Thumbnail
ΕΜΕ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΤΗΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ

Με την ανακοίνωση της εξεταστέας ύλης των Μαθηματικών για τις εισαγωγικές εξετάσεις του 2016 διαπιστώνεται ότι οι αλλαγές που υπάρχουν σε σχέση με την ύλη των εξετάσεων των προηγουμένων ετών είναι οι εξής:

Α. Η αφαίρεση του Κεφαλαίου των Μιγαδικών και

Β. η προσθήκη υπόδειξης – οδηγίας στην παράγραφο 3.5 . 

Θεωρούμε ότι αποφάσεις που αφορούν Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών, Σχολικά Βιβλία, προτεινόμενα συστήματα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, την εξεταστέα ύλη, πρέπει να είναι αποτέλεσμα ευρύτερου διαλόγου στον οποίο πιστεύουμε ότι είναι αυτονόητη η θεσμική εκπροσώπηση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, όπως τουλάχιστον κατ’ αρχήν δέχτηκε και ο Αν. Υπουργός κ. Κουράκης σε μια πρώτη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους του Δ.Σ της Ε.Μ.Ε., την Πέμπτη 4/6/2015.

Είναι κατανοητό ότι προσπάθεια εφαρμογής ενός μεταβατικού συστήματος εισαγωγικών εξετάσεων για δυο χρόνια που έρχεται να διορθώσει τα σοβαρότατα προβλήματα που θα δημιουργούσε η υλοποίηση της προηγούμενης πρότασης για τις εισαγωγικές εξετάσεις , επηρεάζει και την εξεταστέα ύλη με συνέπεια να εξηγείται η αφαίρεση του κεφαλαίου των Μιγαδικών αριθμών, ώστε να μην επηρεάζονται αρνητικά οι μαθητές που δεν είχαν επιλέξει την Θετική Κατεύθυνση στη Β’ τάξη.

Η προσθήκη όμως υπόδειξης – οδηγίας στην παράγραφο 3.5 δημιουργεί σοβαρά προβλήματα και σύγχυση στους μαθητές, καθώς και δυσκολίες στην επιλογή θεμάτων για τις εξετάσεις.

Προτείνουμε την απάλειψη της υπόδειξης – οδηγίας της παραγράφου 3.5 και έτσι να παραμείνει η παράγραφος 3.5 αυτούσια με τα προηγούμενα χρόνια.

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία με αυξημένο αίσθημα ευθύνης απέναντι στη νέα γενιά και την κοινωνία, ιδιαίτερα στις σημερινές συνθήκες, προτίθεται να ενθαρρύνει και να συντονίσει ευρύτερο διάλογο που θα αφορά στα Αναλυτικά Προγράμματα των Μαθηματικών Γυμνασίου και Λυκείου και τη Διδασκαλία των Μαθηματικών, με στόχο μια υψηλού επιπέδου Μαθηματική Παιδεία και Εκπαίδευση, που θα καλλιεργεί τη δημιουργική σκέψη, τη φαντασία, την επινοητικότητα και το κριτικό πνεύμα, στοιχεία απαραίτητα ώστε μεσο- μακροπρόθεσμα η Μαθηματική μας Εκπαίδευση να συμβάλλει τα μέγιστα, τόσο στην επαγγελματική σταδιοδρομία των παιδιών μας, όσο και γενικότερα στην οικονομική

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Ο Πρόεδρος Νικόλαος Αλεξανδρής Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιά

Ο Γενικός Γραμματέας Ιωάννης Τυρλής Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

MATHITES
Πανελλήνιες: Ποιες επιδόσεις και σε ποια αθλήματα δίνουν μόρια στους υποψήφιους
Οι διακρίσεις σε Ολυμπιακούς, Παγκόσμιους, Ευρωπαϊκούς και Πανελλήνιους Αγώνες προσφέρουν στους μαθητές-αθλητές σημαντικά προνόμια, από προσαύξηση...
Πανελλήνιες: Ποιες επιδόσεις και σε ποια αθλήματα δίνουν μόρια στους υποψήφιους
mathites
Όταν το σχολείο γίνεται αριθμός: Οι αόρατες πληγές των συγχωνεύσεων στα δημοτικά
Πίσω από κάθε παιδί που γυρίζει σπίτι κλαμένο, πίσω από κάθε γονιό που γράφει επιστολές απόγνωσης, υπάρχει ένας δάσκαλος που νιώθει πως απέτυχε — όχι...
Όταν το σχολείο γίνεται αριθμός: Οι αόρατες πληγές των συγχωνεύσεων στα δημοτικά
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΥΡΑΣ
Ο Πρύτανης Χ. Ι. Μπούρας στο alfavita.gr: Το Πανεπιστήμιο Πατρών μπροστά σε προκλήσεις
«Τα επόμενα χρόνια οι εισακτέοι θα μειωθούν δραματικά. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι το 2040 θα είναι περίπου 35.000, μόνο, όταν τώρα είναι 65.000....
Ο Πρύτανης Χ. Ι. Μπούρας στο alfavita.gr: Το Πανεπιστήμιο Πατρών μπροστά σε προκλήσεις