Αμέσως μετά τις εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια ! (τυχαίο;) οι διευθύνσεις εκπαίδευσης κατ εντολή προφανώς του υπουργείου προχωρούν σε ένα καταιγισμό μετακινήσεων συναδέλφων για συμπλήρωση ωραρίου.
Η αύξηση του ωραρίου το 2013, η διαδικασία συγχωνεύσεων και περικοπών τα προηγούμενα χρόνια σε συνδυασμό με τις χειρουργικού τύπου επεμβάσεις του απερχόμενου υπουργού Φίλη αυτή τη χρονιά, οδηγούν χιλιάδες αναπληρωτές στην απόλυση και την ανεργία (100 περίπου λιγότεροι αναπληρωτές μόνο στο δυτικό ΠΥΣΔΕ Θεσσαλονίκης) και τους μονίμους εκπαιδευτικούς να μη μπορούν να συμπληρώσουν το διευρυμένο ωράριο τους και να αναγκάζονται έτσι να μετακινούνται από σχολείο σε σχολείο ακόμη και την ίδια μέρα!.
Οι «μεταρρυθμίσεις» Φίλη :αλλαγές σε ωρολόγια Προγράμματα Γυμνασίου, συγχωνεύσεις ειδικοτήτων και τομέων στα ΕΠΑΛ, η κατάργηση του 3ωρου για τους υπευθύνους εργαστηρίων Φ.Ε. και πληροφορικής, η κατάργηση της συμπλήρωσης ωραρίου με προγράμματα ή γραμματειακή υποστήριξη, η κατάργηση του projectγια τους καθηγητές πληροφορικής στο Λύκειο, κατάργηση «επιπέδων» στην ξένη γλώσσα, το εξωφρενικό, αντιπαιδαγωγικό και διασπαστικό «αλαλούμ» με τις αναθέσεις κλπ. πετυχαίνουν το στόχο τους παράγουν «πλεονάσματα» εκπαιδευτικών και ωρών. Με την βοήθεια πάντα και τη γενική εποπτεία του «μεγάλου αδελφού» της εκπαίδευσης του κατ ευφημισμόν αποκαλούμενου “My school” .
«Σχολείο μου» δεν αναγνωρίζουν κανένα, χιλιάδες συνάδελφοι που μετακινούνται σαν πιόνια σε 2,3,4,.. σχολεία (ένας στους τρεις καθηγητές ανήκουν σ αυτήν την κατηγορία πλέον)
Επιπλέον η διαδικασία τοποθετήσεων για συμπλήρωση ωραρίου γίνεται με άγνωστα κριτήρια χωρίς μόρια και κενά , δημιουργεί εύλογα αίσθηση αδικιών, τα προγράμματα στα σχολεία γίνονται άνω- κάτω και μη λειτουργικά. Οι εκπαιδευτικοί μετατρέπονται σε «κινούμενη άμμο» με δυσμενείς επιπτώσεις τόσο στην προσωπική τους ζωή όσο και στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Εμείς επιμένουμε:
Στην επαναφορά του ωραρίου του 2013 (ξεχασμένη κι αυτή υπόσχεση).
Στην κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων Φίλη.
Στην μείωση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα 20, στις κατευθύνσεις15 και στα εργαστήρια 10.
Στην άμεση έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας σε κάθε σχολείο.
Στην παράλληλη διδασκαλία της ξένης γλώσσας.
Στην πρόσληψη μονίμου εκπαιδευτικού και άλλου προσωπικού στα σχολεία και αναπληρωτών πλήρους ωραρίου παντού με πλήρη και ίσα δικαιώματα στα λειτουργικά κενά.
Στην αντικειμενική, διαφανή τοποθέτηση των συναδέλφων για συμπλήρωση ωραρίου σε όχι περισσότερα από 2 σχολεία όταν προκύψουν παρ όλα αυτά πραγματικά πλεονάσματα.
Μόνο αν τα διεκδικήσουμε όλοι όλα αυτά συσπειρωμένοι στα σωματεία μας μπορούμε να ελπίζουμε σε αντιστροφή της εφιαλτικής πραγματικότητας που διαλύει τα σχολεία και τις ζωές μας.
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΘΗΡΑΣ ΣΠΑΝΟΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη