Thumbnail
Ανακοίνωση

Το ΥΠΠΕΘ για άλλη μια φορά έρχεται να μας μπερδέψει με νομοθετικά παράδοξα ώστε  να επιβάλει με κάθε τρόπο την εντατικοποίηση των εργασιακών μας σχέσεων.

Η τελευταία συμπληρωματική ΥΑ 14184/Δ4/26-1-2018 (με υπογραφή του υφυπουργού) που θέτει το ζήτημα των "μη παρακολουθούντων", ουσιαστικά έρχεται σε αντίφαση με την Υπουργική Απόφαση των μόλις προηγούμενων ημερών.

Οφείλονται σε προχειρότητα ή σε σκοπιμότητα οι παρακάτω επισημάνσεις;

Είναι δυνατόν να έρχονται προς εφαρμογή και εκ των υστέρων ΥΑ για το Α΄ τετράμηνο ενώ αυτό έχει λήξει από τις 20 Γενάρη; Είναι αυτός σοβαρός προγραμματισμός; 

Υπάρχουν Σύλλογοι Διδασκόντων που έχουν συνεδριάσει με βάση την αρχική ΥΑ. Θα ξανασυνεδριάσουν; Τι γίνεται με τα δικαιολογητικά απουσιών που μπορεί να έρθουν μεταγενέστερα, επειδή φέτος ισχύουν ακόμη και μεταβατικά οι επιπλέον 50 δικαιολογημένες απουσίες; 

Στο άρθρο 27 της αρχικής ΥΑ 10645 (23-1-18) προστίθεται η παράγραφος 6 η οποία έμμεσα ζητάει χαρακτηρισμό της φοίτησης των μαθητών-τριών με βάση το Α΄ τετράμηνο. Αυτό έρχεται σε αντίφαση με τα άρθρα 23 και 28 της ίδιας ΥΑ που προβλέπουν χαρακτηρισμό της φοίτησης με βάση το σύνολο των απουσιών όλης της χρονιάς.

Πως στέκει νομικά η συμπλήρωση της πρώτης ΥΑ, όταν με τη συμπλήρωση αυτήν αλληλοαναιρούνται άρθρα της; Τελικά ο χαρακτηρισμός φοίτησης θα γίνεται με την φοίτηση όλης της χρονιάς ή με της μισής, του Α΄ τετραμήνου;

Μήπως πίσω από αυτή την προχειρότητα  υπάρχει η σκοπιμότητα να περάσουν «δύσκολα σημεία» με διάφορες διευκρινιστικές για να αποφευχθούν οποιεσδήποτε δικαιολογημένες αντιδράσεις σχετικά με κλείσιμο τμημάτων, αναθέσεις μαθημάτων, οργανικές θέσεις κλπ; Αν και η τελευταία ΥΑ φαίνεται να παρουσιάζεται ότι αφορά μόνο τα ΕΠΑΛ, μια προσεκτικότερη ματιά σχετικά με τη παράγραφο 6 και με το χαρακτηρισμό «μη παρακολουθούντες» οδηγεί στην εντύπωση ότι αφορά γενικά τα σχολεία της δευτεροβάθμιας.

Έχουμε το κακό προηγούμενο της προηγούμενης χρονιάς όπου, με πρόσχημα τους παρακολουθούντες, έβγαλαν τους δεύτερους καθηγητές από τα εργαστήρια για να στηρίξουν την μαθητεία. Η κυβέρνηση συνεχίζει να σκαρφίζεται ότι μπορεί για να της βγουν τα «νούμερα» σε σχέση με το εκπαιδευτικό προσωπικό, αδιαφορώντας προκλητικά για της παιδαγωγικές συνθήκες των μαθητών μας. 

Συνεχίζουμε τον αγώνα για ρήξη και ανατροπή των πολιτικών που αντιμετωπίζουν τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς ως απλούς αριθμούς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eidiki-agogi1
Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν “πισωγύρισμα” στην Ειδική Αγωγή – Φόβοι για περικοπές και υποβάθμιση της στήριξης των μαθητών
Οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι η εγκύκλιος οδηγεί σε μείωση προσλήψεων και συρρίκνωση της στήριξης των μαθητών με ειδικές ανάγκες, παρά τις...
Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν “πισωγύρισμα” στην Ειδική Αγωγή – Φόβοι για περικοπές και υποβάθμιση της στήριξης των μαθητών
κληρονομικο
Αλλάζουν όλα στις κληρονομιές – Νέες «ρήτρες» για διαθήκες, αποποιήσεις και δικαιώματα συντρόφων
Το νέο κληρονομικό δίκαιο εισάγει προθεσμίες-κλειδιά, θεσμό κληρονομικών συμβάσεων και αυστηρότερο πλαίσιο για διαθήκες και χρέη – Στόχος η προστασία...
Αλλάζουν όλα στις κληρονομιές – Νέες «ρήτρες» για διαθήκες, αποποιήσεις και δικαιώματα συντρόφων