Thumbnail
Εκλογές για ΔΣ - Οι υποψήφιοι

ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΣΤΗΝ Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΙΑΣ

Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ…

Το τοπίο στα σχολεία έχει ξεκαθαρίσει : Η δημόσια εκπαίδευση, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, αφήνονται να βουλιάζουν καθημερινά. Πρώτη φορά από τη μεταπολίτευση επίσημα το Υπουργείο δηλώνει ότι τα σχολεία θα λειτουργήσουν με επάρκεια και όχι με πληρότητα. Τα 1000 περίπου κενά που υπάρχουν ακόμα, δεν θα καλυφθούν. Η τρόικα δεν το επιτρέπει και η συγκυβέρνηση σκύβει το κεφάλι, ανήμπορη να αποφασίσει ακόμα και για τα στοιχειώδη. Αντί για μόνιμους διορισμούς αναζητά εθελοντές περιγελώντας έτσι τις δεκάδες χιλιάδες άνεργων συναδέλφων και προκαλώντας τη χειμαζόμενη κοινωνία. 1700 συνάδελφοί μας βρίσκονται ακόμη σε διαθεσιμότητα και η κυβέρνηση ετοιμάζει 6.500 απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων ως το τέλος του έτους. Με το νέο μισθολόγιο ετοιμάζονται για νέους διαχωρισμούς μεταξύ των εργαζομένων και για νέα επιδρομή στους ήδη πετσοκομμένους μισθούς μας

Παράλληλα  στοχεύουν  το εκπαιδευτικό σύστημα να προσαρμοστεί στις ανάγκες της αγοράς χρησιμοποιώντας δύο κυρίως εργαλεία. Με την καθιέρωση της τράπεζας θεμάτων και την αυστηροποίηση των όρων προαγωγής στο Λύκειο σπρώχνουν από τη μια ένα μέρος των μαθητών στην απλήρωτη μαθητεία και εξοβελίζουν από την άλλη την κριτική σκέψη από το σχολείο για χάρη της αποστήθισης. Με την προσπάθεια εφαρμογής της ΑΕΕ και της Αξιολόγησης εισάγουν τον ανταγωνισμό μεταξύ των εκπαιδευτικών και των σχολείων, έτσι ώστε να μην υπάρχει συλλογική αντίσταση απέναντι στις πολιτικές που γεννούν τα δεινά της εκπαίδευσης, αλλά αναζήτηση λύσεων εκ των ενόντων, μετατρέποντας τους εκπαιδευτικούς σε διαφημιστές των σχολείων τους για να προσελκύσουν μαθητές και ανοίγοντας το δρόμο για χορηγούς που θα έχουν λόγο στην εκπαίδευση. Παράλληλα ετοιμάζουν το έδαφος για νέες περικοπές(κλείσιμο σχολείων, απολύσεις εκπαιδευτικών κλπ). Απέναντι σ’ αυτό το τοπίο οι κινητοποιήσεις των μαθητών με τη μαζικότητα, την αγωνιστικότητα και τους στόχους τους δείχνουν το δρόμο και στην υπόλοιπη κοινωνία.

Η κατάσταση βέβαια στην εκπαίδευση αντανακλά τη γενικότερη άσχημη κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα λόγω της πολιτικής των κυβερνήσεων τις τελευταίες δεκαετίες, με αποκορύφωμα τις μνημονιακές πολιτικές της τελευταίας περιόδου. Τρόικα και συγκυβέρνηση αφαιρούν κατακτήσεις, ξεπουλάνε το δημόσιο πλούτο και δίνουν γη και ύδωρ στους τραπεζίτες και το διαπλεκόμενο κεφάλαιο. Την ίδια στιγμή, στην ευρύτερη περιοχή, η προσφυγή στον πόλεμο γίνεται συνήθης πρακτική με τη θέση της χώρας να γίνεται επισφαλής βάσει των γεωπολιτικών συμφερόντων που συγκρούονται.

ΤΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ;

Είναι αλήθεια, συνάδελφοι ,πως απέναντι σ’ αυτή την καταστροφική πολιτική το σ.κ. βρέθηκε ανέτοιμο ν’ απαντήσει. Είναι άλλο πράγμα όμως η αρχική αμηχανία και άλλο πράγμα η προσπάθεια που καταβάλλουν οι συνδικαλιστικές δυνάμεις που πρόσκεινται στη συγκυβέρνηση για να συσκοτίσουν την πραγματικότητα και να στηρίξουν επί της ουσίας το κυβερνητικό έργο.

 Αυτή την κατάσταση βιώσαμε και στην Α ΕΛΜΕ Αχαΐας τη συνδικαλιστική περίοδο που μόλις τελείωσε. Η ΔΑΚΕ εκμεταλλεύτηκε την άρνηση της Παρέμβασης και του ΠΑΜΕ στην πρότασή μας  να συγκροτηθεί προεδρείο στο ΔΣ με αγωνιστικό προσανατολισμό  και κατέλαβε 2 από τις 3 θέσεις του Προεδρείου. Αυτό είχε ως συνέπεια ουσιαστικά το Προεδρείο του Σωματείου να μείνει ανενεργό και να έχει μόνο διεκπεραιωτικό χαρακτήρα. Καμιά έγνοια για ουσιαστικές πρωτοβουλίες με άλλα σωματεία και με τους γονείς, καμιά επαφή με τα σχολεία, παρά το μειωμένο ωράριο που υπάρχει γι’ αυτό το λόγο. Και στις λίγες πρωτοβουλίες που πήρε το σωματείο, μετά από πρόταση των υπολοίπων παρατάξεων, ο ρόλος της ΔΑΚΕ ήταν να κάνει μια ανάγνωση των όποιων κειμένων έστελνε η ΟΛΜΕ και μετά να σιωπά μη στηρίζοντας επί της ουσίας τις αποφάσεις του ΔΣ. Από το Σεπτέμβρη δε που τη θέση του Γραμματέα πήρε η ΠΡΕΝ η επαφή του προεδρείου με τα σχολεία γίνεται μόνο μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων.

 Στην προσπάθεια λοιπόν που είναι αναγκαία να κάνουμε για ν’ αλλάξει πορεία ο τόπος έχουμε απέναντί μας την τρόικα και την συγκυβέρνηση. Για να μπορέσουμε όμως να τους αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά πρέπει να κάνουμε και αγώνα μέσα στο σωματείο ενάντια στις λογικές του κυβερνητικού συνδικαλισμού,  της συνδιαχείρισης, στο «πάλι καλά είμαστε, δε μπορεί η Ελλάδα να κάνει κάτι άλλο» που εκφράζονται από τις παρατάξεις του προεδρείου.. Επειδή, συνάδελφοι, το αν μπορεί ή όχι να πάει διαφορετικά η χώρα εξαρτάται κι από εμάς είναι ανάγκη να συμβάλλουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στην ανασυγκρότηση του συνδικαλιστικού κινήματος. Ενός κινήματος που θα είναι μέρος ενός λαϊκού ρεύματος ανατροπής της υπάρχουσας κατάστασης και διεξόδου για τη χώρα.

Για ένα συνδικαλισμό στην υπηρεσία των συμφερόντων των εργαζομένων και όχι των κομμάτων.

Για μια χώρα ανεξάρτητη, με πραγματική δημοκρατία και κοινωνικά δίκαιη.

Για ν’ αλλάξει η κλίμακα του εφικτού!

ΜΕΤΩΠΟ       ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ       ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΔΣ ΕΛΜΕ 2014  (Τετάρτη 10/12, ώρες: 8:30πμ-7:00μμ, σχολεία Τεμπονέρα)

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΔΣ

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΧΟΛΕΙΟ

 1

ΑΘΑΝΑΣΑΤΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ20

ΓΕΛ ΛΑΠΠΑ

2

ΑΜΠΛΑΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ

ΠΕ04

ΓΥΜΝ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ

3

ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ

ΛΑΜΠΡΙΝΗ

ΠΕ02

ΓΥΜΝ ΣΑΡΑΒΑΛΙΟΥ

4

ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ

ΠΕ11

ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

5

ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΠΕ18

4Ο ΕΠΑΛ

6

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΙΑΤΟΣ

ΓΡΗΓΟΡΗΣ

ΠΕ02

ΓΕΛ ΒΡΑΧΝΕΪΚΩΝ

7

ΒΑΛΑΧΑΣ

ΙΟΡΔΑΝΗΣ

ΠΕ12

5Ο ΕΠΑΛ

8

ΒΛΑΧΟΣΩΤΗΡΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΠΕ03

9Ο ΕΠΑΛ

9

ΓΑΣΠΑΡΙΝΑΤΟΥ

ΧΑΡΑ

ΠΕ04

10Ο ΓΕΛ

10

ΓΕΩΡΓΑΚΗ

ΝΑΝΤΙΑ

ΠΕ12

2Ο ΕΠΑΛ

11

ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ

ΠΕ18

ΕΠΑΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

12

ΓΚΟΒΑΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

ΠΕ19

10Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

13

ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΠΕ07

ΓΥΜΝ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ

14

ΔΕΛΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ12

21Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

15

ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ

ΠΕ04

20Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

16

ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΟΥ

ΜΑΡΙΑ

ΠΕ05

ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΕ Α/ΘΜΙΑ

17

ΚΑΝΙΣΤΡΑ

ΕΦΗ

ΠΕ02

7Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

18

ΚΑΡΑΒΟΤΑΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΕ03

ΓΕΛ Κ ΑΧΑΪΑΣ

19

ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΠΕ02

ΓΕΛ ΡΙΟΥ

20

ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ

ΚΩΣΤΑΣ

ΠΕ03

ΓΥΜΝ Κ. ΑΧΑΪΑΣ

21

ΚΟΚΟΛΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ

ΠΕ04

6Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ

22

ΚΟΛΛΙΑΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΠΕ18

4Ο ΕΠΑΛ

23

ΚΟΜΠΟΛΙΤΗ

ΜΑΡΙΑ

ΠΕ02

11Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

24

ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΥ

ΒΑΣΩ

ΠΕ02

8Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

25

ΚΥΡΓΙΟΥ

ΣΒΕΤΛΑΝΑ

ΠΕ04

18Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

26

ΛΑΖΑΝΑΣ

ΑΛΕΞΗΣ

ΠΕ19

9Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

27

ΛΥΚΟΥΔΗ

ΑΝΝΑ

ΠΕ11

14Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

28

ΜΑΚΡΙΔΗΣ

ΣΤΑΘΗΣ

ΠΕ11

ΓΥΜΝ ΛΑΚΚΟΠΕΤΡΑΣ

29

ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ03

14Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

30

ΜΗΛΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

ΠΕ19

ΓΕΛ ΛΟΥΣΙΚΩΝ

31

ΜΠΑΡΑΚΙΤΗ

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

ΠΕ06

8Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

32

ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗ

ΕΛΛΗ

ΠΕ08

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΠΠΑ

33

ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΗΣ

ΑΓΓΕΛΟΣ

ΠΕ17

12Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

34

ΜΠΟΥΣΗ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΠΕ02

2Ο ΕΠΑΛ

35

ΝΤΑΦΛΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ12

13Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

36

ΝΤΟΥΚΑ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

ΠΕ02

13Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

37

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

ΠΕ02

2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

38

ΠΑΪΖΗΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΠΕ04

16ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

39

ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗ

ΑΙΜΙΛΙΑ

ΠΕ07

ΓΥΜΝ. ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ

40

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΝΔΡΙΑΝΑ

ΠΕ02

9Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

41

ΠΑΠΑΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΕ17

ΕΠΑΛ Κ. ΑΧΑΪΑΣ

42

ΠΑΠΠΑΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΕ02

ΓΥΜΝ. ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

43

ΠΕΤΣΟΥΛΑΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΠΕ03

11Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

44

ΠΥΛΑΡΙΝΟΣ

ΗΡΑΚΛΗΣ

ΠΕ04

7Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

45

ΡΟΔΟΠΟΥΛΟΥ

ΕΛΕΝΗ

ΠΕ02

5Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

46

ΣΑΡΡΗΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΠΕ11

1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

47

ΣΙΑΚΟΒΕΛΗ

ΑΙΜΙΛΙΑ

ΠΕ09

ΓΕΛ Κ. ΑΧΑΪΑΣ

48

ΣΙΑΧΟΣ

ΧΡΙΣΤΟΦΑΣ

ΠΕ12

5Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ

49

ΣΚΛΑΒΟΥΝΟΥ

ΑΝΝΑ

ΠΕΟ2

4Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

50

ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

ΘΟΔΩΡΟΣ

ΠΕ11

ΓΥΜΝ. ΛΑΠΠΑ

51

ΦΟΥΚΑ

ΜΑΡΙΑ

ΠΕ02

2Ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΜΟΡΦΩΣΗ
 

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΑΣ
 

ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΕ ΑΚΩΛΥΤΗ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ

 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ Ε.Σ.

ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΓΙΑΝΝΗΣ  ΠΕ09  ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ,

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes (3).jpg
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 και οι αλλαγές που πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση