Thumbnail
Αίτημα προς τον περιφερειακό διευθυντή ΠΕ και ΔΕ Πελοποννήσου

«Αίτημα»

Στη συνεδρίαση του ΑΠΥΣΠΕ  Πελοποννήσου στις 17.3.2016 στο 5ο θέμα της Ημ.Διάταξης : « Διάθεση πλεοναζουσών ωρών εκπαιδευτικών για ενισχυτική διδασκαλία και παροχή διοικητικού έργου» ζητώ να γνωμοδοτήσει το υπηρεσιακό συμβούλιο για τις  ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας που λειτουργούν από την αρχή της σχολικής χρονιάς  στις σχολικές μονάδες ΠΕ της Περιφερειακής Διεύθυνσης ΠΕ & ΔΕ Πελοποννήσου σύμφωνα με  :Ν.4203/13, «Ρυθμίσεις θεμάτων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και άλλες διατάξεις», Άρθρο 25,Παράγραφος 1 ,εδάφιο 6. Οι εκπαιδευτικοί που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο μπορούν να απασχολούνται μέχρι και της συμπληρώσεως του υποχρεωτικού τους διδακτικού ωραρίου: 

α) σε ενδοσχολικές δραστηριότητες, όπως είναι η ενισχυτική διδασκαλία, η πρόσθετη διδακτική στήριξη, η ενίσχυση της γλωσσομάθειας, οι αθλητικές, πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες και β) σε υπηρεσίες διοίκησης της εκπαίδευσης, στο σχολείο που υπηρετούν ή σε άλλο σχολείο όμορο αυτού. Η ανωτέρω απασχόληση καθορίζεται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης, η οποία εκδίδεται μετά από γνώμη του οικείου ΑΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΔΕ. Η, κατά το προηγούμενο εδάφιο, απασχόληση θεωρείται ως χρόνος άσκησης διδακτικού έργου, με όλες τις απορρέουσες από αυτό συνέπειες.

Παρακαλώ όπως αποδεχτείτε το αίτημα μου ως αιρετή εκλεγμένη με τις Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις, διότι παρατηρούνται έγγραφες αποφάσεις ΠΥΣΠΕ (όπως ΠΥΣΠΕ Λακωνίας) για κατάργηση των ωρών της ενισχυτικής διδασκαλίας, ενώ είναι αναρμόδιοι βάσει των κείμενων διατάξεων της εκπαιδευτικής νομοθεσίας.

Το Ανώτερο περιφερειακό υπηρεσιακό συμβούλιο Πελοποννήσου πρέπει να εκφράσει γνώμη για τις διδακτικές ώρες που έχουν  διατεθεί σε εκπαιδευτικούς, προκειμένου να ενισχύσουν  εκπαιδευτικά μαθητές στα πλαίσια της αντισταθμιστικής αγωγής.

Δε θα επιτρέψουμε 3 μήνες πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς να τροποποιούνται ωρολόγια προγράμματα ,γιατί αποχαρακτηρίζονται οι ώρες της ενισχυτικής διδασκαλίας από διδακτικές ώρες σε πλεονάζουσες ώρες.

Καμία αλλαγή του ωρολογίου προγράμματος 3 μήνες πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς, προκειμένου να καλυφθούν ελλείψεις εκπαιδευτικών.

Δε θα επιτρέψουμε επειδή το ΥΠΠΕΘ δεν προβαίνει σε μαζικούς μόνιμους διορισμούς των εκπαιδευτικών να διακόπτεται η λειτουργία τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας κατά το δοκούν.

Παρακαλώ όπως συζητηθεί στο 5ο θέμα της Ημ.Διάταξης του ΑΠΥΣΠΕ: « Διάθεση πλεοναζουσών ωρών εκπαιδευτικών για ενισχυτική διδασκαλία και παροχή διοικητικού έργου»οι  ώρες της ενισχυτικής διδασκαλίας που έχουν προταθεί από τους συλλόγους διδασκόντων και έχουν εγκριθεί από σχολικούς συμβούλους από την αρχή της σχολικής χρονιάς στο εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα στις σχολικές μονάδες ΠΕ της Περιφερειακής Διεύθυνσης ΠΕ & ΔΕ Πελοποννήσου.

 

Η αιρετή εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών στο ΑΠΥΣΠΕ Πελοποννήσου εκλεγμένη με τις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

Παπαδοπούλου Ελισάβετ

Τηλ/φαξ:2732082682

Κιν: 6978697160

 e-mail: [email protected]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sintaksei.jpeg
Συντάξεις: Τι συμφέρει με τα πλασματικά έτη – Οι προϋποθέσεις, το κόστος και τα οφέλη [Πίνακες]
Συντάξεις: Η εξαγορά πλασματικών ετών αποτελεί το «κλειδί» για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος και τη μείωση του ορίου ηλικίας, έως και επτά...
Συντάξεις: Τι συμφέρει με τα πλασματικά έτη – Οι προϋποθέσεις, το κόστος και τα οφέλη [Πίνακες]
βιβ
Τα νέα προγράμματα σπουδών σε σταυροδρόμι: Μεταρρύθμιση ή εκπαιδευτική στασιμότητα;

Η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στο παρόν κείμενο, προσεγγίζει κριτικά τα Νέα Προγράμματα Σπουδών, αναγνωρίζοντας...

Τα νέα προγράμματα σπουδών σε σταυροδρόμι: Μεταρρύθμιση ή εκπαιδευτική στασιμότητα;
erasmus
Εκπαιδευτική αποστολή του 4ου ΕΠΑΛ Αθήνας στη Χάβρη για το πρόγραμμα Erasmus+ «Βιώσιμη Κατανάλωση»
Οκτώ μαθητές και δύο εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια και επισκέψεις σε σημαντικά μνημεία, αποκτώντας πολύτιμες εμπειρίες και...
Εκπαιδευτική αποστολή του 4ου ΕΠΑΛ Αθήνας στη Χάβρη για το πρόγραμμα Erasmus+ «Βιώσιμη Κατανάλωση»