Ανακοινώσεις

ΕΛΜΕ Ξάνθης: Κάλεσμα σε γενική συνέλευση 19/2

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
ΕΛΜΕ Ξάνθης

Θέμα: Γενική Συνέλευση 19/2/2015

Ύστερα από τις τελευταίες ανακοινώσεις των αρμόδιων υπουργών σχετικά με τις άμεσες ενέργειες στις οποίες θα προβούν πάνω σε θέματα που απασχολούν την εκπαίδευση και τους/τις εκπαιδευτικούς και με αφορμή τις δεσμεύσεις τους για την έναρξη πραγματικού διαλόγου στα θέματα που ταλανίζουν τη δημόσια εκπαίδευση, το ΔΣ της ΕΛΜΕ καλεί σε Γενική Συνέλευση την Τετάρτη 19/2/2015, στις 8μμ, στο 1ο Γυμνάσιο με θέματα:

•Συζήτηση και προτάσεις πάνω στη λειτουργία των σχολείων της ΜΕ.

•Επικαιροποίηση του πλαισίου των διεκδικήσεων των εκπαιδευτικών.


Ε.Λ.Μ.Ε. Ν.ΞΑΝΘΗΣ

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΝΟΜΟΥ  ΞΑΝΘΗΣ

Γραφείο 105, 1οςόροφος

Μπρωκούμη 30, 67100 Ξάνθη

Τηλ& Φαξ: 2541028230

Κιν. 6972121615

Κιν. 6972870680

Email: [email protected]

Προς: Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Δ/νσης Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης  

Κοινοποίηση: Σχολεία Ξάνθης, Σύνδεσμοι Σχολείων

Αρ. Πρ. 735

Ξάνθη, 13/2/2015

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

ανακοινώσεις