Thumbnail
Σύλλογος Διδασκόντων Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις Αγίου Ευστρατίου

     Έχοντας υπόψη την  πρόταση που έχει ήδη κατατεθεί από την πλευρά Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων  ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ και τη νέα πρόταση του υπουργείου Παιδείας σχετικά με την μοριοδότηση ανά σχολική μονάδα, ζητούμε να δοθεί η δέουσα προσοχή και να επανεξεταστεί το ακριβές καθεστώς μοριοδότησης στην Β’ Λέσβου και ιδιαίτερα αυτό που αντιστοιχεί στη νήσο του Αγίου Ευστρατίου.

      Συγκεκριμένα, όπως έγινε γνωστό,  η πρόταση του Υπουργείου είναι να μοριοδοτηθούν οι  σχολικές μονάδες των περιοχών του Μούδρου και του Λιβαδοχωρίου και του Αγίου Ευστρατίου με τα ίδια ακριβώς μόρια, δώδεκα(12)!

Aυτό είναι εντελώς άδικο για την περιοχή του Αγ. Ευστρατίου για τους εξής λόγους –που όλοι γνωρίζουν αλλά φαίνεται να τους ξεχνούν:

οι συνθήκες διαβίωσης και λειτουργίας διαφοροποιούνται σε σημαντικό βαθμό

τα τελευταία χρόνια  μοναδικός τρόπος μετακίνησης από και προς την ηπειρωτική Ελλάδα αποτελούν τρία(3) δρομολόγια ανά εβδομάδα με πλοίο

το πλοίο πολλές φορές κατά την διάρκεια του χειμώνα δεν ελλιμενίζεται λόγω συνδυασμού  άσχημων καιρικών συνθηκών και ακαταλληλότητας του λιμανιού 

τα βασικά αγαθά που αφορούν στην τροφοδοσία και ευρύτερα στην διαβίωση του νησιού είναι περιορισμένα

όλα τα σχολεία στη Λήμνο αυξάνουν  τη μοριοδότησή τους, ενώ το πιο δυσπρόσιτο σχολείο από όλα  - ο Αγ. Ευστράτιος-  παραμένει στα ίδια.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:  Αν οριστικοποιηθούν τα προτεινόμενα μόρια, να βρίσκεται οπωσδήποτε σε υποδεέστερη θέση η νήσος του Αγίου Ευστρατίου και να μην αποτελεί ουσιαστική επιλογή των εκπαιδευτικών, αναπληρωτών  και μόνιμων και το σχολείο να μην μπορεί να λειτουργήσει.

       Να επισημανθεί, τέλος, ότι όσον αφορά στην νήσο του Αγίου Ευστρατίου η πρόταση του Υπουργείου για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι μοριοδότηση με δεκατέσσερα (14) μόρια, κατάσταση που, εάν υλοποιηθεί, θα δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά και απορίες για το πώς αντιμετωπίζονται οι σχολικές μονάδες στο ίδιο νησί και μάλιστα, όταν αυτές συνυπάρχουν και συλλειτουργούν στο ίδιο ακριβώς κτηριακό συγκρότημα και στον ίδιο αύλειο χώρο. Η μοριοδότηση πρέπει να είναι ενιαία καθώς πολλοί εκπαιδευτικοί εργάζονται και στις δυο βαθμίδες.

      Αναλογιζόμενοι όλη την προαναφερθείσα διαμορφούμενη κατάσταση και δίνοντας έμφαση στο γεγονός ότι το νησί του Αγίου Ευστρατίου αποτελεί πραγματική μεθόριο που επηρεάζει την ζωή και το μέλλον όλων των πολιτών του και χωρίς ίχνος ανωφελούς αντιδικίας με τις περιοχές της Λήμνου διαμαρτυρόμαστε εντόνως και καλούμε όλους όσους χειρίζονται το σοβαρό αυτό ζήτημα να συσκεφτούμε ξανά για μια δικαιότερη κατανομή των μορίων που αφορούν στις σχολικές μονάδες της Β’ Λέσβου.

Ο Σύλλογος  Διδασκόντων Γυμνασίου με Λυκειακές  Τάξεις  Αγίου Ευστρατίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πότε θα βγουν οι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών για προσλήψεις

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πρόβατο Πάτρα
Πάτρα: Η ιστορία του προβάτου που έσωσε νεαρός εθελοντής από τις φωτιές
Μέσα στους καπνούς και τη φωτιά, ένας νεαρός από την Πάτρα δεν άφησε πίσω του κανένα ζώο σε κίνδυνο- Στην αγκαλιά του κατάφερε να σώσει τα πρόβατα...
Πάτρα: Η ιστορία του προβάτου που έσωσε νεαρός εθελοντής από τις φωτιές
Φωτιά σε αυτοκίνητο
Χίος: «Χάθηκαν όλες οι αναμνήσεις μας στη στάχτη»- Συγκλονίζει πυρόπληκτη κάτοικος της Βολισσoύ
«Δεν ήρθαν αεροπλάνα ποτέ-Τα πυροσβεστικά έφτασαν, αλλά καίγονταν πολλοί οικισμοί ταυτόχρονα»
Χίος: «Χάθηκαν όλες οι αναμνήσεις μας στη στάχτη»- Συγκλονίζει πυρόπληκτη κάτοικος της Βολισσoύ