Thumbnail
του αιρετού Μανώλη Αρίδα

     Ερωτώνται οι αιρετοί εκπρόσωποι του κλάδου στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ( ΚΥΣΔΕ ) Πεππές Δημήτριος εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ και Κορδής Νεκτάριος εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο των ΣΥΝΕΚ :

α) Αν η διοίκηση έφερε προς συζήτηση  θέμα που αφορά την εξαφάνιση-απόκρυψη οργανικού κενού ΠΕ07 του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης στο ΚΥΣΔΕ  

β) Αν υπάρχουν ανάλογες περιπτώσεις εξαφάνισης-απόκρυψης κενών και ποιες είναι αυτές.

γ) Αν έχει εισαχθεί θέμα που αφορά τις προαναφερόμενες περιπτώσεις α και β ποια ήταν η στάση τους για την ένταξη των υπαρκτών οργανικών κενών τα οποία με ευθύνη του ΥΠΠΕΘ δεν συμπεριλήφθηκαν στη διαδικασία των μεταθέσεων του τρέχοντος έτους.

Αρίδας Μανώλης Αιρετός ΠΥΣΔΕ Αν. Θεσσαλονίκης

( Κιν. 6974419837 ηλ.διευθ. [email protected] )

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eep_evp.jpg
8.480 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι απαντά το Υπουργείο για τις οργανικές θέσεις των σχολικών νοσηλευτών
8.480 προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024-2025 – Τι προβλέπεται για τους σχολικούς νοσηλευτές ΠΕ25
8.480 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι απαντά το Υπουργείο για τις οργανικές θέσεις των σχολικών νοσηλευτών
paideias
Υπουργείο Παιδείας - ΙΕΠ: Μειώνουν την διδακτέα ύλη - Αλλάζουν τους μαθησιακούς στόχους
Στο πλαίσιο του νέου σχεδιασμού οι μαθησιακοί στόχοι χωρίζονται σε "βασικούς  -υποχρεωτικούς " και σε "πρόσθετους - προαιρετικούς".
Υπουργείο Παιδείας - ΙΕΠ: Μειώνουν την διδακτέα ύλη - Αλλάζουν τους μαθησιακούς στόχους