Thumbnail
ΕΛΜΕ Πειραιά

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13 ΜΑΗ ΣΤΙΣ 13:00

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ακολουθώντας την ίδια αντιλαϊκή πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων και υλοποιώντας το 3ο μνημόνιο που υπόγραψε το καλοκαίρι του 2015 με ΕΕ, ΔΝΤ, ΟΟΣΑ για τις ανάγκες του Κεφαλαίου, προχώρησε σε νέες αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις, την ίδια στιγμή που ψήφιζε το αντιασφαλιστικό έκτρωμα.

Οι ρυθμίσεις αυτές, που είναι συνέχεια της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής των τελευταίων ετών, έχουν ως στόχο να δημιουργήσει πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό για  να μειωθούν  έτσι δραματικά οι προσλήψεις εκπαιδευτικών, σε βάρος της εκπαιδευτικής-διδακτικής διαδικασίας-ποιότητας. Συγκεκριμένα:

 1. Καταργείται η μείωση 3 ωρών για τους υπεύθυνους εργαστηρίων πληροφορικής και φυσικής σε Γυμνάσια και Γενικά Λύκεια. Για να «χρυσώσει το χάπι» αναφέρει ότι η θέση υπεύθυνου είναι πλέον αποκλειστική εξωδιδακτική εργασία. Στα ΕΠΑΛ μειώνεται κατά 2 ώρες από 3 το ωράριο του υπεύθυνου  εργαστηρίου με κατώφλι τις 18 ώρες διδακτικό ωράριο.  Γνωρίζουμε όμως πολύ καλά τις ανάγκες που υπάρχουν στα εργαστήρια από την χρόνια υποχρηματοδότηση και τις ελλείψεις που δημιουργεί η εφαρμογή της πολιτικής αυτής αλλά και τις προσπάθειες των συναδέλφων για τη λειτουργία τους παρά τις δυσκολίες. Παραμένει το καθεστώς της μη ύπαρξης υπευθύνων στην Α/θμια εκπαίδευση.

2. Συγχωνεύονται ειδικότητες στην Β τάξη των ΕΠΑΛ σε τομείς με σκοπό να γίνει «εξοικονόμηση» καθηγητών ώστε να καλυφθούν άλλες ανάγκες, στην ίδια ρύθμιση προβλέπεται και μετακίνηση καθηγητών των ΕΠΑΛ στην Α/θμια.

Σε αυτά να αναφέρουμε και τις ρυθμίσεις των προηγούμενων εβδομάδων, που ουσιαστικά καταργούν τα ολοήμερα δημοτικά σχολεία αφού τίθεται η απαίτηση να εργάζονται και οι ΔΥΟ γονείς για να ενταχθεί το παιδί στο ολοήμερο σχολείο. Επίσης η ρύθμιση για τα Νηπιαγωγεία που κλείνει όσα έχουν λιγότερα από 7 νήπια και επηρεάζει πλήθος νηπιαγωγείων σε ακριτικές περιοχές και ταυτόχρονα απαιτεί 14 νήπια για λειτουργία τμήματος σε αστικές περιοχές κάτι που θα οδηγήσει σε υποχρεωτική μετακίνηση νηπίων. Τέλος οι ρυθμίσεις που επηρεάζουν τα  τμήματα ένταξης που τα περιορίζουν και υποχρεώνουν στην παρακολούθηση στο κανονικό πρόγραμμα των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.

Συνάδελφοι, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι οι ρυθμίσεις αυτές μειώνουν δραματικά τους νέους διορισμούς, τη στιγμή που το Υπουργείο υποσχόταν 20000 νέους διορισμούς. Έρχονται να ικανοποιήσουν την επιλογή της κυβέρνησης για πάγωμα προσλήψεων στο δημόσιο τομέα, όπως άλλωστε και η αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης.

Η απάντηση πρέπει να είναι η μαζική συμμετοχή και οργάνωση του αγώνα μας.

Συμμετέχουμε την Παρασκευή 13 Μάη στις 13:00 στην κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας. Να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Μπάμια»: Πώς λέγεται στα ελληνικά;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικος
Μετακινήσεις Εκπαιδευτικών: Το Αόρατο Τίμημα της Δημόσιας Παιδείας ή μια συζήτηση που πρέπει επιτέλους να γίνει
Ο δρόμος προς το σχολείο δεν μπορεί να είναι δρόμος προς την απώλεια.
Μετακινήσεις Εκπαιδευτικών: Το Αόρατο Τίμημα της Δημόσιας Παιδείας ή μια συζήτηση που πρέπει επιτέλους να γίνει
klimatistiko
Καύσωνας και κλιματιστικό: Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κοστίζουν... δροσιά και χρήμα
Τι πρέπει να αποφεύγετε αν δε θέλετε να μείνετε χωρίς ψύξη μέσα στον καύσωνα — και με φουσκωμένους λογαριασμούς
Καύσωνας και κλιματιστικό: Τα 5 μεγαλύτερα λάθη που κοστίζουν... δροσιά και χρήμα
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Υπουργείο Παιδείας: Η διαδικασία στελέχωσης και λειτουργίας των Κέντρων Καινοτομίας
Το υπουργείο αναμένεται να δημοσιεύσει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τους εκπαιδευτικούς εντός του επόμενου διαστήματος, με σαφές...
Υπουργείο Παιδείας: Η διαδικασία στελέχωσης και λειτουργίας των Κέντρων Καινοτομίας