμήματα που λειτούργησαν την φετινή χρονιά ως ολιγομελή κλπ.

Για το θέμα των συγχωνεύσεων των  σχολείων εκφράσαμε ακόμη μια φορά την κατηγορηματική μας αντίθεση και ο διευθυντής απάντησε ότι προς το παρόν (αυτή την σχολική χρονιά) δεν θα γίνουν συγχωνεύσεις . Υπήρξε πάντως αίτημα από την Περιφέρεια να διατυπωθούν προτάσεις συγχωνεύσεων τομέων στα ΕΠΑΛ της περιοχής . Από την μεριά της διεύθυνσης δεν τέθηκε καμιά πρόταση.

Σε ερώτηση μας για το πώς θα επηρεάσει η εφαρμογή του νομοσχεδίου που συζητείται στη βουλή την λειτουργία των υποστηρικτικών δομών  στην διεύθυνση προέκυψε ότι θα υπάρξει ένα βαρύ, δυσκίνητο και γραφειοκρατικό μοντέλο με λιγότερο προσωπικό και σε απόσταση από τις ανάγκες των σχολείων και των συναδέλφων.

Επιτροπές εξετάσεων Θέσαμε για μια ακόμη φορά το ζήτημα της στελέχωσης των επιτροπών των  Πανελλαδικών εξετάσεων  και των βαθμολογικών κέντρων με κριτήρια την  διαφάνεια και την εναλλαγή των συναδέλφων σε αυτές, Υπήρξε η διαβεβαίωση ότι όσον αφορά τις λυκειακές επιτροπές υπάρχει τέτοια λογική όσον αφορά  δε τα βαθμολογικά κέντρα η στελέχωση τους είναι αρμοδιότητα του προέδρου τους! Προφανώς εκφράσαμε την πλήρη διαφωνία μας σ αυτό.

Τέλος όσον αφορά το θέμα της φοίτησης των προσφυγόπουλων στα σχολεία της περιοχής εκθέσαμε τα συμπεράσματα και προβλήματα που προέκυψαν από την φετινή χρονιά : καθυστέρηση της εγγραφής, ανάθεση στις ΜΚΟ της όλης διαδικασίας, μη λειτουργία τάξεων υποδοχής για όλα τα παιδιά, έλλειψη διερμηνέων κλπ. , που δυσχέραιναν εξαιρετικά την φιλότιμη των συναδέλφων στα σχολεία και απέδωσαν φτωχά μαθησιακά αποτελέσματα.  Τονίσαμε επίσης ότι η  βαθμολόγηση των παιδιών και ο  χαρακτηρισμός φοίτησης δεν μπορεί να υπόκειται στις κοινές διατάξεις αλλά να παίρνει υπόψη τις  ιδιαίτερες δυσκολίες των  παιδιών και των οικογενειών τους.

Για το Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aksoniki_tomografia
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...
Γιατί δεν λειτουργεί όλες τις μέρες ο αξονικός τομογράφος στο νοσοκομείο Κιλκίς, παρόλο που υπάρχει πάντα ακτινολόγος σε βάρδια;
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...
σχολικοι σεισμογραφοι
Οταν οι σχολικοί σεισμογράφοι καταγράφουν έγκαιρα σεισμό, αλλά το πρόγραμμα καθυστερεί
Αυτού του τύπου οι σχολικοί σεισμογράφοι είναι πολύ εύκολο να κατασκευαστούν και μπορούν να αξιοποιηθούν εκπαιδευτικά
Οταν οι σχολικοί σεισμογράφοι καταγράφουν έγκαιρα σεισμό, αλλά το πρόγραμμα καθυστερεί