Thumbnail
Ενημέρωση από την αιρετή Ντίνα Ρέππα

Το ΠΥΣΠΕ και τα υπηρεσιακά συμβούλια δεν είναι «άβατο». Οι αιρετοί εκπρόσωποί έχουν την υποχρέωση να ενημερώνουν τα Εκπαιδευτικά Σωματεία και όλους τους συναδέλφους για το ότι συμβαίνει σε αυτά. Υπερασπίζονται τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα με όρους κινήματος και όχι προσωπικών εξυπηρετήσεων. Φως στα σκοτεινά δωμάτια, άμμος στα γρανάζια της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής!

 

  •  

  1. Για την ώρα της σίτισης στο ολοήμερο πρόγραμμα

Το ΥΠΕΘ θα ήθελε πολύ να πάρει πίσω την ώρα της σίτισης αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο γιατί μετά από τον αγώνα του εκπαιδευτικού κινήματος, υποχρεώθηκε μόλις πριν λίγους μήνες να την συμπεριλάβει στο ΠΔ79. Η διευκρινιστική εγκύκλιος που στάλθηκε στα σχολεία δεν είχε ούτε νομική βάση μια και στο ΠΔ79 υπάρχει αναλυτικά το ωρολόγιο πρόγραμμα του ολοημέρου όπου περιλαμβάνει 1η, 2η, 3η ώρα. Έτσι, το ΥΠΕΘ υποχρεώθηκε σε νέα διόρθωση. Το σίγουρο είναι ότι φέτος που υπολογίστηκε η ώρα της σίτισης, αποκαλύφθηκε ότι ο συνολικός κλεμμένος χρόνος αφορούσε τις προσλήψεις πολλών εκατοντάδων εκπαιδευτικών. Κι αυτό ανησυχεί το ΥΠΕΘ που προσπαθεί να βρει τρόπο να την κόψει. Γνωρίζει όμως, ότι οι εκπαιδευτικοί δε θα παραχωρήσουν αυτό που κατακτήσαν και δικαιούνται!

  1. Τάξεις Υποδοχής

Δυο μήνες μετά την έναρξη των σχολείων και μετά από τρεις κινητοποιήσεις και πολλές καταγγελίες Εκπαιδευτικών Σωματείων, Συλλόγων Γονέων και Ενώσεων και αφού εκτέθηκε ανεπανόρθωτα το Υπουργείο, η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός προσωπικά γιατί την ίδια στιγμή που κατάγγελλε το ρατσισμό, άφηνε αβοήθητα τα προσφυγόπουλα και τα σχολεία, εδέησε το ΥΠΠΕΘ και προσέλαβε αναπληρωτές για τις τάξεις υποδοχής. Στην Α’ Αθήνας προσλήφθηκαν 87 αναπληρωτές για το λόγο αυτό. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των δηλώσεων, Δευτέρα 13/11, οι εκπαιδευτικοί θα τοποθετηθούν στα σχολεία με μονοπρόσωπη απόφαση διευθυντή εκπαίδευσης και με βάση μόρια και κοινωνικά κριτήρια, όπως ορίζει η νομοθεσία. Ο αριθμός των προσλήψεων αποδεικνύει ότι είχαν απόλυτο δίκιο τα εκπαιδευτικά σωματεία όταν ζητούσαν 100 δασκάλους για τάξεις υποδοχής!

Τα κενά είναι:

  •  

 

 

 

 

 

 

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

 

 

 

 

 

  1. Παράλληλη στήριξη

Συνεχίζεται στο αμείωτο, ο εμπαιγμός και η παρανομία του ΥΠΕΘ να μην προσλαμβάνει τον αναγκαίο αριθμό εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης για τα παιδιά που έχουν έγκριση πλήρους παράλληλης και να οδηγούμαστε να μοιράζεται ένας εκπαιδευτικός σε 4 και 5 μαθητές/τριες, για λίγες ώρες σε κάθε παιδί! Συνολικά στην Α’ Αθήνας 410 μαθητές/τριες χρήζουν πλήρους παράλληλης στήριξης ενώ οι προσλήψεις καλύπτουν μόλις το 40% των αναγκών. Γι’ αυτό άλλωστε, ενώ οι προσλήψεις έχουν γίνει από τις 2/11, δε έχουν ακόμα τοποθετηθεί. Ο διευθυντής εκπαίδευσης της Α’ Αθήνας ενημέρωσε ότι θα ξαναμοιραστούν όλες οι παράλληλες παλιές και καινούριες με διαίρεση του αριθμού των μαθητών/τριών με τον αριθμό των αναπληρωτών που έχουν προσληφθεί κι έτσι θα βγουν οι ώρες που θα αντιστοιχούν σε κάθε παιδί. Αναμένεται Δευτέρα-Τρίτη 13-14/11, να δοθούν οι ομάδες σχολείων και να τοποθετηθούν οι συνάδελφοι αναπληρωτές/τριες.

 

  •  

  1.  

  1.  

 

  1.  

  1.  

Α’ φάση

  1.  

  1.  

 

  1.  

  1.  

  •  

  1.  

  1.  

 

Είναι φανερό ότι θα ξαναγίνουν τα ίδια που έγιναν τον Σεπτέμβριο. Ένας/μία εκπαιδευτικός σε 3 παιδιά στο ίδιο ή σε διαφορετικά σχολεία (το Σεπτέμβριο μέχρι και σε 5 παιδιά ενός σχολείου και ένας εκπαιδευτικός  για 5 παιδιά σε 5 διαφορετικά σχολεία). Σε αυτές τις συνθήκες είναι αδύνατο οι συνάδελφοι να μπορέσουν να ανταποκριθούν στα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες τους ενώ οι μαθητές στην πραγματικότητα δεν έχουν παράλληλη στήριξη.

Η αντιεπιστημονική, έξω από τα όρια της λογικής, τακτική του υπουργείου έχει ως αποκλειστικό στόχο να υλοποιήσει τις μνημονιακές δεσμεύσεις του μέσω των περικοπών θέσεων εργασίας, πλήττει καίρια μια μερίδα μαθητών, και τις οικογένειες τους, οδηγώντας τους για μια ακόμη φορά να καταφύγουν στην ιδιωτική στήριξη, πληρώνοντας από την τσέπη τους για παροχές που όφειλε να προσφέρει δωρεάν το κράτος και εισάγοντας στη δημόσια εκπαίδευση την ανασφάλιστη εργασία.

 

  1. Κενά Δημοτικών και Νηπιαγωγείων: Με αλχημίες εμφανίζονται και εξαφανίζονται!

Ανέλαβαν υπηρεσία 12 αναπληρωτές ΠΕ70 και 3 αναπληρωτές ΠΕ60. Αυτοί τοποθετήθηκαν και στα μοναδικά κενά που τους δόθηκαν:

ΠΕ60: 6ο Νηπ. Βύρωνα, 4ο Νηπ. Υμηττού, 118 Νηπ. Αθηνών

ΠΕ70: 17ο Αθηνών, 24ο Αθηνών, 33ο Αθηνών, 56ο Αθηνών, 59ο Αθηνών, 66ο Αθηνών, 139ο Αθηνών, 162ο Αθηνών (2), 12ο Γαλατσίου, 6ο Ν. Φ., 7ο Ν. Φ.

Ο διευθυντής εκπαίδευσης δεν έδωσε όλα τα κενά των ΔΣ, για μια ακόμα φορά, κάνοντας αυθαιρεσίες σε βάρος των Δημοτικών Σχολείων (56ο, 63ο, 2ο Ν.Χ. κ.ά.). Ειδικά, στο 56ο ΔΣ δεν τοποθετεί έναν ακόμα εκπαιδευτικό για να χωριστεί το τμήμα της Α’ Δημοτικού, ενώ έχει όλα τα στοιχεία που απαιτεί ο νέος νόμος της ειδικής αγωγής και έχει την έγκριση του Συμβούλου Γενικής και Ειδικής Αγωγής. Η δικαιολογία ότι δεν έχει έρθει ακόμα η έγκριση του περιφερειακού είναι τουλάχιστον αστεία. Ο διευθυντής εκπαίδευσης λειτουργεί με δύο μέτρα και σταθμά αντιμετωπίζοντας άνισα τις σχολικές μονάδες. Έτσι, προνόησε και κάλυψε με αναπληρωτή, κενό ΠΕ70 ενώ δεν ήταν ακόμα κενό γιατί δεν είχαν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες στο ΑΠΥΣΠΕ Αττικής σχετικά με την απόσπασή δασκάλου. Εκεί όμως, η νομοθεσία γίνεται λάστιχο. Και δεν είναι η πρώτη φορά. Κατ’ επανάληψη τα κενά των σχολείων εμφανίζονται ή εξαφανίζονται ανάλογα με τις άνωθεν εντολές, τις μνημονιακές περικοπές και τις διευκολύνσεις ημετέρων. Έτσι, το 4ο Ηλιούπολης δεν εμφανιζόταν για καιρό στα κενά, ενώ είχε δάσκαλο αποσπασμένο στο Πανεπιστήμιο που δεν τον αποδέσμευε ο διευθυντής εκπαίδευσης. Το ίδιο και ένα κενό στο Ν.Π Αγία Σοφία, το οποίο υπάρχει από την αρχή της χρονιάς, έχει δηλωθεί στη διεύθυνση αλλά δεν δόθηκε ως κενό παρά μόνο τώρα! Δηλαδή το σχολείο και οι μαθητές του ταλαιπωρήθηκαν επί δύο μήνες! Ο διευθυντής εκπαίδευσης όφειλε να μην επιλέγει τα σχολεία αλλά να τα καλύπτει όλα με ισότιμο και ισόνομο τρόπο χωρίς αυθαιρεσίες. Δε είναι δυνατόν να ταλαιπωρούνται παιδιά κι εκπαιδευτικοί, να καθυστερούν οι τοποθετήσεις, ακόμα κι όταν έχουν γίνει προσλήψεις, για να γίνει «τακτοποίηση» αυτών!

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων και τους διευθυντές/ντριες να δηλώνουν στα Σωματεία τους κάθε κενό που εμφανίζεται είτε αυτό αφορά ολόκληρο το έτος είτε πολυήμερης διάρκειας αναρρωτικές.

  •  

  1.  

  •  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

  1.  

 

3 πρωινά

20 περίπου

  1.  

   1

   5

    250

       3

 

Δεν υπάρχουν κενά σε ΠΕ60, 05, 06, 07, 01, 60.

 

  1. Χάος στα προγράμματα των σχολείων, στα μορφωτικά δικαιώματα, στις εργασιακές συνθήκες

Η κάλυψη των κενών στα σχολεία και ειδικά στο ολοήμερο πρόγραμμα με ότι περισσεύει, έχει οδηγήσει σε χάος τη λειτουργία των σχολικών μονάδων και τις εργασιακές συνθήκες των εκπαιδευτικών. Οι ειδικότητες μετακινούνται από σχολείο σε σχολείο, τώρα και δάσκαλοι, οι μετακινήσεις σε πολλά σχολεία για λίγες ώρες στο καθένα, οι προσλήψεις πολλών αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου για πρώτη φορά στην Α’ Αθήνας, η απαξίωση του ολοημέρου με περισσεύματα ωρών από το πρωινό πρόγραμμα, η πολύμηνη αδυναμία πλήρους λειτουργίας του εξαιτίας των ελλείψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι μόνο ορισμένα από τα προβλήματα. Το ευέλικτο σχολείο των μνημονιακών περικοπών και της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ, των εργασιακών σχέσεων λάστιχο, της αδιοριστίας, της δεξιότητας και της πληροφορίας, της απαξίας εργασιακών και μορφωτικών δικαιωμάτων είναι η καθημερινότητα μας!

  1. Ο διευθυντής εκπαίδευσης ανατρέπει τον μέχρι τώρα τρόπο λειτουργίας του ΠΥΣΠΕ για να εμποδίσει το μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα να παρεμβαίνει

Μέχρι τώρα στο ΠΥΣΠΕ, δε συζητιόνταν αιτήσεις που έρχονταν την τελευταία στιγμή (εκτός ημερησίας ονομάζονταν) αν ένα μέλος έθετε θέμα αδυναμίας ελέγχου και εξακρίβωσης στοιχείων. Αυτό γινόταν για λόγους διαφάνειας και για να έχουν τον απαιτούμενο χρόνο τα μέλη του συμβουλίου να ελέγχουν όλα τα δεδομένα, καθώς επίσης και να ενημερώνουν τα σωματεία για θέματα που θα επιθυμούσαν να παρέμβουν και να καταθέσουν τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος. Ο διευθυντής εκπαίδευσης της Α’ Αθήνας, αποφάσισε να ανατρέψει τη μέχρι σήμερα πρακτική και να περνάει ότι θέλει, όποτε θέλει, χρησιμοποιώντας μάλιστα και τη διπλή ψήφο του προέδρου όταν δεν έχει καθαρή πλειοψηφία, ώστε να εμποδίσει τον έλεγχο και την παρέμβαση των σωματείων! Η δημοκρατία τελικά είναι επιλεκτική και ισχύει όταν βολεύει τη διοίκηση και την κυβερνητική πολιτική των μνημονίων, της εργασιακής οπισθοδρόμησης και μορφωτικής απαξίωσης! Όσο μας αφορά θα επαναλάβουμε τις βασικές μας αρχές κι αυτές θα υπηρετήσουμε με όποιο τρόπο: Οι αιρετοί εκπρόσωποί έχουν την υποχρέωση να ενημερώνουν τα Εκπαιδευτικά Σωματεία και όλους τους συναδέλφους για το ότι συμβαίνει σε αυτά. Υπερασπίζονται τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα με όρους κινήματος και όχι προσωπικών εξυπηρετήσεων. Φως στα σκοτεινά δωμάτια, άμμος στα γρανάζια της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής!

Στο ΠΥΣΠΕ που πραγματοποιήθηκε με πράξη 43, Παρασκευή 10/11/2017, συζητήθηκαν τα παρακάτω:

 

  1. Αιτήσεις απόσπασης εντός

Εγκρίθηκαν οι αιτήσεις απόσπασης του Κουλούρη Σπυρίδωνα ΠΕ70 στο 7ο ΔΣ Ηλιούπολης, της Ευθυμιοπούλου Χρυσούλας ΠΕ70 στο Ν.Π. Αγ. Σοφία και του Στρατίκη Ανδρέα ΠΕ11 στο 1ο Καισαριανής. Κατά τη συζήτηση των αποσπάσεων καταγγείλαμε ότι τα κενά αυτά υπάρχουν εδώ και καιρό και η διοίκηση αρνούνταν την ύπαρξή τους (το ένα μάλιστα από την αρχή του σχολικού έτους). Επισημαίνουμε στις/στους συναδέλφισσες/ους ότι όποιος/α επιθυμεί, δικαιούται, με βάση την μέχρι τώρα πρακτική της διοίκησης της Α’ διεύθυνσης, να κάνει αίτηση απόσπασης οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της χρονιάς κι αν την καταθέσει πριν από συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ, τότε το ΠΥΣΠΕ υποχρεούται να τη συζητήσει.

  1. Προσωρινή τοποθέτηση εκπαιδευτικών με απόσπαση από άλλα ΠΥΣΠΕ

 

Τοποθετήθηκε η εκπαιδευτικός Μπατσίλα Βασιλική ΠΕ70 στο 8ο Ν.Φ. γιατί υπήρχε κενό.

 

  1. Προσωρινή τοποθέτηση εκπαιδευτικών με μερική διάθεση από ΠΥΣΔΕ Α’ Αθήνας

Τοποθετήθηκε η Χατζηγιάννη Ελένη ΠΕ07 για 6 ώρες στο 1ο ΔΣ Βύρωνα

 

  1. Συμπλήρωση ωραρίου

Τοποθετήθηκε με ψήφους 2-2 (ο διευθυντής εκπαίδευσης έκανε χρήση της διπλής ψήφου του προέδρου του ΠΥΣΠΕ) η Γκόλφη Παντούλα-Ευμορφία ΠΕ70 που υπηρετεί στο 7ο Καισαριανής για να συμπληρώσει 6 ώρες στο πρωινό πρόγραμμα στο 1ο Καισαριανής. Καταψήφισα την συμπλήρωση ωραρίου ζητώντας να της δοθεί ενισχυτική διδασκαλία. Είναι φανερό ότι στο Νέο Τύπο Ολοήμερου Φίλη δεν μένει τίποτα όρθιο! Οι ειδικότητες μετακινούνται σε πάνω από 3 σχολεία (ακόμα και σε 7 οι ΠΕ05-07) για να καλύψουν το ωράριό τους και τώρα ξεκίνησε να γίνεται αυτό και στους δασκάλους. Οι κίνδυνοι που εμπεριέχονται σε αυτό είναι πασιφανείς! Οι συμπληρώσεις των κενών των δασκάλων των πρωινών σχολείων με «δάνεια» ωρών από άλλα σχολεία, οδηγεί σε πλήρη απαξίωση του μορφωτικού αγαθού και σε πλήρη διάλυση των εργασιακών σχέσεων.

  1. Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου

Εγκρίθηκαν δύο άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου σε ΠΕ70 από ΚΕΔΔΥ Α’ Αθήνας σε ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή του ΕΚΠΑ και σε ΠΕ70 που υπηρετεί στο 1ο ΠΔΣΠΑ Αθηνών για εποπτεία πρακτικών ασκήσεων Διδασκαλίας της ΑΣΠΑΙΤΕ

  1. Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών

Δόθηκε μία συνάφεια μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών σε ΠΕ 70 με οργανική στο 145ο για Σπουδές στην εκπαίδευση της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοιχτού πανεπιστημίου.

  1. Διάθεση εκπαιδευτικού για παροχή διοικητικού έργου

Εγκρίθηκε σε εκπαιδευτικό ΠΕ11 η παροχή διοικητικού έργου στο 3ο ΔΣ Γαλατσίου

  1. Ανάθεση υπερωριακής απασχόλησης σε εκπ/κό ΠΕ70 για κατ’ όικον διδασκαλία

Ανατέθηκε στο μοναδικό εκπαιδευτικό ΠΕ70 που υπέβαλε αίτηση, ο οποίος υπηρετεί στο τμήμα ένταξης του 62ου ΔΣ Αθηνών, κατ’ οίκον διδασκαλία με προσόντα ειδικής αγωγής

Στην Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση συμμετέχουν:

Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση/Αριστοτέλης,

Ανεξάρτητη  Παρέμβαση/Αθηνά,

Δάσκαλοι σε Kίνηση/Παρθενώνας,

Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Ρόζα Ιμβριώτη, Εκπαιδευτικοί σε δράση/Μ. Παπαμαύρος, Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Μακρυγιάννης

 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ 
Των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ της Α’ Διεύθυνσης Αθήνας
Ρέππα Ντίνα (τακτική),                                                                                                                         

τηλ: 6977003052 [email protected]
Μιλτσακάκη Μιχάλη,  (αναπληρωματικός)
τηλ: 6974513866 [email protected]

Εκλεγμένων με το Ψηφοδέλτιο της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα