Thumbnail
Δ ΕΛΜΕ Αν. Αττικής

     Ο κ. Γαβρόγλου με δηλώσεις, όπως «οι επαναληπτικές εξετάσεις που από φέτος καταργούνται, ήταν από τις παθογένειες της κοινωνίας μας που πρέπει να τις βλέπουμε όλοι μαζί κατάματα…», … «υπήρχε μια αυξημένη τάση λιποθυμιών και αρρώστιας στη διάρκεια των εισαγωγικών εξετάσεων» προσπαθεί να δικαιολογήσει την αντιπαιδαγωγική και αντιλαϊκή απόφαση να καταργήσει τις επαναληπτικές πανελλήνιες εξετάσεις .

     Όμως η ποιότητα ενός σύγχρονου κράτους δικαίου φαίνεται από το σεβασμό προς τα παιδιά και από την προσπάθεια να λύσει ένα πρόβλημα όχι με τη λογική «πονάει το δόντι κόβω το κεφάλι». Φαίνεται επίσης από το ποσοστό του προϋπολογισμού που το κράτος διαθέτει για την εκπαίδευση και όχι από την εξοικονόμηση χρημάτων μέσω περικοπής καταξιωμένων στη συνείδηση όλου του λαού διαδικασιών όπως οι επαναληπτικές εξετάσεις.

    Δυστυχώς το ΥΠΠΕΘ αντί του διαλόγου και του έγκαιρου σχεδιασμού των εκπαιδευτικών πολιτικών, μαζί με τους θεσμικούς φορείς επιλέγει τον αιφνιδιασμό και την ανατροπή των σχεδιασμών του κάθε μαθητή αλλά και των σχολικών μονάδων. Γι΄ αυτό καταγγέλλουμε πρακτικές όπως:

  • Στη μέση της χρονιάς να εξαγγέλλονται υποχρεωτικές δημιουργικές εργασίες και η
  • θεματική Εβδομάδα Να αλλάζει δύο φορές το νομοθετικό πλαίσιο των σχολικών εκδρομών
  • Να μειώνει δραστικά τους εισακτέους παραμονές εξετάσεων
  • Να καταργεί τις επαναληπτικές πανελλήνιες, για τους μαθητές που ασθενούν κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.

    Η τακτική ίδια με των προκατόχων υπουργών. Πάντα θα φταίει ο λαός που «μαζί τα φάγαμε», οι «χιλιάδες εγκυμονούσες καθηγήτριες» για τα κενά, οι μαθητές που προσποιούνται τους ασθενείς ή ακόμη και οι συνταξιούχοι που δεν … πεθαίνουν γρήγορα!

       Καλούμε την ελληνική κοινωνία να σταθεί στο πλευρό των μαθητών ώστε να πιεστεί το Υπουργείο να ανακαλέσει την απόφασή του για κατάργηση των επαναληπτικών πανελληνίων εξετάσεων.

     Στηρίζουμε την κινητοποίηση των μαθητών την Τετάρτη 22 Μάρτη 2017 στις 12 το μεσημέρι στο Υπουργείο Παιδείας (Η ΟΛΜΕ κήρυξε ήδη 2ωρη διευκολυντική στάση εργασίας (12.00 – 14.00 και 14.00 – 16.00) .

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                                      Η ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Θανάσης Παλλαντζάς                                                   

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΤΑΞΗ
Υπουργείο Παιδείας: Ανώτατο όριο μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ανά τμήμα
Η Υπουργός Παιδείας απαντά σε αναφορά για τη μείωση μαθητών ανά τμήμα, ξεκαθαρίζοντας τα όρια για Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και μαθητές με ειδικές ανάγκες
Υπουργείο Παιδείας: Ανώτατο όριο μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ανά τμήμα
Νέα μέτρα - ταξίδια
Νέα εποχή για τα ταξίδια στην Ευρώπη: Αυστηρότεροι έλεγχοι, αυξημένα κόστη και νέοι κανόνες
Ψηφιακά σύνορα, τουριστικοί φόροι και περιορισμοί στον μαζικό τουρισμό αλλάζουν τον ταξιδιωτικό χάρτη της Ευρώπης
Νέα εποχή για τα ταξίδια στην Ευρώπη: Αυστηρότεροι έλεγχοι, αυξημένα κόστη και νέοι κανόνες
Τζέκου Δροσής
Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη δασκάλα Δροσή Τζέκου, μόλις σε ηλικία 41 ετών!
Η πρόωρη απώλειά της συγκλονίζει. Η μνήμη της θα παραμείνει ζωντανή μέσα από το έργο της, τα παιδιά που στήριξε και τις αξίες που υπηρέτησε με...
Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη δασκάλα Δροσή Τζέκου, μόλις σε ηλικία 41 ετών!
mavri_tripa
Τι είναι οι ισχυροί κοσμικοί άνεμοι γύρω από τις μαύρες τρύπες – Πώς τους εξηγεί το Αστεροσκοπείο
Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως οι υπερμεγέθεις μαύρες τρύπες δεν καταπίνουν μόνο ύλη, αλλά εκτοξεύουν ισχυρούς ανέμους που επηρεάζουν το φως και τη δομή...
Τι είναι οι ισχυροί κοσμικοί άνεμοι γύρω από τις μαύρες τρύπες – Πώς τους εξηγεί το Αστεροσκοπείο